ممکن است یک سال اما موسیقی زنده خواهد بود

وجود خواهد داشت یک جشنواره موسیقی نوعی در ایالات متحده قبل از پایان سال تا این حد من مطمئن هستم. آن را برای رف

توسط ABDOOSNEWS در 12 اردیبهشت 1399

وجود خواهد داشت یک جشنواره موسیقی نوعی در ایالات متحده قبل از پایان سال تا این حد من مطمئن هستم. آن را برای رفتن به یک ایده بد خواهد شد و به احتمال زیاد در نتیجه افراد بیمار شدن و یا بدتر اما از آن است که رفتن به اتفاق می افتد. این که آیا آن را با بهترین نیت و یا فقط یک چنگ زدن به پول نقد, آیا آن را در یک دولت و یا یک آبی دولت که ممکن است تیتر و یا چه نوع از موسیقی آن ممکن است از ویژگی های همه چیز, من نمی دانم, اما از آن است که رفتن به اتفاق می افتد.

شما می توانید محل شرط خود را که در آن و زمانی که شما فکر می کنم آن را به شما اتفاق می افتد. آن را بعید است به یکی از بزرگ نام جشنواره است. یک Coachella یا EDC یا Bonnaroo ممکن است "به تعویق افتاد" در حال حاضر, اما آنها بیش از حد سرمایه گذاری در مارک های خود را به خطر همه گیری های مربوط به مرگ و بعید است به بازگشت به قبل از سال است. وجود دارد برخی از شهرستانها که در حال حاضر در حال اجرا; شهرداران در لس آنجلس و نیویورک ذکر کرده اند قادر به تصور بزرگ تجمعات عمومی در شهرستان خود را تا 2021. آن را به یکی از حاشیه های جشنواره بسیاری از مردم انگشت شست خود را بینی در هر دو; شوخی همه شما می خواهید در مورد مجنون دلقک پوسه و جمع Juggalos اما آنها احترام به علم از همه چیز خیلی بهتر از بسیاری از سیاسی دانشمند.

هنوز این اتفاق خواهد افتاد اگر بدون هیچ دلیل دیگر از مردم لذت بردن از تمرد که آن را واقعا نمی شامل هر کار خود را در بخشی. آنها را لباس آن را متفاوت البته با platitudes در مورد "قدرت از موسیقی زنده" و "تعقیب خوشبختی." آن خواهید بود یک استعاری سیرک و احتمالا از ویژگی های افتضاح موسیقی, اما آن را به موضوع به دلیل آن را نمی تواند اجرا شود و یا با حضور واقعی طرفداران موسیقی اما توسط مردم cosplaying به عنوان طرفداران موسیقی به طوری که آنها می تواند به "چوب آن را به مرد" و اثبات آنها نیست گوسفند که می توان گفت چه کاری انجام دهید. ما به شما تماشای تصادف رانندگی ماهیت آن را به همان شیوه ما را تماشا Fyre جشنواره شکستن.

اما مردم که در واقع عاشق موسیقی آنهایی است که تا به حال کسانی که زندگی در حال تغییر لحظات احاطه شده توسط غریبه که در آن حق وتر از یک گیتار یا حق ملودی آوازی فریاد زد یا حق درام ضرب و شتم موجب شده توسط یک کامپیوتر رسیده به عمق روح خود را و آنها را احساس می کنید چیزی است که آنها در تلاش برای ترجمه به کلمات آنها در حال رفتن به می شود وجود دارد. آنها در حال رفتن به در خانه بازی آن را امن به دنبال راه هایی برای حمایت از هنرمندان آنها را دوست دارم و نگه داشتن شور و شوق در دل خود سوختن تا این همه ضربات بیش از حد به عنوان یک جهانی و همه گیر می تواند بیش از ضربه. آنها را به تماشای pro-شات ویدئوها باند در حال انتشار و تلفن همراه و ویدئوها آنها گاهی اوقات در مورد شکایت. آنها را دوباره پیر سوابق آنها عشق و کشف دیگر سوابق آنها نمی دانم. اما آنها صبر کنید زیرا آنها می دانند که ما بهترین های ما به ضرب گلوله در زنده موسیقی بازگشت.

چرا که موسیقی زنده در حال رفتن به می آیند. آن را در همان شکل مانند قبل همان سالن? احتمالا نه. این شیوع به احتمال زیاد خواهد کاتالیزور برای تغییرات عمده در کسب و کار موسیقی زنده در راه است که ما در فن کنار سد ممکن است هرگز کاملا درک می کنم. چه شرکت هایی زنده ماندن چه سالن در حال ترک بیمه چگونه به کار گرفته خواهد شد اینها همه چیزهایی است که در حال رفتن به مجبور به کار کردن برای چراغ پشت در و سخنرانان به پشت ،

آن را به اتفاق می افتد هر چند. نویسنده: یوسف فینک به تازگی در صحبت با او پادکست ما طاعون سال مورد چگونگی "را به تئاتر outlasted هر طاعون بشریت تا کنون با آن روبرو... ما همیشه در نهایت جمع آوری با هم در تاریکی است." همان درست است از موسیقی زنده. مردم جمع شده بودند برای شنیدن آهنگ غریبه برای هزاران سال و در حفظ و انجام این کار تا زمانی که ما گوش به شنیدن آنها و احتمالا حتی فراتر از آن. موسیقی ممکن است لمس هر كس در راه همان, اما آن را لمس به اندازه کافی می دانیم که مهم نیست که چقدر بلند کنسرت خشکسالی طول می کشد - هفته یا ماه یا بیشتر — که همه در آن است — یک خشکسالی است.

ما نیاز به پوشیدن ماسک یا کلاه حضور یا ما بررسی درجه حرارت در درب ؟ هر آنچه که ما باید انجام دهید ما به شما آن را کشف کردن. ما زنده موسیقی بازگشت.

فقط شاید اصلا عجله برای رفتن به که اولین جشنواره در هر کجا که آن اتفاق می افتد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب