از آن آسان است به طور طبیعی کاهش کلسترول خون با این نکات

کلسترول بالا یکی از علل عمده حملات قلبی و بیماری های عروق کرونر قلب و برخی از مواد غذایی ممکن است کمک به شما ا

توسط ABDOOSNEWS در 26 خرداد 1399

کلسترول بالا یکی از علل عمده حملات قلبی و بیماری های عروق کرونر قلب و برخی از مواد غذایی ممکن است کمک به شما از بین بردن آنها را به طور طبیعی. زمانی که کلسترول انباشته شده است در سطوح بالا شریان ها باریک شدن باعث محدودیت در جریان خون است. کاهش مصرف مواد غذایی چرب در رژیم غذایی کمک می کند تا مدیریت سطح کلسترول. عادات غذایی ناسالم هستند و عامل اصلی تعیین سطح کلسترول خون در بدن انسان, Dr Tarun Sahni, مشاور ارشد طب داخلی ایندرپرستها بیمارستان آپولو گفته IANSlife.

به مدیریت سطح کلسترول خون به منظور محدود کردن مصرف مواد غذایی که حاوی چربی های اشباع شده (گوشت و محصولات لبنی و شکلات محصولات پخته شده و سرخ شده و غذاهای فرآوری شده) چربی ترانس (سرخ شده و غذاهای فرآوری شده) و کلسترول (موجود در غذاهای حیوانی, گوشت و پنیر). چاقی/کنترل وزن و دیگر عوامل ژنتیکی نیز به کلسترول بالا. برای افراد مبتلا به بیماری های قلبی و رژیم غذایی کنترل ضروری است برای نگه داشتن سطح کلسترول خون خود در بررسی به غیر از موقع داروها. در اینجا برخی از راهنمایی های بهداشتی برخی از ابر است که به طور طبیعی می تواند کمک به کاهش کلسترول و حفظ آن در بررسی عبارتند از:

1. غلات سبوس دار
این منابع غنی از فیبر و دیگر مواد مغذی حیاتی است که کمک به تنظیم فشار خون و حفظ قلب سالم. جلوگیری از سفید تصفیه شده محصولات پایین در تغذیه و بد برای سلامت کلی و قلب است.

2. کم چربی پروتئین
گوشت بدون چربی و مرغ بدون پوست و ماهی و لبنیات کم چرب اقلام و تخم مرغ شامل برخی از بهترین منابع پروتئین هستند. برای مثال برخی از ماهی ها منابع غنی از اسیدهای چرب امگا-3 است که کاهش چربی خون نامیده تری گلیسیرید. گردو و دانه های سویا نیز منابع خوبی. آمدن به تخم مرغ در حالی که منابع خوبی از اسیدهای چرب امگا-3 آخرین تحقیقات نشان می دهد آنها نه تاثیر کلسترول.

3. میوه و سبزیجات
میوه و سبزیجات نیز سرشار از فیبر و برخی از انواع فیبر می تواند کمک به پایین آوردن کلسترول خود را. فیبر کمک می کند تا جلوگیری از برخی از کلسترول از جذب از روده به جریان خون. حبوبات مانند لوبیا و نخود فرنگی و عدس بالا به خصوص در این نوع از فیبر. شیرین و سیب زمینی و بادمجان بامیه (خانم انگشتان) کلم بروکلی, سیب, توت فرنگی و آلو نیز گزینه های خوب. تازه فصلی, گونه های همیشه بهترین به جای کنسرو شده و یا غیر فصلی ،

cholesterol cutting foods
عادات غذایی ناسالم هستند و عامل اصلی تعیین سطح کلسترول خون در بدن انسان باید آن را نگه داشته در چک. Pixabay

4. آجیل
آجیل منابع خوبی از چربی های غیر اشباع و کمتر از چربی های اشباع شده ترکیبی است که می تواند کمک به نگه داشتن کلسترول خود را در چک. آنها حاوی فیبر است که می تواند کمک به جلوگیری از برخی از کلسترول جذب شده به خون از روده. به علاوه پروتئین و ویتامین E منیزیم, پتاسیم, طبیعی استرول های گیاهی و سایر مواد مغذی گیاهی است که کمک به نگه داشتن بدن خود را سالم. آنها همچنین پر کردن بنابراین شما کمتر احتمال دارد به میان وعده در چیزهای دیگر.

دنبال Newgram در LinkedIn برای اخبار بیشتر در به روز رسانی

5. جو دوسر و جو
جو دوسر و جو می دانه که غنی از یک نوع فیبر به نام بتا گلوکان – 3g بتا-گلوکان روزانه به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی می تواند کمک به پایین آوردن کلسترول. زمانی که شما غذا خوردن بتا گلوکان آن را به شکل یک ژل که متصل به کلسترول غنی از اسیدهای صفراوی در روده ها. این کمک می کند تا حد مقدار کلسترول جذب شده از روده به خون خود. کبد خود را بیشتر کلسترول را از خون خود را به صفرا بیشتر است که همچنین باعث کاهش کلسترول خون خود را.

همچنین بخوانید: در اینجا برخی از سفر را نشان می دهد به شما احساس بهتری در میان باز 1.0

6. روغن های سالم
روغن زیتون و خردل و روغن برخی از سالمترین انواع روغن های دارای چربی غیر اشباع و کمک می کند تا در کاهش کلسترول. جلوگیری از نارگیل و روغن نخل به عنوان بر خلاف دیگر روغن های گیاهی آنها سرشار از چربی اشباع شده است. کلید کاهش کلسترول کاهش مصرف چربی های ناسالم. مصرف کمتر کره و پنیر اشباع شده یا تصفیه شده روغن. جلوگیری از روغن های هیدروژنه. را انتخاب کنید مواد غذایی غنی از اسیدهای چرب امگا-3 مانند ماهی و flaxseeds. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب