JNU مجموعه به بازگشایی ژوئن 25

راجستان است اعمال نفوذ فن آوری به طور گسترده فعال رشته دانش آموزان در کتا به بازگشت به خانه های خود. Pixabay ت

توسط ABDOOSNEWS در 20 اردیبهشت 1399
Rajasthan technology students
راجستان است اعمال نفوذ فن آوری به طور گسترده فعال رشته دانش آموزان در کتا به بازگشت به خانه های خود. Pixabay

توسط ADITI ROY

راجستان است اعمال نفوذ فن آوری به طور گسترده فعال رشته دانش آموزان در کتا به بازگشت به خانه های خود.

تا کنون بیش از 27,000 دانش آموزان شده اند دوباره partriated که 12215 از اوتار پرادش و Uttarakhand 2,813 از Madhya Pradesh, 342 از گجرات 3,000 از بنگال 2000 از ماهاراشترا و 38 از Dadra and Nagar Haveli.

به طور مشابه 2,200 دانش آموزان نقطه از راجستان فرستاده شده اند به مربوطه بومی منطقه.

دولت منطقه ارائه پایان به پایان پشتیبانی که شامل جمع آوری داده ها, دولت عاقلانه مرتب سازی داده ها و محل حکیم مرتب سازی از تعداد دانش آموزان از هر ایالت به طوری که دولت می تواند به ترتیب حمل و نقل برای این دانش آموزان است. راجستان وزیر Ashok Gehlot است به دادگاه تجدید نظر به دولت مربوطه دولت ها به جلو آمده و برای کمک به این دانش آموزان به بازگشت به خانه های خود در زمینه های بشردوستانه است.

Rajasthan technology students
ایمنی دانش آموز است که از بیشترین اولویت و این را می توان با استفاده از فن آوری است. Pixabay

"این وظیفه ما برای فرستادن بچه ها به خانه خود را. این نوجوانان و زندگی دور از پدر و مادر خود و آماده شدن برای امتحانات. ما نمی خواهیم آنها را به مبارزه با اضطراب به علت قفل کردن و از این رو ما در حال قرار دادن تمام تلاش را به مطمئن شوید که آنها به بازگشت به خانه با خیال راحت. ما شده اند هماهنگ کننده با تمام CMs از کشورهای دیگر نیز برای اطمینان از ایمنی و امنیت کودکان" گفت: وزیر.

CM افزود: "دولت کار کرده است را به کارگران مهاجر در کشورهای دیگر بازگشت به خانه به عنوان به خوبی."

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

"کتا شهرستان است که آموزش و پرورش پایتخت هند و دانش آموزان از تمام 35 متحده و اتحادیه سرزمین به اینجا می آیند به مطالعه و تحقق رویاهای خود ما درخواست وزارت امور را به آماده شدن دستورالعمل به طوری که ما می توانید ارسال به بچه ها به خانه خود را از همه دولتها از کشورهای مختلف باید هماهنگ و به اندازه کافی و بیش از 70 درصد از بچه ها فرستاده شده اند در بازگشت به خانه در یک صورت بزرگ و بسیار به شیوه ای امن" گفت: Om Birla سخنران Lok سبها.

همچنین به عنوان خوانده شده - در اینجا برخی از دستور العمل های کوکتل خود را از تابستان بهتر

به عنوان اولین گام از بازگشت روند, دانش آموزان ملزم به پر کردن فرم های ایجاد شده توسط دولت فرستاده شده است تا همه دانش آموزان است. دانشجویان ملزم به ارائه نام خود و شماره تماس و دولت های منطقه و شبانه روزی محل و مربیگری ID اثبات است. تیم به طور فعال در تدوین و مرتب سازی داده ها با توجه به متحده است. پس از مرتب سازی داده ها و اتوبوس در حال سازماندهی wrt تعداد دانش آموزان در هر شبانه روزی مکان و دانش آموزان است که اطلاع از آن گزارش زمان. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب