Janhvi کاپور در فیلم جدید 'Gunjan Saxena" تنظیم برای یک OTT انتشار

فرار سنتی اکران در میان COVID-19 بحران Janhvi کاپور-starrer "Gunjan Saxena: کارگیل دختر" خواهد بود مستقیم به O

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1399

فرار سنتی اکران در میان COVID-19 بحران Janhvi کاپور-starrer "Gunjan Saxena: کارگیل دختر" خواهد بود مستقیم به OTT انتشار. این خبر رسما تایید توسط سازندگان و جریان پلت فرم Netflix بکشد در روز سه شنبه.

هیچ تاریخ انتشار اعلام شده است هنوز رتبهدهی نشده است. "Gunjan Saxena: کارگیل دختر" است که با الهام از زندگی نیروی هوایی هند خلبان جنگی Gunjan Saxena و ستاره Janhvi در عنوانی نقش. Saxena وارد جنگ منطقه در طول سال 1999 جنگ کارگیل.

سازندگان به اشتراک گذاشته اند یک فیلم کوتاه نمایش سفر زندگی واقعی Gunjan Saxena با یک مقدمه توسط Janhvi به شخصیت او در فیلم است.

Janhvi Kapoor
Gunjan Saxena درست strory بر اساس یک کرگیل دختر این یک داستان از خالص شجاعت و عزم و اراده. IANS

"'Gunjan Saxena" یک تعریف فیلم بر اساس یک داستان واقعی در مورد یک زن است که حاکی از شجاعت بی نظیر و الهام بخش بسیاری از در سال های آینده. ما هیجان زده به اشتراک گذاری بی باک داستان در مورد زیر قلب خود و رویاهای خود را با میلیون ها نفر در سراسر جهان" گفت: Karan Johar که حمایت از فیلم خود را از طریق تولید, خانه, Dharma Productions.

برای اخبار بیشتر در به روز رسانی را دنبال کنید Newsgram در Instagram

کارگردان شاران Sharma بازیگران نیز از ویژگی های Pankaj Tripathi Angad Bedi, Viineet کومار, Manav Vij و عایشه Raza.

همچنین بخوانید: هند می شود یک کم 168 رتبه در شاخص عملکرد زیست محیطی

"'Gunjan Saxena: کارگیل دختر' یک داستان خالص شجاعت و عزم و اراده و ما نمی توانیم صبر کنید برای مراسم افتتاحیه آن گفت:" مونیکا Shergill, VP-محتوا در Netflix بکشد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب