Instagram جدید رسانه های اجتماعی سوپراستار برای کسب و کار خود را در سال 2020

منnstagram به تازگی پیشی گرفت و توییتر در تعداد فعال ماهانه کاربران است. وجود دارد بیش از یک میلیارد کاربر فعا

توسط ABDOOSNEWS در 2 تیر 1399

منnstagram به تازگی پیشی گرفت و توییتر در تعداد فعال ماهانه کاربران است. وجود دارد بیش از یک میلیارد کاربر فعال در Instagram هر ماه. تا کنون از زمان آغاز آن Instagram شده است ساخت تلاش های صادقانه خود را از پلت فرم بسیار کاربر پسند برای همه. به تدریج ویژگی های جدید و محبوب و دوست داشتنی. این کمک Instagram صعود نمودار محبوبیت سریع. این درخواست زیادی برای کاربران کسب و کار و معرفی چند ویژگی جدید برای آنها را به عنوان به خوبی. جالب, Instagram گرفته است همه بهترین ویژگی های مختلف از سیستم عامل رسانه های اجتماعی است و ثبت آن در نرم افزار خود را. این باعث می شود آن را بیش از دیگران و درخشش جدا از بقیه با موفقیت!

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

با الهام از بهترین ویژگی های Facebook

Instagram شده است با الهام از Facebook و ثبت برخی از بهترین ویژگی های به خصوص وقتی که می آید به ایجاد حساب کسب و کار. مانند Facebook, Instagram خود ابزار تحلیلی برای کمک به کاربران می دانید که از پست های خود را به خوبی انجام می دهند. آنها می توانند بینش دقیق به تعداد دوست, سهام و نظرات. آنها می توانند طرح های خود را ارسال استراتژی بر این اساس و خوش تغییرات برای افزایش تعامل مشتری و دید. مشتریان خوشحال هستند و با کیفیت از پست های خود را به عنوان با کمک جمعیت; شما به طور موثر می تواند به گرفتن توجه از حق مخاطبان هدف وقتی که می آید به آنها را به فروش محصولات و خدمات است. در این راه شما هوشمندانه می توانید در طرح تمام پست های خود را برای روز و هفته و ماه به بهتر لذت بردن از تعامل و نرخ تبدیل.

Instagram Is The New Social Media Superstar
Instagram شده است با الهام از Facebook و ثبت برخی از بهترین ویژگی های. Pixabay

توانایی تبدیل حساب شخصی خود را به یک حساب کسب و کار

اگر شما در حال حاضر باید یک حساب شخصی در Instagram شما می توانید به راحتی آن را تبدیل به یک حساب کسب و کار. در اینجا شما می توانید از مزایای استفاده از یک تماس را فشار دهید که در آن حال و مشتریان بالقوه شما می توانید تماس بگیرید به عنوان و هنگامی که مورد نیاز است. شما همچنین می توانید ویژگی های اضافه شده مانند جهت به کسب و کار شما و یک نقطه که در آن آدرس ایمیل خود را برجسته است. تبلیغات در Instagram فرصتی است که شما هرگز نباید از دست وقتی که می آید به توسعه و بازاریابی کسب و کار شما. این ویژگی علاوه بر جدید به پلت فرم و به شما می دهد دسترسی مستقیم به یک تازه مخاطبان است. کسب و کار است که تبلیغات در Facebook می توانید در حال حاضر تبلیغات در Instagram با بهبود نتایج. شما می توانید ترکیب اسپانسر داستان در Instagram در کسب و کار خود و مشخصات. شما می توانید آنها را در صفحه اصلی تغذیه و همان نگاه و احساس از پست های آلی از کسی که شما را دنبال کنید.

تبلیغات در Instagram به تولید نتایج فوق العاده برای اکثر کسب و کار

کسب و کار است که اضافه شدن تبلیغات از ویژگی های Instagram خود را به Facebook تبلیغات و مبارزات انتخاباتی را تجربه کرده اند نتایج برجسته. در واقع برخی از کسب و کار نیز گزارش آنها را دریافت دو آگهی و تبدیل آنها به حال قبل از تبلیغات در Instagram. این خبر خوبی برای همه صاحبان کسب و کار. آنها قادر به دریافت رایگان Instagram لایک و دید بهتر با آن است. گزارش شده است که به طور متوسط در Instagram تبلیغات را جمع آوری حدود 4 برابر تعداد دوست دارد خود را به عنوان مجاور تبلیغات در Facebook. مقدار پول و حجم برداشت یکسان در هر دو این سیستم عامل رسانه های اجتماعی. اکثر صاحبان کسب و کار باید ادعا کرد که درگیر شدن و جذب مشتری در Instagram ساده تر است در Instagram.

هشتگهای به شما کمک کند برای رسیدن به آن دسته از افرادی که شما را دنبال می

این درست است. با هشتگهای شما قادر به اتصال و رسیدن به افرادی که شما را دنبال می. شما باید با استفاده از هشتگهای مربوطه برای پست های خود را. توجه داشته باشید Instagram گنجانیده شده هشتگهای در آن پلت فرم پس از الهام توییتر. کسب و کار قادر به دریافت بیشتر لایک و دنبال زمانی که آنها عبارتند از هشتگهای برای پست های خود را در Instagram.

گسترش گزینه های ویدئو برای کاربران

Instagram احتمالا درک گلایه از صاحبان کسب و کار که می تواند تبلیغ نیست آنچه آنها می خواستند فقط در 15 ثانیه تصویری. Instagram تمدید مدت از فیلم های خود را به 1 دقیقه همراه با برخی از گزینه های شگفت انگیز برای انعطاف پذیری است. در حال حاضر کاربران می توانند تغییر تصویری تنظیمات غیر فعال کردن صدا و اضافه کردن فیلتر های زمانی که آنها در حال ضبط فیلم های زنده. آنها می توانند انتخاب یک تصویر برای فیلم های خود را به عنوان به خوبی. این است که به ناچار یک راه عالی برای کاربران به سرمایه گذاری در Facebook Live ویژگی و تغییر Instagram. امروز شما باید گزینه ای برای دانلود ویدئو که شما ایجاد کرده در Facebook زنده را به تلفن و محصول بهترین 60 ثانیه از آن. این فیلم جدید می توانید بعد از آپلود Instagram با هشتگهای مربوطه. شما می توانید فیلم های تعاملی در مورد کسب و کار شما و گرفتن توجه از مشتریان خود را به سرعت!

Instagram Is The New Social Media Superstar
Snapchat یک گرند ورود به رسانه های اجتماعی عرصه و Instagram در زمان یک نشانه از آن و ایجاد Instagram داستان. Pixabay

همچنین بخوانید: محصولات مراقبت از پوست طبیعی: 5 عالی مواد با خواص ضد باکتری

در نظر گرفتن یک نشانه از اسنپ چت

Snapchat یک گرند ورود به رسانه های اجتماعی عرصه و Instagram در زمان یک نشانه از آن و ایجاد Instagram داستان - یک از ویژگی های فوق العاده که در آن شما می توانید تصاویر و فیلم ها را بدون اضافه کردن آنها را به کسب و کار خود و یا پروفایل شخصی. شما می توانید برجسته برخی از لحظات مهم از روز خود را به دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن به پیروان خود را در مورد کسب و کار شما. شما همچنین می توانید اضافه کردن برخی از پشت صحنه فیلم چگونه شیرینی در نانوایی خود را ذخیره کنید. مانند Snapchat این داستان ناپدید می شوند پس از 24 ساعت و این یک راه بسیار خوبی برای شما برای کاهش محتوای شما پست خود را Instagram profile. پیروان خود را نمی توانم اظهار نظر و یا به اشتراک گذاری خود را Instagram داستان و این یک نقطه ضعف آن است.

از این رو از بالا, Instagram ثابت می کند به بهترین پلت فرم رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما. آن گرفته شده تمام ویژگی های خوب از تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی گنجانیده شده و آنها را به یک برنامه واحد. آن را سرگرم کننده و ابزار انعطاف پذیر برای شما به دریافت خلاق و رسیدن به مخاطبان هدف خود را در راه بیش از یک. اگر شما به Instagram و پلت فرم آن است محتاطانه برای شما به شروع به کاوش در آن است. دریافت استفاده می شود به امکانات و استفاده از آنها را در راه های خلاقانه برای تعامل با مخاطبان هدف خود را. شما به طور موثر می تواند اتصال و رسیدن به آنها را بهتر از دیگران است. ایجاد پست های که مربوط و استفاده صحیح از هشتگهای برای افزایش حضور آنلاین از کسب و کار شما به یک بزرگتر هدفمند پایه مشتری در سراسر جهان در حال حاضر!

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب