جیمز DeChoch: 'به کلاس 2020, کلاه ها را به شما

جیمز DeChoch ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 9:46 AM EDT 22 مه سال 2020مری تایلر مور گفت: شما نمی توانید شجاع ب

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399

مری تایلر مور گفت: شما نمی توانید شجاع بود اگر شما فقط به حال همه چیز شگفت انگیز اتفاق می افتد به شما."

در طول تاریخ دبیرستان در ایالات متحده وجود داشته است اتفاقاتی که ممکن است تغییر کرده اند, سال تحصیلی, اما نه کاملا اند هر چیزی را با همان تاثیر را به عنوان COVID-19 ویروس. با مدارس تعطیل در سراسر ایالات متحده برای هفته ها به تلاش و مبارزه با گسترش COVID-19 زندگی به شدت تغییر کرده است برای دانش آموزان و بیشتر سالمندان است.

برای یک من, ارشد, سال را می توان طبقه بندی به عنوان "ناامیدی" و یا "تصادف دمدمی مزاجی" اما چنین منفی توصیف احساس می کنم می توانم در یک بی عدالتی به خاطرات و درس های من را تجربه کرده اند این 2019-2020 سال تحصیلی.

در ابتدای اقامت در خانه سفارش من به عنوان همکلاسی های من احساس به عنوان اگر COVID-19 طوفان بگذرد اما به طرز وحشیانه ای به سرعت. اما به عنوان روز تبدیل به هفته و بازگشت تاریخ برای کلاس های منظم نگه داشته شدن تحت فشار قرار دادند پشت آن آشکار شد که سالمندان ممکن است graced خود را در سالن ها و کلاس های درس برای آخرین بار و نه حتی آن شناخته شده است.

بیشتر: سلام ارشد: Ida بیکر دبیرستان بهار سالمندان

عکس: ECS جشن آن grads با سالنامه حیاط نشانه کاروان از کلاه و لباس

به عنوان تحقق این بود سمان در تاریخ این اعلامیه از فرماندار فلوریدا DeSantis بیان کرد که بازگشت به مدرسه خواهد بود و نه یک امکان برای بقیه سال تحصیلی فکر در ذهن بسیاری از دانش آموزان " بود "چه در حال حاضر؟" پاسخ? همه چیز آنلاین. از کلاس بحث سقراطی و سمینارها به آزمایش و آزمونها کامپیوتر و صفحه نمایش تبدیل به یک تاسیسات برای دانش آموزان است. هر ماموریت من به پایان رسانده اند در طول این هفته گذشته ارسال شده است و از طریق تعامل آنلاین.

در حالی که بحث در مورد عجله مدارس به حالت عادی بازگشت درگیری بر سر من شخصا به هیچ وجه موضوع را با مدرسه آنلاین. با همه چیز در زندگی وجود دارد برخی از اشکالاتی کمتر معاشرت, هیچ مدل و قطعا بزرگترین مسئله از فارغ التحصیلی آنلاین.

به نظر فروتن من معتقدم که با تمرکز بر جنبه های مثبت از موقعیت هایی در زندگی تنها می تواند منجر به یادگیری درس های ارزشمند و ساخت یک فرد قوی تر است. مدرسه آنلاین داده است کلاس 2020 یک رویکرد آرام تر به ما برنامه آموزشی دقیق. آن را نیز به ما داده زمان ما نمی دانیم که ما نیاز به صرف با خانواده ما قبل از ما در کشتی سوار در سفر بعدی ما از طریق زندگی به نام دانشگاه.

به عنوان من عبور به مرحله بعدی زندگی من من نمی تواند کمک کند اما تشخیص واقعیت از وضعیت جامعه ما چهره ها و فردیت و هویت کلاس 2020 نگه می دارد. ما خواهد شد شناخته شده به عنوان کلاس که جان سالم به یکی از بزرگترین بیماری های همه گیر از نسل ما کلاس که هرگز به کلاس است که نمی خواهد هیچ یک پاسخ. محکم و انعطاف پذیر خواهد بود کتمان حقیقت در توصیف کلاس از سال 2020 است.

هرگز شده است وجود دارد یک کلاس مبتلا به چنین یک وضعیت منحصر به فرد است که توانسته است برای مبارزه با آن در چنین کارآمد و قاطعانه مد.

لازم به ذکر است که بدون سیستم مدرسه ما معلمان و خانواده ها و جوامع هیچ عملی قطعنامه می تواند که تا کنون رسیده است. وقتی که من به عقب نگاه در زمان من در طول این همه گیر من را همیشه به یاد داشته باشید از روی علاقه به عنوان زمانی که جهان زدم ما پایین است و ما به سادگی رو راست به بالا و دوباره. به کلاس 2020, کلاه ها را به شما.

ارشد, مقالات

"Tianji ژانگ:" ما باید خدا را شکر برای آنچه که ما"

"جیمز DeChoch: 'به کلاس 2020, کلاه ها را به شما'

"امیلی Venglar: 'من مدل لباس حلق آویز در گنجه من برچسب قیمت هنوز هم در آن'

"کول هرلی: 'گفت: COVID-19 همه گیر است شکل من ارشد سال است که کتمان'

"Karsyn Pasanowic:" من سپاسگزار برای آن زمان که من تا به حال در فورت مایرز دبیرستان'

"Shaznay Benwarisngh: 'شیشه ای من در نهایت شکست'

"مدیسون رینولدز: 'قادر به دیدن پیشرفت ایجاد یک بزرگتر حس امید'

"راسل کالدرون:" هیچ یکی از خنده در حال حاضر'

"بیلی Micard:" من همیشه تعجب می کنم اگر چه'

"در خود واژه ها: کلاس 2020 به ما نشان می دهد چگونه به بالاتر از یک بیماری همه گیر با 'مشاوره مریم گلی'



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن