iPhone 12، iPhone 12 Pro Drop Test Videos برجسته محافظت از سرامیک محافظ اما پشت صفحه هنوز هم ترک خورده است

[ad_1] فیلم های تست افت آیفون 12 و آیفون 12 پرو از بازار خارج شده و قدرت صفحه جلوی Ceramic Shield را نشان می

توسط ABDOOSNEWS در 6 آبان 1399
[ad_1]

فیلم های تست افت آیفون 12 و آیفون 12 پرو از بازار خارج شده و قدرت صفحه جلوی Ceramic Shield را نشان می دهد. اپل ادعا می کند که ساخت شیشه اختصاصی چهار برابر افزایش مقاومت در برابر افت را نشان می دهد. این امر در تست های افت آیفون 12 و آیفون 12 پرو نیز مورد توجه قرار گرفت. به طور جداگانه ، شرکت بیمه Allstate ادعا کرده است که آیفون 12 به عنوان با دوام ترین تلفن هوشمند مورد آزمایش قرار گرفته است. این آزمایشات افت آیفون 12 و آیفون 12 پرو را برای تعیین میزان شکنندگی آنها انجام داده است.

کانال فناوری PhoneBuff یک ویدئوی بیش از شش و نیم دقیقه در YouTube منتشر کرده است که تست های افت آیفون 12 و آیفون 12 پرو را در چند نوبت پوشش می دهد. این ویدئو برجسته می کند که در حالی که پنل جلوی دو مدل جدید آیفون توسط شیشه Ceramic Shield محافظت می شود ، پانل پشتی آنها دارای محافظ شیشه ای معمولی است که در برابر خرد شدن مقاومت نمی کند.

ویدیوی تست افت نشان می دهد پشت آیفون 12 نسبت به آیفون 12 پرو بیشتر در معرض آسیب است. این می تواند به این دلیل باشد که آیفون 12 پرو دارای قاب فولاد ضد زنگ است ، در حالی که آیفون 12 همراه با یک پوشش آلومینیومی است.

با این حال ، افت گوشه ای که در این ویدئو نشان داده شده است نشان می دهد که شاسی فولاد ضد زنگ آیفون 12 پرو باعث ایجاد پیچ ​​و خم های گوشه ای روی آن سطح آیفون 12 می شود که بدتر است. جلو بر روی سطح بتونی ، بدون هیچ شکافی روی صفحه نمایش.

این ویدئو همچنین شامل "دور پاداش" است که در آن آیفون 12 و آیفون 12 پرو 10 بار از زیر 1.5 متر بر روی یک سطح فولادی افتاده اند. این همچنین از یک "جایزه پاداش جایزه" برخوردار است که در آن هر دو تلفن از همان ارتفاع 1.5 متری اما روی یک سطح بتونی ریخته می شوند. پس از پایان دادن به دو دور دقیق ، راوی در این ویدئو می گوید که صفحات نمایشگرهای هر دو تلفن بی تأثیر مانده اند. آیفون 12 اما در قسمت پشتی ترک هایی ایجاد کرده است.

علاوه بر فیلم تست افت که توسط PhoneBuff ارسال شده است ، شرکت بیمه Allstate تست های افت خود را در آیفون 12 و آیفون 12 پرو انجام داده است. همانطور که توسط 9to5Mac اشاره شده است ، این آزمایش همچنین شامل تست های رو به پایین ، عقب و پایین بود. Allstate همچنین از تست هایی که با نتیجه گیری از دوام سری آیفون 12 به نتیجه رسید ، ویدئویی تهیه کرد. این شرکت گفت که جبهه سپر سرامیک بسیار پیشرفت کرده است ، اگرچه برخی از ترک ها و لبه های خراشیده شده ظاهر شده است.

Allstate همچنین تأکید کرد که طراحی جانبی تخت آیفون 12 و آیفون 12 پرو نیز می تواند به بهبود دوام افت کمک کند. بعلاوه ، در حالی که فیلم PhoneBuff نشان می داد که آیفون 12 پرو در طی افتهای مختلف دست نخورده باقی مانده است ، Allstate دریافت که آیفون 12 پرو در پشت دوربین شکسته شده و شکاف هایی روی دوربین عریض وجود دارد.

این شرکت در این ویدئو خاطرنشان کرد: "با 279 دلار برای تعمیرات صفحه نمایش و حداکثر 549 دلار برای تعمیرات دیگر ، دارندگان آیفون 12 و 12 Pro باید با آنها همان مراقبت را داشته باشند که از دوربین های گران قیمت برخوردارند."


آیا آیفون 12 مینی ، HomePod mini دستگاه های مناسب اپل برای هند هستند؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب