Internshala آموزش راه اندازی دوباره.شروع - برای حرفه ای ها که شغل خود را از دست با توجه به COVID-19

منnternshala آموزش راه اندازی کرده است coronavirus ابتکار 'دوباره.شروع' برای کمک به حرفه ای reskill خود و بازس

توسط ABDOOSNEWS در 2 تیر 1399

منnternshala آموزش راه اندازی کرده است coronavirus ابتکار 'دوباره.شروع' برای کمک به حرفه ای reskill خود و بازسازی حرفه خود. تحت این ابتکار Internshala آموزش خواهد بود ارائه دسترسی رایگان به آنلاین برنامه های آموزشی برای آن دسته از افرادی که شغل خود را از دست اخیرا با توجه به COVID-19 شیوع و در حال برنامه ریزی برای upskill خود را قبل از اینکه دوباره نیروی کار است. نامزدهای واجد شرایط می تواند درخواست برای آموزش 15 جولای سال 2020 است.

اتباع هند که شغل خود را از دست پست 31 مارس سال 2020 با توجه به تاثیر COVID-19 واجد شرایط به سود منافع این ابتکار است. آموزش ارائه خواهد شد به 1000 متقاضیان در ابتدا و به تدریج خواهد شد نورد از برای تمام داوطلبان واجد شرایط.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

Internshala Trainings launches Re.Start
این جزوات می تواند درخواست برای یکی از 20 کوتاه مدت آموزشی از جمله برنامه های نوشتن خلاق است. Pixabay

این جزوات می تواند درخواست برای یکی از 20 کوتاه مدت آموزشی از جمله برنامه های هک اخلاقی, برنامه نویسی با پایتون, بازاریابی دیجیتال, طراحی گرافیک, خلاقیت در نوشتن مالی مدل سازی و ارزیابی نرم افزار اندروید, توسعه, زبان فرانسه, یادگیری ماشین, AutoCAD, داده, علم, و بسیاری دیگر.

در راه اندازی مجدد.شروع موسس و مدیر عامل شرکت Internshala, Sarvesh Agrawal گفت: "با وجود اجتماعی و اقتصادی از جنبه های هند است که توسط نهفته COVID-19 شیوع. با کسب و کار تحت تاثیر قرار گرفتن هزاران نفر از کار حرفه ای قرار داده شده است از مشاغل در هند. Re.شروع طرح است و تلاش ما برای ما کمی برای این افراد است."

همچنین بخوانید: سیاه و سفید قدرت دستور به حذف مجسمه کلمبوس

او در ادامه افزود: "از آن خواهد شد یک چالش به صورت نهفته حرفه ای به جستجو برای یک کار میان وضعیت کنونی اقتصادی است. از طریق این طرح هدف ما برای کمک به این حرفه ای upskill یا reskill خود را به سفر خود را به دوباره پیوستن به نیروی کار نرم و صاف."

برای اطلاعات بیشتر و یا برای ثبت نام برای دوره های آموزشی, بازدید: https://bit.ly/ReStart_5



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن