آی فون خود را به جای گذرنامه گواهینامه رانندگی به زودی

یکfter اجازه دادن به شما برای باز کردن ماشین خود را با یک دیجیتال ley اپل در حال برنامه ریزی برای ارتقاء اپل ب

توسط ABDOOSNEWS در 15 تیر 1399

یکfter اجازه دادن به شما برای باز کردن ماشین خود را با یک دیجیتال ley اپل در حال برنامه ریزی برای ارتقاء اپل با تکنولوژی است که جایگزین فیزیکی اسناد و مدارک مانند کارت کتابخانه رانندگی ، گذرنامه و سایر اسناد و مدارک مورد استفاده قرار گیرد برای تایید.

شده اند وجود دارد یک سری از انواع برنامه های کاربردی ثبت اختراع شده است که فرستاده شده با نام 'ارائه تایید ادعای هویت کاربر', گزارش AppleInsider.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

تمام این اختراعات توصیف یک روش خاص در مورد چگونه کاربر می تواند ضبط و انتقال خود را شناسایی و آن را تایید کرد اگر چه اپل واقعا نمی ذکر کلمه آیفون حتی یک بار. در عوض این شرکت اشاره دارد که این می تواند هر قطعه از فن آوری است.

"یک دستگاه اجرای یک سیستم با استفاده از یک تایید ادعای هویت شامل حداقل یک پردازنده پیکربندی شده برای دریافت تایید ادعا می کنند از جمله اطلاعات برای شناسایی یک کاربر از یک دستگاه" می خواند یکی از این نرم افزار است.

iPhone may soon replace your passport, driver's license
اولی این هفته اعلام کرد که آن اولی متصل برنامه برای آی فون و اپل سازمان دیده بان به روز شده است با پشتیبانی از کلید دیجیتال. Pixabay

"در تایید ادعای بودن امضا شده توسط یک سرور مبتنی بر تایید این اطلاعات توسط یک هویت تایید ارائه دهنده جدا از سرور تایید ادعای خاص بودن به دستگاه" نرم افزار گفت.

با توجه به اسناد ثبت اختراع یک کاربر قادر خواهد بود به استفاده از آی فون خود را برای انتقال یک ID و اگر کاربر تایید شده است, می گویند توسط اپل دیده بان بیومتریک شناسایی خواهد بود را تایید کرد. این برنامه به طور عمده برای گذرنامه های, اما این شرکت نیز دقیق است که می توان آن را برای دیگر کارت های شناسایی مانند گواهینامه رانندگی.

همچنین بخوانید: مستند در نتیجه در مترو شهرستانها دستیابی به 95% هوای پاک هدف

قبلا اپل کار کرده است و امن در راه ارائه اوراق شناسایی و آن را به کار با هر دو آلمان و انگلستان دولت برای کمک به محلی شناسایی پروژه ها.

لوکس تولید کننده خودرو BMW در این هفته اعلام کرد که آن اولی متصل برنامه برای آی فون و اپل سازمان دیده بان به روز شده است با پشتیبانی از کلید دیجیتال. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن