این یک سال دور, اما اینجا این است که ما باید به عنوان بالا 25 ACC چشم انداز در سال 2021 پیش نویس NFL

کامرون تیگ رابینسون لویی پیک مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 11 سال 2020با 2020 پیش نویس NFL پشت سر ما از آن زم

توسط ABDOOSNEWS در 23 اردیبهشت 1399

با 2020 پیش نویس NFL پشت سر ما از آن زمان به نگاه به آینده به 2021.

وجود دارد یک بیت از عدم قطعیت در اطراف 2021 پیش نویس NFL است که برنامه ریزی شده برگزار می شود در کلیولند آوریل آینده به دلیل ناشناخته در اطراف کالج فصل فوتبال. لغو و یا به تعویق افتاد, در فصل با توجه به کروناویروس همه گیر می تواند تاثیر بسیاری از بازیکن تصمیم گیری زمانی که آن را می آید به اعلام به صورت پیش نویس NFL.

اما برای اهداف این لیست ما عمل می کنند مانند فصل برگزار خواهد شد به عنوان برنامه ریزی شده. بسیاری از این بازیکنان باید خود را در NFL رادار در حال حاضر, به هر حال. برخی هر چند نگاهی به در این فصل به عنوان یک فرصت برای پرش به بالا پیش نویس تخته.

بدون در نظر گرفتن این ما بالا 25 NFL پیش نویس چشم انداز در ACC.

شماره 1: Trevor لارنس

کالج: Clemson

موقعیت: کارفرمایی

قد: 6 فوت-6

وزن: 220 پوند

چه بدانید: لارنس است که انتظار می رود به شماره 1 انتخاب کنید در 2021 پیش نویس NFL مگر اینکه کسی برک آوت فصل مانند LSU کارفرمایی جو نقب زدن را در فصل گذشته. لارنس تمام ابزار و اندازه به یک حق رای دادن کارفرمایی. این قابل درک است که هر ACC چشم انداز است که تعقیب او را برای شماره 1 نقطه.

شماره 2: Gregory روسو

کالج: میامی

موقعیت: پایان دفاعی

قد: 6 فوت-7

وزن: 253 پوند

چه بدانید: روسو بود یک نیروی غالب در سال گذشته برای طوفان است. این اشتباه دوم شمارش 54 پردازد و 15.5 کیسه در حالی که درآمد همه آمریکایی و ACC دانشجوی سال اول دفاعی بازیکن سال افتخارات. اگر او تا به آن سطح دوباره او را از بالا به 5 انتخاب آوریل آینده.

شماره 3: Justyn راس

کالج: Clemson

موقعیت: گیرنده گسترده

قد: 6 فوت 4

وزن: 205 پوند

آنچه باید بدانید: این 2021 پیش نویس NFL خواهد بود لود شده با گیرنده گسترده استعداد و راس است که در میان رهبران در کلاس. او شناخته شده برای ساخت دیدنی ورزشی جلب و بالغ بر 1,865 متری و 17 touchdowns در حرفه خود. این دو راس یا LSU را Ja'Marr تعقیب به عنوان گیرنده در کلاس.

بیشتر خواهد SEC تسلط پیش نویس NFL دوباره ؟ در اینجا بالا چشم انداز در سال 2021.

بیشتر: با توجه به ESPN فراموش نکنید بزرگ سه UCF بهترین شانس برای رسیدن به college football playoffs

شماره 4: ماروین ویلسون

کالج ایالتی فلوریدا

موقعیت: دفاعی در مقابله با

قد: 6 فوت-5

وزن: 310 پوند

چه بدانید: Wilson می شده در دور اول انتخاب و در سال 2020 پیش نویس NFL اما او بازگشت به ایالت فلوریدا و در حال حاضر یک فرصت برای کار و راه خود را به بالا-15 انتخاب کنید. او تا به حال 45 پردازد 8.5 پردازد برای از دست دادن و پنج کیسه. او می تواند یکی از تکل در 2021 پیش نویس NFL.

شماره 5: Travis اتین

کالج: Clemson

موقعیت: در حال اجرا بازگشت

قد: 5 فوت-10

وزن: 210 پوند

چه بدانید: لارنس ممکن است شماره 1 انتخاب کنید, این سال, اما اتین است Clemson دو زمان ACC بازیکن سال. او نشان داده و او جدایی طلب و سرعت و توانایی خود را از دست مدافعان در زمینه باز و شمارش back-to-back 1,000-حیاط فصل است. او قلم پیش نویس NFL در سال 2020 و بازگشت به Clemson با یک شانس برای برنده Heisman.

شماره 6: Jaylen Twyman

کالج: پیتسبورگ

موقعیت: دفاعی در مقابله با

قد: 6 فوت-2

وزن: 290 پوند

چه بدانید: دفاعی پردازد در پیتسبورگ به طور خودکار نسبت به هارون دونالد. Twyman نیست به آن سطح هنوز اما او جالب NFL چشم انداز. او یک داخلی به مقابله با آن می تواند به توقف اجرا و در مجموع 13.5 پردازد برای از دست دادن فصل گذشته و بعد از این رهگذر با 10.5 کیسه. ACC اتحاد نخبگان محصول پردازد و Twyman مناسب است در این گفتگو.

شماره 7: کارلوس Basham

کالج: Wake Forest

موقعیت: پایان دفاعی

قد: 6 فوت-5

وزن: 275 پوند

چه بدانید: روسو خارج تابیده Basham سال گذشته اما ویک فارست به پایان است و هنوز هم به عنوان با استعداد به عنوان هر کس دیگری در این کنفرانس است. او دوم با 11 کیسه فصل گذشته.

شماره 8: Brevin اردن

کالج: میامی

موقعیت: انتهای تنگ

قد: 6 فوت 3

وزن: 235 پوند

چه بدانید: اردن توانایی کشش این زمینه باید مقدار زیادی از توجه. اول-تیم All-ACC honoree تا به حال 495 دریافت متری در فصل گذشته و به طور متوسط 14.1 متری در گرفتن.

همچنین: 6 لویی بازیکنان فوتبال که می تواند برداشت در 2021 پیش نویس NFL

شماره 9: Patrick Jones

کالج: پیتسبورگ

موقعیت: پایان دفاعی

قد: 6 فوت-5

وزن: 260 پوند

آنچه باید بدانید: با جونز و Twyman پیتسبورگ دارای یک استعداد خط دفاعی. Twyman ممکن است بهتر NFL چشم انداز اما جونز با استعداد نیز هست. او تا به حال 43 کل پردازد, 12 پردازد برای از دست دادن و 8.5 کیسه فصل گذشته.

شماره 10: Caleb Farley

کالج: Virginia Tech

موقعیت: پشت دفاعی

قد: 6 فوت-2

وزن: 207 پوند

چه بدانید: Farley خواهد شد بازگشت به Virginia Tech به عنوان بهترین گوشه ای در این کنفرانس است. اول-تیم All-ACC honoree تا به حال 14 پاس دفاع و چهار interceptions سال گذشته است.

شماره 11: Andre سیسکو

کالج: سیراکیوز

موقعیت: ایمنی

قد: 6 فوت-0

وزن: 206 پوند

آنچه که در: دو سال استارت در سیراکیوز سیسکو یکی از بهترین safeties در ACC و می تواند یکی از اولین خاموش هیئت مدیره در سال 2021 پیش نویس NFL. او دارای 12 interceptions در دو سال همراه با 125 پردازد و 28 پاس دفاع کرد.

شماره 12: Quincy روشه

کالج: میامی

موقعیت: پایان دفاعی

قد: 6 فوت 4

وزن: 235 پوند

چه بدانید: نیمی دیگر از میامی پویا خط دفاعی دو روشه یک فرصت برای ایجاد یک نام برای خود را پس از انتقال او از معبد. او تا به حال 137 پردازد 39.5 پردازد برای از دست دادن و 26 کیسه در سه فصل در معبد. روسو را با شتاب بیشتر از سرفصل اما رچ را به تیم های متناسب نیز هست.

شماره 13: توتو Atwell

کالج: لویی

موقعیت: گیرنده گسترده

قد: 5 فوت-9

وزن: 165 پوند

چه بدانید: سرعت کشد و Atwell دارای تعداد زیادی از آن. او اندکی بیش از 1000 متری دریافت در سال گذشته و نشان داد توانایی های خود را به کشش دفاعی و توان در backfield. اگر Atwell نشان می دهد او می تواند گرد و گیرنده او کار خود را به اول یا دور دوم انتخاب کنید.

شماره 14: خاویر توماس

کالج: Clemson

موقعیت: پایان دفاعی

قد: 6 فوت-2

وزن: 265 پوند

چه بدانید: توماس بازی فقط در هشت بازی گذشته سال اما در دو فصل در Clemson ساخته شده است یک نام برای خود. سابق پنج ستاره چشم انداز تا به حال مسائل آسیب, اما تمام ابزارهای فیزیکی. اگر او می تواند قرار دادن یک فصل کامل هم او می تواند یکی دیگر از دور اول انتخاب کنید برای کلمسون.

بیشتر: Mekhi Becton متوجه رویای انتخاب 11th در پیش نویس NFL توسط New York Jets

شماره 15: Hamsah Nasirideen

کالج ایالتی فلوریدا

موقعیت: ایمنی

قد: 6 فوت 4

وزن: 212 پوند

چه بدانید: Nasirideen تا به حال 101 پردازد سال گذشته به اندازه کافی خوب برای قرار دادن او را در اطراف بالا tacklers در ACC. او نشان داد توانایی های خود را به امن tackler برای Seminoles اما ارشد نیز تا به حال دو interceptions فصل گذشته.

شماره 16: جیمی Morrissey

کالج: پیتسبورگ

موقعیت: مرکز

قد: 6 فوت 3

وزن: 305 پوند

چه بدانید: بهترین کشور lineman در ACC Morrissey یک فرصت برای ایجاد یک اجرا برای عنوان به عنوان بهترین مرکز در کشور است. اگر او سالم باقی مانده او را به یک تیم NFL به دنبال یک مرکز بسیار خوشحال است.

شماره 17: Tamorrion تری

کالج ایالتی فلوریدا

موقعیت: گیرنده گسترده

قد: 6 فوت 4

وزن: 210 پوند

چه می دانم: یکی دیگر از استعداد گیرنده تری تصمیم به بازگشت به فلوریدا دولت به جای ورود به پیش نویس NFL. جسمی او چک تمام جعبه و با اشتباه سال سوم می تواند خود را سفت خود را به عنوان یک روز دو انتخاب در بدترین حالت.

شماره 18: Jackson Carman

کالج: Clemson

موقعیت: مقابله با توهین آمیز

قد: 6 فوت-5

وزن: 345 پوند

چه بدانید: بهترین مقابله با توهین آمیز در ACC سوم-تیم All-ACC honoree از یک سال پیش می تواند یکی از مقابله با چشم انداز در پیش نویس فصل آینده است.

شماره 19: Chazz Surratt

کالج: کارولینای شمالی

موقعیت: Linebacker

قد: 6 فوت 3

وزن: 230 پوند

آنچه که: سابق کارفرمایی, Chazz Surratt تبدیل شده است مسلما بهترین linebacker در این کنفرانس است. NFL تیم را دوست دارم فوتبال خود را IQ و او مولد در فصل اول خود را در linebacker در مجموع 115 پردازد و 6.5 کیسه در سال گذشته است.

این به عنوان خوانده شده: این لحظات تعریف اسکات Satterfield تعجب آور چرخش نجومی در لوییویل

شماره 20: Derion Kendrick

کالج: Clemson

موقعیت: ایمنی

قد: 6 فوت

وزن: 190 پوند

آنچه که: نگویید Kendrick که Farley بهترین cornerback در این کنفرانس از آنجا که او یک شانس برای مبارزه با این عنوان. تبدیل گیرنده بود و تمام تیم دوم-ACC honoree در سال اول خود را در دفاع و شمارش شش پاس breakups و دو interceptions.

شماره 21: دز Fitzpatrick

کالج: لویی

موقعیت: گیرنده گسترده

قد: 6 فوت-2

وزن: 210 پوند

چه بدانید: Atwell می شود بسیاری از عشق در لوییویل اما FItzpatrick تیم کامل ترین گیرنده. او underrated, سرعت, قوی دست است و این تیم بهترین مسیر دونده. او می تواند پایان کار خود را در لوییویل پنج به صورت حرفه ای دریافت touchdowns.

شماره 22: پاریس فورد

کالج: پیتسبورگ

موقعیت: ایمنی

قد: 6 فوت

وزن: 190 پوند

چه بدانید: فورد همه چیز برای Panthers فصل گذشته tallying 97 پردازد و سه interceptions سه مجبور گیر میکنه و 14 پاس دفاع کرد. با قوی فصل او می تواند پرش به دلیل چگونه گرد او به عنوان یک چشم انداز.

شماره 23: Javian هاوکینز

کالج: لویی

موقعیت: در حال اجرا بازگشت

قد: 5 فوت-9

وزن: 196 وزن

چه بدانید: نظر دوم-بهترین های در حال اجرا در ACC پشت اتین هاوکینز تا به حال یک standout اشتباه اول فصل سال گذشته است. او برای بیش از 1000 متری و با ترکیبی از سرعت و دستکمگرفتهشده قدرت او شانس خود را در پیش نویس NFL تخته.

شماره 24: چارلز اسنودن

کالج: ویرجینیا

موقعیت: پایان دفاعی

قد: 6 فوت-7

وزن: 235 پوند

چه بدانید: اسنودن را اندازه تنهایی را بستم علاقه از تیم NFL وجود دارد و آنچه که او می کند در این زمینه است. او تا به حال 72 تکل, 11 پردازد برای دست دادن, پنج, کیسه و کیسه و چهار پاس breakups فصل گذشته.

کارت های بیشتر: لویی اسکات Satterfield ترس NCAA قوانین تغییر می تواند منجر به "غرب وحشی وحشی'

شماره 25: Sage Surratt

کالج: Wake Forest

موقعیت: گیرنده گسترده

قد: 6 فوت 3

وزن: 215 پوند

چه بدانید: Surratt ترین مولد گیرنده در ACC سال گذشته قبل از عمل جراحی به پایان رسید فصل خود را در ماه نوامبر. او ممکن است فیزیکی نیست صعودی مانند راس یا تری اما او یکی از سازنده ترین گیرنده در کشور است. او 1,001 متری بیش از نه بازی در فصل گذشته.

کامرون تیگ رابینسون CTeagueRob@gannett.com; Twitter: @cj_teague; پشتیبانی قوی محلی نگاری با اشتراک امروز: courier-journal.com/subscribe.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب