اقتصاد ژاپن رسما در رکود اقتصادی با توجه به همه گیر

ساعت مودی در حال انجام بخشی خود را در پاندمی چیست, نقش دیگر ؟ (عکس توسط راب Stothard/گتی ایماژ) توسط N. S

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399
Modi
ساعت مودی در حال انجام بخشی خود را در پاندمی چیست, نقش دیگر ؟ (عکس توسط راب Stothard/گتی ایماژ)

توسط N. S. Venkataraman

12th مارس سال 2020 هند نخست وزیر مودی خطاب به ملت که می تواند به عنوان یک روحیه دهنده صحبت کنید.

با چنین فصیح صحبت و وعده تومان. 20 lakh کرور احیای اقتصادی بسته بندی مودی جی خود را تکمیل بحث بالا بردن انتظارات در میان مردم به عنوان به چگونه او ادامه بیشتر برای احیای اقتصاد در روزهای آینده.

احیای اقتصادی بسته بندی :

پس از آن به مودی صحبت وزیر دارایی اعلام کرد یک بسته اقتصادی از جمله بیانیه ای که دولت هند نمی خواهد شناور جهانی مناقصه به ارزش کمتر از Rs. 200 کرور که به معنی این است که دولت می خواهم به خرید محصولات داخلی از متوسط و کوچک شرکت به حد قابل توجهی.

اما واقعیت این است که بسیاری از مهم محصولات ساخته شده در هند امروز از رقابتی جهانی استاندارد در حال حاضر و بدون خریدار در هند از جمله دولت قادر به خرید با کیفیت پایین محصول به سادگی از آنجا که آنها ساخته شده در هند. یکی از شگفتی که چرا وزیر دارایی نادیده گرفته شده این مشکل ؟

نخست وزیر حمایت نیاز دارد :

سوال این است که می تواند آقای مودی به تنهایی احیای اقتصاد بدون برابر تعهد و بهره وری از بوروکراسی پروژه مروج سرمایه گذاران فن و نهادهای پژوهشی و البته اتحادیه های کارگری.

امروز جدی وجود دارد مسئله طرز فکر در میان سرمایه گذاران/پروژه مروج بوروکرات ها و مقامات دولتی در سطوح مختلف تحقیق و توسعه پرسنل و رهبری اتحادیه های کارگری که لزوما باید پذیرفت. خود را به طور کلی نقش و خروجی بسیار پایین ملی نیاز دارد. اتحادیههای کارگری که رهبری در حال حاضر تحت سلطه سیاستمداران تبدیل شده اند به لحاظ سیاسی وابسته به اتحادیه ها و اعضای اتحادیه های بازی به لحن سیاستمداران که اغلب در برابر منافع کشور را به عنوان به خوبی به عنوان کارگر خود را.

Modi
مودی جی اعلام کرده است 20lac کرور بسته اما صنایع نیاز به گرد هم می آیند برای حمایت از این. WikimediaCommons

نیاز به ایجاد مترقی طرز فکر :

نخست وزیر لزوما به ایجاد طرز فکر ایده های مترقی چشم انداز و تعهد به ملی سبب از میان دارندگان سهام و افراد در جنبه های مختلف زندگی است. بدیهی است که در شش سال گذشته آقای مودی را پاک هند, کمپین مهارت برنامه توسعه را در هند طرح ریاضت جنبش ساخت و ساز از میلیون ها نفر از توالت برای خانواده های فقیر باز کردن صفر حساب بانکی برای مردم فقیر ، همه هدف در آوردن بهتر طرز فکر در میان مردم است. نخست وزیر شده است و در تلاش برای رسیدن به این هدف با موفقیت نسبی است که کافی نیست به اندازه کافی.

زمین واقعیت:-

در حال حاضر در هند, زمین واقعیت است که سرمایه گذاران و پروژه مروج در همه زمان ها به دنبال اقدامات امداد از دولت و انجام نمی به اندازه کافی در خود به مسلکی به مدیریت بهبود بهره وری, توسعه تکنولوژی و دستیابی به رقابت جهانی. البته برخی انجام می دهند اما آنها هستند و چند دور بین.

هند به طور کلی توسعه فناوری تلاش های فقیر هستند هر چند برخی از جدا شده دستاوردها در فضای علم انرژی اتمی و غیره. هند تا حد زیادی بستگی به خارج از کشور منابع برای فن آوری ورودی ها و تجهیزات مدرن طراحی هستند که در هماهنگی با استانداردهای جهانی است. Indigenisation تلاش های است که می تواند تضمین تنها با پروژه مروج دانشمندان و مهندسین هستند و هیچ جا در نزدیکی سطح مورد نیاز است.

کارآفرینان خصوصی هستند رو به تصویر بحران ؟

در چند ماه گذشته دیده شده است که چندین پروژه مروج / سرمایه گذاران در هند اعلام مسائل عمومی و برنامه ریزی را تکه بزرگ از سهام برای بهتر نگه داشتن و مالکیت شرکت. آنها ادعا می کنند که آنها لازم نیست که پول برای سرمایه گذاری در پروژه های اما پول کافی برای خرید سهام در شرکت های خود را !

برخی از سازمان های بخش خصوصی در حال حاضر وام defaulters از چندین کرور روپیه به بانک ها و نهادهای مالی و برخی از مروج را موفق به فرار از کشور و برخی از تلاش برای خروج از کشور, به طوری که آنها نمی خواهد برای خود malpractices. به دلیل چنین عمدی defaulters کلی تصویر از پروژه مروج و مردان کسب و کار در کشور رنج می برد و مردم تعجب می کنم که آیا نخست وزیر بستگی دارد می توانید چنین پروژه مروج و سرمایه گذاران برای احیای اقتصاد در مقیاس است که او می خواهد ؟

تعهد سطح بوروکراسی :

عملکرد کلی بوروکراسی در هند دوباره اندازه گیری تا سرعت و کارایی استانداردهای نخست وزیر. تعداد کمی از آنها گرفتار شده اند به شیوه های فاسد و بسیاری از آنها واقعا شناخته شده نیست برای بهره وری و تعهد است. با تعدادی از کارمندان نشان دادن عملکرد ناامید کننده می تواند نخست وزیر این کشور را به جلو ؟

عملکرد دولت :

بسیاری از پروژه ها و برنامه هاي توسعه در هند در حال اجرا توسط دولت. تعدادی از سیاستمداران در حال اجرا به دولت شناخته شده هستند و فاسد نمی تحصیلکرده در تفاوت های ظریف از دولت, و اغلب افراط در مماشات با مردم در هزینه های دولت به حفظ رای خود بانک. با چنین ضعیف دولت می تواند نخست وزیر فشار این کشور رو به جلو ؟

نیاز کارآمد وزیران :

در حالی که اعلام کرد اقدامات مالی خوب هستند و نخست وزیر انگیزه بحث در 12th مارس,سال 2020 قابل توجه هستند و اهداف خود و اهداف هژیر نخست وزیر نیازهای بسیاری هوشمند و آگاه و متعهد وزیران در دولت و دولت مرکزی. چگونه می تواند به او اطمینان این ؟

همچنین بخوانید: دانستن بیشتر در مورد روز جهانی مبارزه با هوموفوبیا, تراجنسی, Biphobia

نیاز به حرکت می کند :

نخست وزیر مودی باید حرکت با شجاعت از اعتقاد و او باید نشان دهد بسیار قوی کیفیت بی رحم رویکرد نسبت به ناکارآمد و فاسد مردم در دولت و کسب و کار و همچنین بخش های دیگر.

افرادی که مایل به حمایت از او در اقدامات اصلاحات و او را به پاسخ و بدون اجازه می دهد ملاحظات سیاسی برای نفوذ در فرایند تصمیم گیری. تنها امید نخست وزیر را افزایش خواهد داد تا انتظارات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن