آن را آسان به در اما سخت به ماندن در: Shruti Haasan در قوم و خویش

توسط Arundhuti بانرجیگفتگو در خویش و قوم پرستی در سینمای هند همچنان ادامه دارد و بازیگر Shruti Haasan, بزرگان

توسط ABDOOSNEWS در 7 مرداد 1399

توسط Arundhuti بانرجی

گفتگو در خویش و قوم پرستی در سینمای هند همچنان ادامه دارد و بازیگر Shruti Haasan, بزرگان دختر Kamal Haasan و Sarika می گوید: در حالی که فرصت اولیه برای ورود به صنعت فیلم بود نسبتا آسان تر برای آن شده است سخت تر برای زنده ماندن در کسب و کار سینما است که برش گلو توسط طبیعت است.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

"من باید اعتراف که درهای باز برای من به دلیل نوع مردم من را با رشد به دلیل پدر و مادر من. من که به دلیل نام خانوادگی من من نمی تواند انکار کند که. اما من آهسته یادگیرنده به طور کلی در زندگی است. من نمی دانم راست راه ارتباطی, و چگونه به فشار برای رسیدن به حق مردم است. در واقع, من هنوز هستم, اجتماعی بی دست و پا. پس از آن بود آسان است برای من به حرکت. من را به دور از واقعیت است که من ممتاز هر چند به طور کلی من یک سفر سخت را. من می خواهم بگویم آن را آسان به در اما سخت به ماندن در" Shruti گفت: سرپرستان.

Shruti Haasan on nepotism: Easy to get in, hard to stay in
Yaara همچنین ویژگی های Amit Sadh ویجی Varma, pamela grow Jammwal در نقش محوری. پینترست

همچنین بخوانید: Kareena Kapoor Khan, مذاکرات در مورد مد جمع آوری کمک برای صنعتگران

در حال حاضر او در حال آماده سازی خود برای آینده او OTT آزادی "Yaara" یک کارگردان سرمایه گذاری خود را "مورد علاقه" ملی برنده جایزه فیلمساز Tigmanshu Dhulia. این فیلم همچنین ویژگی های Amit Sadh ویجی Varma, pamela grow Jammwal در نقش محوری.

"Yaara" منتشر شده در Zee5 در ژوئیه 30. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن