عرفان خان: بزرگترین همه زمان

Magnicent بازیگر, Irrfan Khan, درگذشت مارس 29 سال 2020 است. Wikimedia Commons توسط Muskan <url> من اینجا

توسط ABDOOSNEWS در 10 اردیبهشت 1399
Irrfan Khan
Magnicent بازیگر, Irrfan Khan, درگذشت مارس 29 سال 2020 است. Wikimedia Commons

توسط Muskan <url>

من اینجا نشسته در گوشه ای از اتاق به تماشای غروب آفتاب که من اقدام به نوشتن این مقاله با اشک در چشمان من به عنوان یک دسته از اخبار را احاطه کرده من همه آنها فریاد داستان افسانه نابهنگام مرگ Irrfan Khan.

29 مارس سال 2020 جهان افزایش یافت به این خبر غم انگیز از مرگ از بهترین بازیگران سینمای جهان, Irrfan Khan. هیچ چیز می تواند بیشتر مأیوس کننده از از دست دادن یک بازیگر افسانه ای مانند Irrfan Khan میان مداوم و همه گیر. تکه ای از اخبار که جهان می خواستم به غلط یک قطعه از اخبار که شکست میلیون ها قلب در سراسر جهان تکه ای از اخبار است که شما را برای همیشه غرق در تکه ای از اخبار که قلب من فریاد " چرا این باید واقعی است؟"

ظهر است و من دریافت یک تماس از یک دوست. "عرفان خان است نه بیشتر," او گفت:.

"چه ؟ که فوت کرد؟" از من بپرسید. من شنیده ام او را اولین بار اما ذهن من و قلب شکست خورده به این باور.

"Irrfan Khan, تشکر, Irrfan Khan," او پاسخ داد. قلب من ached. من قادر به اعتقاد او کلمات یا احتمالا من نمی خواهم به.

من آویزان تماس دیوانه وار در حال اجرا نسبت به تلویزیون به تماشای اخبار.

"بازیگر Irrfan Khan دور می گذرد در 53" اخبار لنگر بخوانید. من ایستاده وجود دارد هنوز هم به دنبال در تلویزیون سفید در صورت عدم تمایل به این باور چشمان من.

"ما نمی خواهد هر Irrfan Khan movies now?, ما نمی خواهد بود قادر به دیدن آن لبخند زیبا بر روی صفحه نمایش?, نبود آن خیلی زود برای گوهر مانند او را به ترک ما ؟ که ما را بهترین فیلم سال ؟ " بسیاری از پرسش متقابل ذهن من در حالی که من فلش بک از حماسه فیلم صحنه ها و دیالوگ.

irrfan khan
عرفان خان گذاشته شد و به استراحت در 3 بعدازظهر در مارس 29. Wikimedia Commons

"من فرض کنید در پایان کل از زندگی می شود یک عمل رها اما آنچه همیشه لطمه می زند بیشتر است نه مصرف لحظه ای برای خداحافظی.", گفتگو خود را از فیلم "زندگی پای' به نظر می رسید واقعا معنی دار در این روز غم انگیز.

من بازگشت به اتاق من اشک چشم و به نظاره نشست. به عنوان من باز گوشی پیدا کنم که کل اینترنت است آب گرفتگی با غم و اندوه. جهان تا به حال بسیاری از افراد مشهور, مرگ و میر, اما این یک احساس شد توسط هر فرد است. چرا مرگ Irrfan Khan احساس می کنم مثل یک شخصی از دست دادن ؟ آن هاله خود را روی صفحه نمایش حضور خود در قدرت را به روی صفحه نمایش زنده توانایی های خود را به اتصال با هر فرد از طریق فیلم های خود را خود وفاداری و ارادت به کار خود بی نظیر مهارت های بازیگری خود را کار سخت و عزم و ساخته شده است که او بهترین بازیگر نقش اول مرد برای همیشه وجود داشته باشد در بالیوود.

Irrfan Khan خود را آغاز فیلم سفر با یک نقش کوچک در فیلم " سلام بمبئی!' در سال 1988 در 21 سال سن در حالی که او هنوز هم انجام می دهند تلویزیون و تئاتر. با اولین فیلم عرفان شروع به گرفتن نقش ها و فرصت ها اما فیلم های خود را با شکست مواجه تا 2001. در سال 2001 Irrfan بازی سرب در فیلم "جنگجو" که او را به عنوان محبوب آن را باز کرد در جشنواره بین المللی فیلم. او در حال حاضر یک چهره شناخته شده اما نقطه عطف زندگی حرفه ای او بود و در عین حال آمده است. 'Maqbool' منتشر شده که در سال 2003 یکی از Irrfan بزرگترین اجرای برنامه شد و این نقطه عطف زندگی حرفه ای خود را. از آن پس هیچ نگاه به عقب. افسانه رفت و به دریافت Padma شری جایزه (2011) و جایزه ملی بهترین بازیگر مرد (2013). عرفان ساخته شده هند افتخار او به عنوان عمل کرده و در چند فیلم هالیوود مانند "زندگی پای', 'Jurrasic جهان" و بسیاری دیگر. اگر من به نوشتن لیستی از دستاوردهای خود را و چگونه فوق العاده عملکرد خود بودند و سپس این مقاله فقط ممکن است پایان ندارد.

چه چیزی باعث دستاوردهای خود را حتی بیشتر قابل تحسین و سفر خود را زیبا تر است این واقعیت است که او از یک غیر فیلم پس زمینه. او تلاش می کرد راه خود را به بر روی صفحه نمایش او در تلاش برای به دست آوردن رهبری نقش او در تلاش به دنبال رویای دوران کودکی خود را از بودن یک بازیگر. و مانند تقریبا همه بازیگران دیگر او یک مرد با شش abs و کامل به نظر می رسد از این رو او تلاش برای گرفتن پذیرش در این صنعت به طور کامل بر اساس مهارت های خود را و استعداد. هر چه او زمانی در زندگی خود را از طریق کار سخت خود را. "عشق مردم به دیدن کار من نیست من چهره" گردیده بازیگر بود یک بار گفت: نقل.

Irrfan_Khan_Profile1
Irrfan Khan خواهد زنده بماند در قلب ما همیشه. Wikimedia Commons

آن بوده است در تمام طول روز پس از خبر مرگ خود را شکست. همه دوستان من در حال صحبت کردن در در مورد او, اما من نمی آیند در سراسر حتی یک نفر که به نظر می رسید مانند آن نیست آنها را تحت تاثیر قرار. دوستان من که نمی باید بسیار به کار با فیلم و یا بالیوود احساس شده است کم از آنجایی که آنها از آن شنیده می شود. همانطور که گفتم قبل, مرگ نابهنگام او احساس می کند مانند یک شخصی از دست دادن. من هم آمد یکی دیگر از مشاهده این که این مرد افسانه مطلقا صفر متنفر. به عنوان من از طریق my Instagram, خوراک همه که من پیدا کردن تن از عشق و تحسین را برای مرد است که امروز ما را ترک. ما معمولا می گویند که یک فرد برنده "میلیون ها قلب" اما من اشتباه نخواهد بود اگر بگویم که بازیگر افسانه ای Irrfan Khan برنده "تمام قلب".

ادامه مطلب: کودکانی که تجربه تروما و سوء استفاده به احتمال زیاد به بیماری های قلبی: مطالعه

من هیچ کس هستم اما فقط یکی دیگر از تحسین کار خود را مانند میلیون ها نفر وجود دارد. هنوز هم وجود دارد بسیار به پور خیلی به اکسپرس. درد دل من به عنوان من فکر می کنم از آن را من چشم آبکی به عنوان من می بینم کسانی Instagram نوشته های ذهن من فقط نمی خواهند به قبول این واقعیت است. در اینجا من به ریختن قلب و ادای احترام با نوشتن این.

عرفان آقا شما بدون شک بهترین بازیگر نقش اول مرد برای همیشه وجود داشته باشد و یک انسان که الهام بخش میلیون ها نفر وجود دارد. شما برای شروع از تلویزیون و شما را فتح بالیوود و همچنین هالیوود گام به گام. شما حکومت سینمای جهان را با زحمت اقدام و کار شگفت انگیز است. من به یاد داشته باشید تماشای فیلم فقط به خاطر شما ستاره دار در آنها حضور خود را به من اطمینان داد که این فیلم خواهد بود خوب. میراث شما پشت سر خواهد با ما بماند تا پایان زمان. شما همیشه می خواهید به عنوان بزرگترین بازیگر در تمام دوران است. کار خود را میراث و الهام بخش شما داده اید برای ما باقی خواهد ماند و جاودانه است. امروز جهان کمان را در احترام به شما به عنوان ما ترک. شاید خدا در حال اجرا بود از سنگهای بنابراین او به نام شما وجود دارد. وجود دارد, وجود دارد, و وجود دارد هرگز دیگر Irrfan Khan همیشه چون شما غیر قابل تعویض. هیچ کس و مطلقا هیچ کس می تواند انجام آنچه شما انجام است. با تشکر از شما آقا برای ما سرگرم کننده تا پایان زندگی خود را و به ما بهترین فیلم تا کنون. شما واقعا بزرگترین از همه است. استراحت در صلح و آرامش ،

شما بزرگترین فن



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن