است Coronavirus یک Bioweapon?

توسط امین باقریمنn در اواخر ماه دسامبر سازمان بهداشت جهانی گزارش ذات الریه-مانند بیماری در ووهان چین. چند روز

توسط ABDOOSNEWS در 14 تیر 1399

توسط امین باقری

منn در اواخر ماه دسامبر سازمان بهداشت جهانی گزارش ذات الریه-مانند بیماری در ووهان چین. چند روز پس از یک گزارش نشان داد که نوع جدیدی از کروناویروس باعث شد این بیماری است. این ویروس شناخته شده به عنوان جدید تاج به سرعت کشته شدن انسان ها در قرن 21. در حالی که قرن 21 علم و فناوری رسیده معجزه آسا سرعت برای هیچ کس ممکن است تصور کنید که یک ویروس جدید به نام تاج تبدیل شدن به یک تهدید برای زندگی بشر و ایجاد بحران بین المللی. این ویروس مرموز مطرح شده سوالات زیادی برای زندگی بشر و نگرانی برای جهان در قالب پرسش های متعدد. بسیاری هنوز نمیفهمد نشده است ابعاد آن و عواقب و حتی گسترش آن به طور جدی تا چند هفته پیش. گسترش سریع این ویروس باعث شده است که انواع بحران های که تا به حال واکنش های متفاوت و اثرات اقتصادی و اجتماعی و روابط بین کشورها است. گسترش سریع این ویروس در سطح جهان است و نشانه ای از جهانی ارتباط و محو فیزیکی مرزهای بین کشورها. اما بسته شدن مرزها و محدود کردن مردم حرکت از دستور دولت و از همه مهمتر اتخاذ دولت خاص و روش های مدیریت بحران را هیچ اثر دیگر از تمرکز متحده به عنوان مهم ترین بازیکن بین المللی. در واقع وضعیت سازمان بهداشت جهانی رفته است و نه فراتر از فقط یک تسهیل کننده و راهنما و دولت باقی می ماند تا حد زیادی مسئول این کار است. لازم به ذکر است که ظهور تاج به عنوان یک مشکل جهانی است و برجسته نیاز به کشورها برای همکاری با یکدیگر و به صورت مشترک انسان علاقه. متاسفانه حتی تحت چنین شرایط حاد و برخی از دولت ها هنوز به دنبال منافع خود است. اما تخریب محیط زیست است و بدون شک یک مسئله جهانی است که نیاز به برجسته مشترک انسان علاقه و دولت تمایلی به واگذاری بخشی از حاکمیت خود را به قوانین بین المللی و به منظور به طور موثر مقابله با مشکلات زیست محیطی است که تهدید یکپارچگی جامعه انسانی است.

Is Coronavirus a Bioweapon
تخریب محیط زیست است و بدون شک یک مسئله جهانی است که نیاز به برجسته مشترک انسان علاقه. Pixabay

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

تبلیغات سیاسی و جنگ

این روزها به جای جهانی همدردی و همبستگی در مبارزه با کرونا ویروس, ما شاهد یک ابرقدرت جهانی جنگ تبلیغاتی علیه یکدیگر است. در تبلیغات سیاسی و جنگ موضوع تبدیل شده است بیشتر حساس و کشورهای در حال تلاش برای استفاده از این بحران به عنوان یک فرصت برای استفاده از تبلیغات برای هدایت افکار عمومی جهان به سمت سیاسی خود را در اين زمينه است. این اتهامات از کشورهای مختلف در حال عمدا تبلیغ توسط رقبای سیاسی آنها در یکی از تبلیغات سیاسی تاکتیک شنیده ام در اینجا وجود دارد. اما تا چه حد می تواند ما را به این بیانیه و فراخوان از یک کشور به عنوان یک علت اصلی گسترش ویروس? برای اولین بار چین را به عنوان نقطه کانونی این ویروس کشنده به خلاص شدن از شر جهانی اتهام ایجاد سناریویی که آمریکا سیا ایجاد یک کرونا ویروس, محکومیت ما حرکت می کند. این شایعه به سرعت گسترش یافته و در برخی از کشورها که به نفع ضد آمریکایی نظریه.

است, تاج, جدید, جنگ بیولوژیکی?

پیشرفت های اخیر در علوم زندگی از یک سو و سوء استفاده از نتایج تحقیقات علمی توسط کشورهای قدرتمند از سوی دیگر منجر به عوامل بیولوژیکی تبدیل شدن به سلاح های مرگبار که به طور همزمان هر دو را تهدید امنیت ملی و ملی و بهداشت عمومی. در واقع سلاح های بیولوژیکی هستند که با استفاده از عوامل بیولوژیکی به تهدید و ارعاب و همچنین تلفات انسانی است که شامل اقدامات تروریستی برای اهداف مشخص شده. به عنوان یک ماده در واقع می توان گفت که استفاده از سلاح های بیولوژیکی است که به عنوان یک ابزار جدید علیه بشریت است اما در گذشته که در آن هنوز هم وجود دارد هیچ تکنولوژی مانند امروز این ابزار نیز استفاده می شود برای اشاره به استفاده از طاعون برای فتح نظامی و در جهان امروز عوامل بیولوژیکی هستند که اغلب در اقدامات تروریستی حتی اگر بسیاری از قدرت های جهان ادعای حقوق بشر و سرسخت claimers حقوق بشر اما با توجه به استفاده از عوامل بیولوژیکی به عنوان حق قانونی خود را. استفاده از سلاح های بیولوژیکی است نه تنها متوقف شد بلکه پیشرفته با پیشرفت علم پزشکی مدرن پس از آن ضروری است برای کشورها برای جلوگیری از چنین سلاح های بیولوژیکی از مشاوره با دانشمندان و کارشناسان در پیش بینی و کنترل و مقابله با آنها. فکر می کنم از آن به عنوان یک راه حل و لازم آمادگی و همکاری بیشتر برای حفاظت از زندگی بشر در زمینه روابط بین المللی.

Is Coronavirus a Bioweapon
استفاده از سلاح های بیولوژیکی است نه تنها متوقف شد بلکه پیشرفته با پیشرفت علم پزشکی مدرن.
Pixabay

هدف اصلی از جنگ بیولوژیکی است که به اخلال اجتماعی, کسب و کار فعالیت های اقتصادی و اخلال در اقتدار و تنظیم دولت ها و یا شرکت های چند ملیتی. شرکت های بزرگ بازار رقابتی رکود در حمایت از خرید و فروش سهام شده است به طور گسترده ای اشاره کرد به عنوان مثال از اهداف از سلاح های بیولوژیکی کاربران است. برای مثال گسترش نسل پنجم اینترنت در جهان به بیش از چند سال آینده ایجاد فضای رقابت بین شرکت های چند ملیتی و بزرگ قدرت; اینترنت است که فراتر از سرعت فعلی اینترنت را بیش از بسیاری از زندگی انسان امروز است. بنابراين دور از انتظار نیست که قدرت های جهان و حتی شرکت های واگذار شده به آنها متوسل خواهد شد به مانند یک میدان جنگ غیر مستقیم به منظور از بین بردن رقبا و در این زمان با استفاده از کرونا ویروس. لذا در عصر حاضر به جای شاهد کلاسیک جنگ و درگیری به نظر می رسد که جایگاه ویژه ای در جنگ بیولوژیکی برای انسان به استفاده از این سلاح خطرناک را به دنبال خود سیاسی و اقتصادی و اهداف تجاری خود را بدون هیچ گونه درگیری فیزیکی حتی اگر هزینه آن میلیون ها زندگی می کند. علاوه بر این در چنین شرایطی قدرت اول بدون شک متعلق به یک کشور است که برتر از نظر تکنولوژیکی و قدرت اقتصادی. بر این اساس اهمیت استراتژیک سلاح های بیولوژیکی به این بازیگران هر دو دولتی و غیر دولتی است که اثر مخرب خود را بر روی رقیب به زودی نمی توان حذف باقی خواهد ماند و برای نسل بعدی از کسانی که آنها استفاده می شود.

یک مورد اخیر از Coronavirus گزارش از یک آزمایشگاه در ووهان چین و اخیرا در گسترده تر پزشکی و سلامت محافل تأکید بر اهمیت مسئله بیولوژیکی و تا چه حد از این موضوع حاد است. همچنین در آینده ای نه چندان دور آن روشن خواهد شد چه این ویروس بود اما بر اساس شواهد موجود می توان اظهار داشت که تهدیدات بیولوژیکی هستند نه محدود به زمینه نظامی و به سرعت می تواند خطر افتادن سلامت شهروندان تمام, سیاسی, اقتصادی و سیاسی در ابعاد. تجاری و غیره.

Is Coronavirus a Bioweapon
شیوع این بیماری کشنده نیز می تواند به عنوان یک آزمون از بشریت در جهان است. Pixabay

همچنین بخوانید: ورزش می تواند کاهش و یا جلوگیری از از دست دادن بینایی

در نتیجه شیوع این بیماری کشنده نیز می تواند به عنوان یک آزمون بشریت در یک جهان که در آن است اعم از بی ادعا مردم را به توسعه یافته و توسعه نیافته به کشورهای توسعه یافته و مجامع بین المللی اما کرونا خواهد شد و ننگ برای بشریت اگر آن را با شکست مواجه. با این وجود خیلی زود است که بگوییم چه کسی برنده خواهد شد این جهانی و کلی آزمون و این که آیا هر کسی که درگیر در تولید چنین یک ویروس کشنده و یا آن را فقط یک فرایند طبیعی از طبیعت است. به دلیل آن طول می کشد زمان و در واقع برنده کسی است که مانع از اجتماعی و اقتصادی و سیاسی سقوط در حالی که حفظ جمعیت زندگی و کاهش مرگ و میر و اگر آن را قادر به آزادسازی بشریت از این بحران و یک بار دیگر یادآوری عزت بشریت به جهان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن