J. J. وات می سازد NFL 2010 همه دهه تیم هاپکینز توبیخ

وقتی که می آید به تمجید در لیگ ملی فوتبال بدیهی است که طلا قنتد, ژاکت در کانتون و نام بودن به Pro Football Hal

توسط ABDOOSNEWS در 20 فروردین 1399

وقتی که می آید به تمجید در لیگ ملی فوتبال بدیهی است که طلا قنتد, ژاکت در کانتون و نام بودن به Pro Football Hall of Fame در صدر لیست. بعدی شکاف زیر است که هر چند تقریبا به عنوان یک پیشرو به کانتون و آن این است که به نام NFL همه دهه تیم.

همه دهه در واقع تیم انتخاب شده توسط همان 48 انتخابگرهای که تصمیم سالن از شهرت کلاس در هر فصل از این رو "پیشرو به کانتون" تعیین و در روز دوشنبه این تیم برای دهه پوشش 2010 از طریق 2019 منتشر شده توسط NFL. در اینجا جرم دفاع از متخصصان و سر مربیان در چهار جداگانه Instagram posts:

در اینجا نکات برجسته که احتمالا شما علاقه هوستون مخاطب ترین:

J. J. وات یکی از هشت اتفاق آرا انتخاب
به هیچ کس تعجب وات یکی از چهار دفاعی به پایان می رسد به نام به همه دهه تیم. در واقع او یکی از هشت اتفاق آرا انتخاب همراه با تام بردی, Adrian Peterson, مارشال Yanda, Joe Thomas Von Miller, جاستین تاکر و هارون دونالد. کسانی که هشت مطمئن آتش Hall of Famers سمت راست وجود دارد, اگر چه مسلما به عنوان یک تنیس تاکر ممکن است باید صبر کنید در حالی که برای. (هی واقع سرگرم کننده — آیا می دانید که تگزاسی با استفاده از یک پنجم دور انتخاب سفت بولاک سال است که تاکر امضا شده با کلاغ به عنوان عامل رایگان undrafted? با تشکر Kubiak!) همانطور که برای وات سه بازیکن دفاعی سال جوایز تقریبا مسجل این ستایش او را در سال 2015 اما وحشی به فکر می کنم که او را از دست رفته اکثریت سه فصول مختلف این دهه و هنوز هم مستحق اتفاق آرا انتخاب کنید.

DeAndre هاپکینز سرقت کردم
چهار گسترده گیرنده در تمام دهه تیم بودند کالوین جانسون, Antonio Brown, Julio جونز و لری فیتزجرالد. من هیچ مشکلی با این سه نام در این لیست است که هر که ابتدا تیم All-Pro چندین بار — Johnson سه بار قهوه ای چهار بار و جونز دو بار. اما این واقعیت است که فیتزجرالد ساخته شده و این تیم بیش از سابق تگزاس DeAndre هاپکینز (مرد آن لطمه می زند برای تایپ این کلمات) یک شوخی است. فیتزجرالد ساخته شده فقط یک طرفدار تیم کل دهه دوم تیم اسکله در سال 2011. هاپکینز ساخته شده دوم تیم تمام حرفه ای در سال 2015 و اولین تیم همه طرفدار هر یک از سه فصل است. در بالا از آن هاپکینز بود فقط 1,408 کمتر متری و فقط هفت کمتر touchdown جلب در چهار کمتری کامل فصل است. فیتزجرالد فوق العاده انسان و پسر sportswriter پس از این همه احساس یک گروه از کاربران رسانه مراقبت از یکی از خود را. هاپکینز کردم jobbed.

یک زن و شوهر دیگر سابق تگزاسی ساخته شده تیم
تگزاسی ها را نشان می دهد تا در یک فرم و یا دیگری دو بار دیگر در این دهه تیم. برای اولین بار در توپ زن آینده Hall of Famers شین Lechler که صرف 2013 تا 2017 با تگزاسی بود یکی از دو دوستدار فوتبال به نام این تیم است. در ضمن ایمنی Tyrann متیو یکی از این دو را به تیم با کلی "پشت دفاعی" تعیین که نوع دفاعی نسخه از "انعطاف پذیری" بازیکن من فرض کنید. متیو البته بازی یک فصل در هوستون در سال 2018 قبل از حرکت بر روی Kansas City Chiefs و ساخت اولین تیم تمام حرفه ای برای سوپر باول برنده در 2019. این همراه با تمام نرم افزار های نجومی در سال 2015 در آریزونا بود به اندازه کافی برای صرفنظر کردن چندین آسیب و خدشه دار فصل در کاردینالز حرفه ای.

که بازیکنان در سالن از شهرت موارد کمک بسیاری توسط این ؟
در واقع من فکر می کنم وجود دارد آفرین که موارد برای کانتون کمک هستند تا حد زیادی با این همه دهه تعیین. اول Frank Gore, حتی اگر او سوم این است که در همه زمان عجله متری هرگز یک مرد است که تا کنون تصور می شود یکی از بهترین پشت در لیگ برتر در هر نقطه در این دهه گذشته است. به شوخ طبعی او نه تنها یک تیم اول یا دوم تیم تمام نرم افزار های نجومی. فکر می کنم فقط تعداد کمی از پشت که بازی های برگزار شده در این دهه است که نمی توان تیم تاد Gurley, لو'Veon بل جمال چارلز آرین پرورش حتی. آنها همه خطرناک تر پشت در های مربوطه خود را از قله گور اما گور توانسته است به بی سر و صدا قطع و شمع متری در نسبتا unspectacular مد با هیچ آسیب و یا مسائل قراردادی. همه دهه افتخار است که یک اعتبار سنج برای گور. در سمت مربیگری پیت کارول را مورد کانتون کمک کرده است تا حد زیادی توسط این. فکر می کنم در مورد چه مدت آن را در زمان کسی مانند جیمی جانسون به وضوح بهتر و بیشتر از لحاظ تاریخی قابل توجه سر مربی از کارول برای گرفتن پذیرش به کانتون. این دهه افتخار است که در اصل یک FastPass برای کارول.

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب