"جاز: موسیقی از آزادی و حقوق بشر و آزادی" با توجه به یونسکو

حتی با چنین جزئی مستند شدت از گسترش ویروس در هند بود بالا در مقایسه با چند کشور دیگر با توجه به تراکم جمعیت هن

توسط ABDOOSNEWS در 12 اردیبهشت 1399
india lockdown
حتی با چنین جزئی مستند شدت از گسترش ویروس در هند بود بالا در مقایسه با چند کشور دیگر با توجه به تراکم جمعیت هند است. Pixabay

توسط N. S. Venkataraman

نارندرا نخست وزیر هند اعلام کرد مستند در سراسر هند حدود 40 روز است که گرفتار این کشور مردان با تعجب و احساس عدم اطمینان.

در آن زمان نه نخستوزیر و نه هر کس دیگری در هند می دانست که چه در فروشگاه برای هند با توجه به COVID 19 شکستن.

در آن زمان اخبار را از چین و برخی از کشورهای اروپایی در مورد گسترش ویروس بود که نگران کننده است. آقای مودی به حال هیچ جایگزینی جز تحمیل سراسر کشور مستند به عنوان یک اندازه گیری از احتیاط فراوان برای نجات هند از گسترش ویروس.

این یک سورپرایز شیرین و لذت بخش است که کل هند (جمعیت بیش از 1300 میلیون نفر) در پاسخ به فراخوان آقای مودی بدون سوال. در حالی که برخی از افراد بی تفاوت را نقض مستند رسیدگی تعدادی از این افراد بودند ناچیز در مقایسه با جمعیت هند.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram به روز رسانی در آخرین اخبار

مرکزی و همه دولت همکاری و مستند اجرا شد با سطح حداکثر بهره وری با توجه به کلی هندی سناریو.

india lockdown
در حالی که قفل شده است اجرا شده در هند کارآمد یکی می شود یک احساس است که در روزهای آینده اجرای مستند نخواهد بود بهتر از آنچه به دست آمده است در گذشته 40 روز. Pixabay

در واقع آن بخشی از مستند از عملیات کشاورزی اجازه داده شد و حمل و نقل از ضروری و غیر ضروری کالا بین کشورهای مجاز بود. برخی از صنایع تولید محصولات از جمله به عنوان دارو sanitisers و مواد شوینده و ورودی های مورد نیاز برای تولید این کالا نیز عمل هر چند در مقدار کاهش ظرفیت.

حتی با چنین جزئی مستند شدت از گسترش ویروس در هند بود بالا در مقایسه با چند کشور دیگر با توجه به تراکم جمعیت هند است.

هر چند مردم قرار داده شد و به enormous, سختی, به خصوص کسانی که متعلق به کاهش درآمد گروه نابسامان بخش و عمیق محروم مردم مانند بینایی و شنوایی/سخنرانی اختلال ذهنی افراد بی بضاعت و زنان سالخورده مردم در سلامت فقیر ، در طول مستند دوره از 40 روز هیچ بزرگ ناآرامی های اجتماعی با توجه به چنین درد و رنج. دولت قادر به خرید و صلح با آنها را با ارائه مباحث از جمله برنج و نقل و انتقالات پول نقد و غیره.

بدیهی است آن است که هیچ ممکن است بیشتر به ادامه چنین تیره و تار وضعیت افزایش بیکاری و کاهش رشد اقتصاد دیگر. بلند کردن اجسام از مستند تبدیل به یک ماده از ضرورت و اولویت در سراسر هند است.

در یک جمعیت از 1300 میلیون نفر تنها در حدود کمتر از 35000 نفر آلوده شده اند توسط COVID 19 و بیش از 20 درصد از مردم را بهبود. تا به امروز در حدود 1100 نفر فوت کرده اند با توجه به COVID 19 و ممکن است که برخی از این افرادی که فوت شده اند می تواند درد و رنج را از دیگر بیماری های جدی بیش از حد و فاقد ایمنی سطح.

در حالت عادی زمان به طور متوسط هفت نفر می میرند برای هزار نفر هر سال در هند است . این ترجمه را به حدود 90 لاخ مرگ در یک سال و در زمان عادی به طور متوسط در حدود 15 لاخ مرگ و میر هر دو ماه.

در مورد COVID 19 در هند تا به امروز کمتر از 1100 نفر کشته شده اند. این رقم بخش کوچکی از مرگ و میر هایی که در حالت عادی سال در هند است.

india lockdown
نارندرا نخست وزیر هند اعلام کرد مستند در سراسر هند حدود 40 روز است که گرفتار این کشور مردان با تعجب و احساس عدم اطمینان. فلیکر

بیشتر لذت بخش است به یاد داشته باشید که میزان بهبودی در هندوستان منطقی است و قطعا میزان بهبودی را بهبود بخشد, به عنوان, بهبود اعلام شده است تنها پس از قرنطینه به مدت بیش از 14 روز است.

در حالی که قفل شده است اجرا شده در هند کارآمد یکی می شود یک احساس است که در روزهای آینده اجرای مستند نخواهد بود بهتر از آنچه به دست آمده است در گذشته 40 روز. در ادامه این مستند در همان سطح قطعا ارائه کاهش می گرداند.

وقت آن است که در حال حاضر به استراحت مستند و به تدریج بهبود فعالیت های اقتصادی و جلوگیری از شدت افزایش بیکاری سناریو.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

در حالی که زندگی و معیشت هر دو عامل مهم در رفاه جامعه بهینه سازی هر دو این عوامل بر زمین واقعیت را عملی ورزش.

هند به دست آورد بسیاری در طول 40 روز مستند دوره با ایجاد آگاهی در میان مردم در مورد COVID 19 بحران و نیاز به اقدامات پیشگیرانه برای اطمینان حاصل شود که ویروس نمی خواهد گسترش بیشتر است. مردم ملزم به همکاری در روزهای آینده حتی اگر مستند خواهد بود به طور پیوسته برداشته در جهت منافع خود حفاظت و بعید است که وضعیت را بدتر از آنچه در آن است امروز.

همچنین به عنوان خوانده شده - است COVID-19 تست ممکن است در خانه ؟ خواندن این مقاله به دانستن

همه گفته و انجام بلند کردن اجسام مستند است هزینه سود تصمیم گیری و این واقعیت که این ویروس گسترش یافته و مرگ و میر نگه داشته شده است به خوبی تحت کنترل در طول 40 روز از مستند و تجربه به دست آمده در اجرای مستند باید اعتماد به نفس را به دولت برای تصمیم گیری در به تدریج لغو مستند.

در حالی که مستند تصمیم حدود 40 روز عقب بود عملی تصمیم بلند مستند در گذر زمان به تدریج خواهد بود به همان اندازه عملی تصمیم گیری است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب