JioMeet یک را در هند برنامه به رقابت با زوم

With تکیه Jio راه اندازی یک را در هند رایگان ویدئو کنفرانس نرم افزار JioMeet که به طور مستقیم در زوم این شرکت

توسط ABDOOSNEWS در 14 تیر 1399

With تکیه Jio راه اندازی یک را در هند رایگان ویدئو کنفرانس نرم افزار JioMeet که به طور مستقیم در زوم این شرکت مستقر در ایالات متحده گفت: آنها نگران آینده رقابت و می دانم آنچه در آن طول می کشد برای تبدیل شدن به موفق ارتباطات یکپارچه پلت فرم.

ما را دنبال کنید ما Instagram صفحه دریافت به روز رسانی های بیشتر از ما!!

JioMeet ارائه می دهد شرکت های درجه میزبان کنترل و امنیت است و می تواند به صورت 1:1 تماس های تصویری و میزبانی جلسات تا 100 کنندگان است. برنامه در حال حاضر دانلود شده است بیش از 1,00,000 بار در فروشگاه Google Play در هیچ زمان.

"زوم تجربه کرده است و رقابت شدید پس از آن در سال 2011 تاسیس شد و در عین حال ما را تبدیل به پلت فرم از انتخاب شما برای میلیون ها نفر از شرکت کنندگان در سراسر جهان" این شرکت در بیانیه ای گفت.

تکیه Jio راه اندازی یک را در هند رایگان ویدئو کنفرانس نرم افزار JioMeet که به طور مستقیم در زوم. فلیکر

"ما می دانیم آنچه در آن طول می کشد برای تبدیل شدن به ارتباطات یکپارچه پلت فرم ما امروز از جمله مقدار بسیار زیاد از کار و تمرکز مورد نیاز برای ایجاد اصطکاک تجربه کاربر پیچیده امنیت و مقیاس معماری" زوم اضافه شده است.

JioMeet ایجاد کرده جامد وزوز در هند. دیگر نکات برجسته در طراحی های تصویری ملاقات برنامه شامل آسان با ثبت نام و یا شماره تلفن همراه یا ایمیل شناسه جلسه در HD صوتی و تصویری با کیفیت.

این ارائه می دهد پشتیبانی که در آن کاربران می توانند با کلیک بر روی یک JioMeet لینک دعوت و پیوستن از خود مرورگر بدون نیاز به دانلود نرم افزار.

Back-end تکنولوژی بهینه سازی تجربه با ویدئو HD با کیفیت حتی در کاهش پهنای باند و بصری و رابط کاربر پسند افزایش کلی کنفرانس تجربه.

"همه جلسات خود را رمزگذاری و رمز عبور محافظت و اطمینان کامل حریم خصوصی و حفاظت از داده ها گفت:" JioMeet تیم.

در بیانیه این هفته زوم مدیر عامل اریک یوان اعلام کرد به پایین در تلاش برای آوردن تغییر معنی دار به آن تصویری دیدار برنامه پس از 90 روز تعهد به پایان رسید گفت: این شرکت قرار خواهد مکانیسم های در محل برای اطمینان حاصل کنید که امنیت و حریم خصوصی باقی می ماند یک اولویت در هر مرحله از آن محصول و ویژگی های توسعه است.

گرفتار متعدد حفظ حریم خصوصی و مسائل مربوط به امنیت در ماه مارس زوم در زمان 90 روز تعهد در مارس 1 به تعدادی از پیشرفت های به آدرس های امنیتی و حفظ حریم خصوصی.

"ما نمی تواند و نمی خواهد در اینجا متوقف. حفظ حریم خصوصی و امنیت در حال انجام اولویت های زوم و این دوره 90 روزه – در حالی که بارور – فقط یک گام اول گفت:" یوان.

It offers support where the users can click on a JioMeet invite link and join from his or her browser without downloading the application.
Jio سیم کارت اساسا رایگان در بازار است. Pixabay

کارشناسان صنعت را مورد ستایش قرار داد ورود JioMeet در زمانی که تعهد در هند شرکت های بزرگ و شرکت های جهانی برای ایجاد سطح جهانی نرم افزار است که می تواند رسیدن به جهانی ارتفاعات.

"در حال حاضر نوسانات بازار را به طور بالقوه ارائه به اندازه کافی tailwinds به JioMeet برای به دست آوردن ارز در بازگشت از ویژگی های آن مانند هیچ محدودیتی در مدت زمان تماس و بدون درز سوئیچینگ بین دستگاه های" پرابو Ram, سر, صنعت, اطلاعات, گروه, CyberMedia پژوهش (CMR) گفت: سرپرستان.

همچنین بخوانید: وزنه برداری ممکن است تغییر مغز همراه با عضلات

JioMeet می تواند مورد استفاده برای ایجاد فوری جلسات به چت با دوستان و همچنین برای برنامه ریزی یک جلسه در پیشبرد و به اشتراک گذاری جزئیات جلسه با مدعوین.

آن را ارائه می دهد نامحدود جلسات در هر روز و در هر جلسه می تواند بدون وقفه تا 24 ساعت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن