توسط Lockdown استرس موثر بر دوره خود را? پیدا کردن

بسیاری از زنان در مورد شکایت کرده اند نامنظم و دردناک دوره در این دوره از خود به انزوا و خانه پناه. به گفته پز

توسط ABDOOSNEWS در 26 خرداد 1399

بسیاری از زنان در مورد شکایت کرده اند نامنظم و دردناک دوره در این دوره از خود به انزوا و خانه پناه. به گفته پزشکان به علت محدود بودن به خانه برای طولانی مدت از زمان خود را در فعالیت های روزمره مانند الگوی خواب عادات غذا خوردن و فعالیت فیزیکی همه متاثر شده اند که باعث استرس و در نتیجه بی نظمی دوره و شدت گرفتگی.

دکتر Anubha Singh, متخصص زنان و متخصص IVF از Shantah باروری مرکز گفت: "بسیاری از بیماران مبتلا به اطلاع ما از طریق تلفن است که دوره خود تبدیل شده اند نامنظم و پس از صحبت کردن به آنها آن است که آنها احساس بسیار تاکید کرد. دلیل این امر این است که Covid-19 مستند خراب است روزانه خود را. مشکلات استرس در زنان افزایش یافته است با توجه به بیماری همه گیر. استرس بر میزان کورتیزول تولید شده توسط بدن است. در میان زنانی که تحت استرس بالا و 40 درصد از زنان شکایت از ناباروری است. اما هیچ مدرکی بتن وجود دارد که ناباروری است که با توجه به استرس است." بسیاری از روانپزشکان و روانشناسان داده اند خود استدلال برخی می گویند مشکل را افزایش می دهد در زنانی که در زندگی استرس و افسردگی است.

وحشت در میان زنان

استرس موظف است به علت عدم تعادل هورمونی و حتی PCOS (سندرم تخمدان پلی کیستیک) در زنان است. "اگر شما تا به حال شده است مرزی PCOS در تمام طول این استرس ناشی از این بیماری همه گیر ممکن است فشار شما را به طرف دیگر. عدم اطمینان به ارمغان آورد در مورد این بیماری همه گیر و این واقعیت است که هیچ کس واقعا نمی داند که این ممکن است در نهایت منجر به وحشت گسترده. همچنین از آنجا که اکثر زنان در حال حاضر قفل شده در داخل خانه آنها احتمالا نمی پیشرو سالم از زندگی است. از جمله موقعیت های غیر معمول می تواند باعث تشدید موجود عدم تعادل هورمونی در زنان است. برای مثال اگر یک زن مبتلا به بیماری خفیف PCOS ممکن است آن را تشدید طول این زمان" توضیح دکتر Anubha سینگ.

رژیم غذایی و الگوی خواب مبتلا هستند

از آنجا که بسیاری از زنان قفل شده در داخل خانه آنها قادر به زندگی می کنند یک زندگی سالم است. در چنین شرایطی خود را در الگوهای خواب و رژیم غذایی نیز تحت تاثیر قرار. استرس می تواند به افزایش عدم تعادل انسولین در بدن است که باعث ترشح هورمون لپتین. زنان استفاده می شود که به چرخه دوره در 30 روز اول در حال حاضر خود را در چرخه تاخیر می 7-8 روز و یا حتی بیشتر. این است که به نام oligomenorrhea.

Period woman stress
استرس موظف است به علت عدم تعادل هورمونی و حتی PCOS (سندرم تخمدان پلی کیستیک) در زنان است. Pixabay

آکنه در زنان

هنگامی که ما در حال تاکید کرد ما بدن کورتیزول. هنگامی که آن را به وفور آن را کاهش استروژن تولید که منجر به افزایش سطح آندروژن. آندروژن نقش مهمی در اتصال با غدد سباسه. بیشتر در معرض استرس این غدد تولید نفت است. بیش از حد نفت ما متوقف می شود منافذ پوست و علل التهاب است که طول می کشد شکل از آکنه.

برای اخبار بیشتر در به روز رسانی را دنبال کنید Newsgram در Facebook

عدم تعادل هورمونی

اگر عدم تعادل هورمونی باقی بماند در آن می تواند بر رشد مو و وزن و نفخ سقوط مو, مشکل در تمرکز و آن را حتی ممکن است منجر به اختلال در باروری در دراز مدت است. دکتر Shobha گوپتا مدیر پزشکی و IVF متخصص از دامان IVF مرکز گفت که "موارد دیده شده است که در آن زنان تحت استرس شدید و یا فشار را متوقف کرده اند با داشتن دوره در دسترس نباشد. اگر چه ما نمی رسید که مرحله ما فقط ممکن است اگر همه چیز ادامه راه آنها در حال حاضر."

همچنین بخوانید: نگه داشتن کمر درد در خلیج با این نکات بهداشت

هر کس در تلاش است برای سهولت در این شرایط یا آرام بماند. "یکی از عوامل کلیدی در کاهش سطح استرس است که از آمدن به شرایط با این واقعیت است که وضعیت کنونی که در آن همه از هند قفل شده است را به هر کسی دست و کار بر روی خود است که واقعا بهترین راه برای مقابله با آن است. سعی کنید و ایجاد یک روال ثابت برای روز خود را با خوردن غذاهای سالم و خواب در زمان و سعی کنید به خوشحال می شود تا آنجا که ممکن است. آیا استرس بی ارزش" اضافه شده دکتر Shobha Gupta. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب