مصاحبه با tearfund توسط Pradeep کریشنان (قسمت-دوم)

این مصاحبه در ادامه به مصاحبه با tearfund توسط Pradeep کریشنان (Part-I)' که در منتشر شد NewsGram در 24 جولای س

توسط ABDOOSNEWS در 5 مرداد 1399

این مصاحبه در ادامه به مصاحبه با tearfund توسط Pradeep کریشنان (Part-I)' که در منتشر شد NewsGram در 24 جولای سال 2020 است.

معنوی

  1. به ما بگویید که در مورد تجارب خود را با تجارت. آنها را دوست دارید ؟ آیا دیدگاه های خود را در تجارت?

وجود دارد بیش از حد بسیاری از تجربه با تجارت. من ملاقات معروف و ناشناخته تجارت از اوشو, Devaraha بابا Anandamayi Ma, Swami Chinmayananda, باباجي از Herakhan, Ramsurat کومار تا به امروز زندگی تجارت مانند Amma, Karunamayi, Sri Sri, Baba Ramdev, Sylvia. به تمام کسانی که تجارت من سپاسگزار برای من جهت اما با دو تجارت بودم دیگر در نظر گرفته و آنها را "من" گورو. Satya سای بابا کسی که با من ماند برای مدت 7 سال و بعد از آن با ناشناخته گورو قهوه زمینی در Kodagu کسی که با من ماند برای 5 سال است. هر دو من به عنوان چپ من از دست رفته من ایمان آنها است. امروز در زمانی که دانش می تواند به راحتی قابل دسترسی گورو ممکن است لازم باشد اما قطعا می تواند کمک بزرگی باشد. مهم خود صداقت و گورو یکپارچگی که البته دشوار است به درک به خصوص در مورد تجارت با یک زیر بزرگ است که به راحتی نمی تواند نزدیک شود. آن را خوب به گوش دادن به صدای درونی و نه بستگی به آنچه که دیگران می گویند.

من بسیار خوش شانس بود که درست در آغاز در که Kumbh Mela در هریدور من تا به حال ملاقات Ananadamayi کارشناسی ارشد و Devaraha بابا که بدون شک بودند واقعی است. Devaraha بابا گفته می شود حداقل 250 سال و کارشناسی ارشد رفت و تنها 2 سال به یک مدرسه در بنگال و در عین حال شناخته شده علما رفتند تا او را به شک و تردید پاک. در اطراف Ma من آموخته به حضور Bhagawan به صورت واقعی و به منظور توسعه عشق درونی که در من است. او ترغیب ما به انجام جاپا و نگه داشتن نام یکی از Ishta deva همیشه در یک زبان وجود دارد هیچ چیز شیرین تر از آن است. "بود در 24 ساعت شبانه روز آگاه از حضور" او می گویند. او افروخت تمایل به واقعا پیدا کردن که من هستم.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

  1. آنچه که مفهوم خود را از خدا ؟

"به چه معنا است خدا ؟" شد یک سوال مهم برای من بعد از من آمد به هند و از آنجا که "خدا" بود نه که در واژگان من در آلمان در طول مطالعات من اما اینجا در هند موضوع آمد ، مفهوم خدا در ادیان ابراهیمی و در هندو دارما بسیار متفاوت است. هندو مفهوم است که به وضوح بیان شده در چهار Mahavakyas از اوپانیشادها – Aham Brahmasmi, Tat Tvam Asi Prajnanam برهما و Ayam آتما برهما – حس می کند. ابدی همه ثاقب آگاهی است که حقیقت مطلق است و ذات در همه این متنوع تجلی. این است که در هماهنگی با علم و تجربه می تواند. تنها در هند مطلق سطح از حقیقت نیز در نظر گرفته شده – یکی بدون یک ثانیه است که بدون نام, فرم, ویژگی های. هر کسی با یک ذهن باز متوجه خواهد شد که این نظر می آید نزدیک به حقیقت مطلق.

Interview with Maria Wirth by Pradeep Krishnan
"هندو مفهوم است که به وضوح بیان شده در چهار Mahavakyas از اوپانیشادها – Aham Brahmasmi, Tat Tvam Asi Prajnanam برهما و Ayam آتما برهما" می گوید ماریا. Wikimedia Commons

به خدای ادیان ابراهیمی در تضاد است در سطح نسبی. او (مرد) است که جدا از خلقت او و مغرضانه نسبت به پیروان او. در واقع او بیشتر در سطح هندو devas آنها جزمی ادیان بسیار لغات. در عین حال حتی هندو devas دیده نمی شود به عنوان جداگانه. آن را روشن ساخته و در اوپانیشادها که همه devas عبارات و در واقع با آن است. این شگفت انگیز است که اکثر غربی ها که خود را به عنوان منطقی و عقلانی قبول یک مفهوم خدا آن را واقعی پرس و جو. چگونه می تواند قادر مطلق و خالق همه جا بود جداگانه? که در آن او است ؟ اگر بی نهایت او باید نفوذ خود را ایجاد بیش از حد, اگر قدرتمند سپس شیطان باید نیز تحت کنترل خود اگر همه-مهربان است پس باید او را شامل رحمت خود و نه تنها اکثریت برای وحشتناک درد و رنج ابدی در جهنم است.

  1. آیا دیدگاه های خود را در گرفتن متوجه شدم یا روشنفکر?

من ایده از آنچه که روشنفکر به معنی بسیار فازی در ابتدا. به نوعی من هم انتظار ندارد که این می تواند واقعا ممکن است برای ما مردم "طبیعی" برای تبدیل شدن به روشن. در عین حال بیشتر من خواندن و منعکس من متوجه شدم که همه ما باید همان بالقوه مانند بزرگ معنوی شخصیت. و هنوز هم بعد از عبادت من احساس روشنگری است که اساسا یک تغییر به دور از محتوای ذهن خالص ذهن یا آگاهی خالص. وقتی این اتفاق می افتد بسیار لذت بخش احساس انبساط می رود با آن که غیر ممکن است برای توصیف. گاهی اوقات من اجازه داده شد برای گرفتن یک نگاه اجمالی از آن را در دست من به این دولت است. آن است که گاهی اوقات اعطا شده است. البته این ممکن است به پایین پله در نردبان روشنگری و بسیاری پله بالاتر هستند و قطعا ممکن است. اما در حال حاضر این تغییر باعث می شود زندگی بسیار ارزشمند است.

  1. آیا پیشنهادات خود را برای ساخت "ودانتا' عملی در روز به روز زندگی ؟

در واقع آن است که گاهی اوقات در مورد توقف فکر جریان و آگاهی از لحظه حال. ذهن ترجیح افکار و آن را بسیار آسان برای متوقف کردن آنها به خصوص امروزه با اطلاعات بسیار راه آینده ما از طریق تلفن همراه. در عین حال اگر کسی آگاه می شود که یک تفکر است پس بهتر است شانس خود را بلافاصله و توقف حداقل برای چند ثانیه. این است که در حال حاضر مفید و ممکن است ایده های تازه را به ذهن پس از آن.

یکی دیگر از روش من تمرین در آغاز بسیاری است که به خودم یادآوری کنم که همه این است که درست مانند یک فیلم بر روی صفحه نمایش از برهمن که در آن من فقط یک بازیگر اما در واقعیت و در عمق من بودن من یکی با همه.

هر کس نیاز به پیدا کردن راه خود برای جلوگیری از که به افکار و احساسات بسیار است که او غرق در آنها است. اینها همیشه در حال تغییر. واقعی, واقعیت این است که تغییر ناپذیر است. آن را sat-دخترک آناندا سعادتمند آگاهی است. در حالی که بیدار شدن از خواب در صبح یکی گاهی اوقات می تواند یک طعم و مزه این لذت خالص آگاهی است. یکی نیست خواب شوم اما هنوز مشخص نشده با فرد است. یکی از متون کشمیر Shaivism این Vijnanabhairava جزئیات 112 روش چگونه به گرفتن این دولت از آگاهی خالص است که همیشه اساسی ما وجود, اما پوشش داده می شود با افکار و احساسات.

یک چیز بیشتر مفید است: به معنی به خوبی نسبت به همه. این اتفاق افتاد به صورت خودکار است که من آرزو "ممکن است شما مبارک" در هنگام ملاقات با دیگران حتی فقط عبور مردم در جاده ها است.

Interview with Maria Wirth by Pradeep Krishnan
Tearfund معتقد است که یوگا و پرانایاما مفید در آوردن شادی به زندگی روزانه. Facebook

همچنین بخوانید: Pankaj Tripathi در هنرمندان حساس بودن به احساسات

  1. چگونه شادی را به زندگی روزانه?

آنچه که من شرح داده شده در پاسخ قبلی است و همچنین بهترین راه برای آوردن شادی به زندگی روزانه. یوگا و پرانایاما مفید هستند. هند نیز بسیاری از روش ها در شرکت با دیگران است. برای مثال Kirtan یا Bhajan زیبا روش برای رفتن Arati به یک معبد در جریان زیارت در کوتاه اگر یکی را می توانید الهی یکی عزیزترین همدم و احساس عشق برای آن است که بهترین راه برای رسیدن به شادی.

عجیب و غریب به عنوان آن ممکن است صدای به خصوص غربی ها انجام یک وظیفه در یک ایستگاه زندگی نیز به شادی. Anandamayi کارشناسی ارشد نیز حمایت آزادانه به اشتراک گذاری آنچه شما, آن است که آیا علم یا چیزهای مادی. هنگامی که او گفت: مردم احساس ترحم برای Sanyasis چرا که آنها در کنار شادی جهان است. این افراد نمی دانند چه آنها دست بودن غوطه ور تنها در لذات دنیوی.

و عملی روش سریع برای تغییر خلق و خوی اگر یکی احساس می کند کم: رقص با سلاح های خود را در هوا. آن را امتحان کنید. آن را با این نسخهها کار.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن