سرمایه گذاری در تنظيم خانواده در طول COVID-19

ثانیهighlighting نیاز به تمرکز بر روی سلامت جنسی و باروری, حقوق دختران و زنان, سیاست, مقاله منتشر شده توسط جمع

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1399

ثانیهighlighting نیاز به تمرکز بر روی سلامت جنسی و باروری, حقوق دختران و زنان, سیاست, مقاله منتشر شده توسط جمعیت بنیاد از هند (PFI) توصیه می کند استفاده از یک جنس لنز – با استفاده از جنسيت-disaggregated اطلاعات و شواهد به ما پاسخ به COVID-19 و "افزایش سرمایه گذاری در برنامه ریزی خانواده به عنوان مقرون به صرفه ترین اقدام بهداشت عمومی".

در آینده جمعیت جهان بعد در جولای 11, توصیه های شامل سرمایه گذاری در 3.3 میلیون زن در خط مقدم سلامت کارگران که چهره هندی نظام سلامت و در بسیاری از نقاط کشور تنها مراقبت های بهداشتی پشتیبانی می کند.

Follow us on Facebook برای به روز رسانی بیشتر در اخبار روزانه!!

تلاش های اضافی مورد نیاز برای تقویت نظام سلامت و افزایش بودجه های بهداشت به منظور بهینه سازی ارائه خدمات و امکانات بهداشتی و همچنین حفظ زنجیره تامین کاغذ یادداشت. با استفاده از اجتماعی و تغییر رفتار ارتباطی (SBCC) کمپین به گسترش اطلاعات و آگاهی در COVID-19 و آدرس اسطوره ها و تصورات غلط یکی دیگر از توصیه.

مقاله ارزیابی دیفرانسیل تاثیر COVID-19 و معرفی به موقع اقدامات لازم برای اطمینان از زنان و دختران باقی می ماند مرکزی به COVID-19 دیدگاه برنامه ریزی و تلاش بازیابی.

Investments in family planning most cost-effective public health measure
تلاش های اضافی مورد نیاز برای تقویت نظام سلامت و افزایش بودجه های بهداشت به منظور بهینه سازی ارائه خدمات و امکانات بهداشتی و همچنین حفظ زنجیره تامین کاغذ یادداشت. Pixabay

با توجه به Poonam Muttreja مدیر اجرایی PFI "این COVID-19 بحران قرار داده است خواسته های بی سابقه ای در ما خدمات اجتماعی و سیستم مراقبت های بهداشتی. زنان به طور فزاینده ای در معرض خطر بیشتری جنسی و خشونت خانگی اختلالات به خدمات بهداشت و درمان سهام-outs از لوازم جلوگیری از بارداری و قاعدگی محصولات بهداشتی و روانی استرس و اضطراب است. این مهم است که ما ارزیابی مجدد ما پاسخ اضطراری سیاست از طریق یک جنس لنز برای بهبود برنامه ریزی و برنامه نویسی."

شواهد از گذشته شیوع و همچنین موجود در بدن از شواهد اطراف تاثیر COVID-19 نشان می دهد که این اختلال ضروری خدمات بهداشتی و درمانی از جمله خانواده, برنامه ریزی, قرار دادن زنان و دختران در معرض خطر کاهش دسترسی به خدمات به عنوان منابع منحرف از روال خدمات بهداشتی و درمانی از جمله قبل و پس از زایمان مراقبت های بهداشتی و تنظیم خانواده و پیشگیری از بارداری عرضه قاعدگی, سلامت و بهداشت باروری خدمات PFI گفت.

همچنین بخوانید: در اینجا چگونه شما می توانید تحصیل در خارج از کشور در سال 2020

محدود در دسترس بودن از ضروری خدمات سلامت و از جمله سلامت جنسی و باروری, خدمات خواهد شد در دراز مدت مضر. بر اساس تخمین یونیسف هند می خواهم که بیشترین تعداد پیش بینی تولد در 20 میلیون دلار در نه ماه دوره آشنایی از زمانی که COVID-19 اول اعلام کرد یک بیماری همه گیر.

این Guttmacher موسسه پیش بینی شده است که 10 درصد کاهش در استفاده از برگشت روشهای پیشگیری از بارداری در پایین و کشورهای با درآمد متوسط به دلیل کاهش دسترسی خواهد نتیجه های اضافی 49 میلیون با یک نیاز برآورده نشده برای مدرن ضد بارداری و اضافی 15 میلیون حاملگی ناخواسته در طی یک سال است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب