سوء هاضمه دارو می تواند درمان خفیف COVID-19 عفونت: محققان

یک سوء هاضمه دارو ممکن است کمک به درمان خفیف COVID-19 علائم با توجه به یک مطالعه اخیر. Pixabayیک به طور گسترده

توسط ABDOOSNEWS در 18 خرداد 1399
COVID-19
یک سوء هاضمه دارو ممکن است کمک به درمان خفیف COVID-19 علائم با توجه به یک مطالعه اخیر. Pixabay

یک به طور گسترده ای در دسترس و ارزان مواد مخدر استفاده می شود که برای کاهش علائم سوء هاضمه ممکن است یک مدعی شایسته برای درمان COVID-19 عفونت در کسانی که بیماری نیست و نیاز به ورود به بیمارستان محققان می گویند طبق آخرین اخبار در مورد بیماری کروناویروس (COVID-19).

با توجه به مطالعه منتشر شده در مجله روده اثرات احساس شد در عرض 24 تا 48 ساعت پس از مصرف فاموتیدین.

فاموتیدین (Pepcid AC) متعلق به یک کلاس از مواد مخدر شناخته شده به عنوان هیستامین-2 آنتاگونیست های گیرنده که کاهش مقدار اسید معده تولید می شود.

دنبال NewsGram در Instagram به ماندن بگیرید به روز شده در مورد جهان است.

فاموتیدین را می توان در دوزهای 20-160 میلی گرم چهار بار در روز برای درمان رفلکس اسید و سوزش سر دل.

برای یافته های این تیم تحقیقاتی از Cold Spring Harbor Laboratory مرکز سرطان در ایالات متحده برداشت 10 نفر (شش مرد چهار زن) که توسعه COVID-19 عفونت همه آنها اتفاق افتاده است مصرف فاموتیدین در طول بیماری خود را.

Covid-19
شدت علائم مانند سرفه اندازه گیری طول مطالعه. Pixabay

به شدت از پنج کاردینال علائم سرفه; تنگی نفس; خستگی; سردرد و از دست دادن طعم/بوی به عنوان به خوبی به عنوان کلی unwellness–اندازه گیری شد و با استفاده از نسخه 4-مقیاس نقطه به طور معمول اعمال می شود برای ارزیابی شدت علائم سرطان (ECOG PS).

همه شروع به مصرف فاموتیدین زمانی که آنها احساس بسیار ضعیف با COVID-19 علائم که رفتن شده بود از دو تا 26 روز در آن نقطه است.

اغلب استفاده می شود دوز 80 میلی گرم گرفته و سه بار در روز با میانگین دوره درمان ماندگار و 11 ماه اما اعم از پنج تا 21 روز است.

نتايج نشان داد که هر 10 بيمار گفت که علائم به سرعت بهبود در عرض 24-48 ساعت از شروع فاموتیدین و عمدتا پاک پس از 14 روز.

بهبود مشهود بود سراسر همه نشانه دسته بندی ها ارزیابی شده اما علائم تنفسی مانند سرفه و تنگی نفس را بهبود سرعت بیشتری نسبت به علائم سیستمیک مانند خستگی مطالعه گفت.

Famotidine COVID-19
برخی از بیماران را تجربه نمی کنند و هیچ گونه عوارض جانبی در حالی که در فاموتیدین. Wikimedia Commons

هفت نفر از این بیماران را تجربه نمی کنند و هیچ گونه عوارض جانبی در حالی که در فاموتیدین و در سه که آیا این خفيف و تمام اما فراموشی موقت شد و عوارض شناخته شده در ارتباط با مصرف مواد مخدر است.

همچنین بخوانید: سواران' ایمنی از طریق پاسخگویی در COVID جهان

در حالی که امیدوار محققان اشاره می کنند که این یافته ها ممکن است تحت تاثیر قرار توسط "اثر دارونما" و مبهم و مه آلود فراخوان اضافه شده که به تعداد مورد شرکت کنندگان در مطالعه بود.

"ما در مورد سری را نشان می دهد اما نمی ایجاد سود از فاموتیدین در درمان سرپايی با COVID-19" آنها هشدار داد.

"دقیق کارآزمایی بالینی است که در حال حاضر موجه برای دیدن اگر این دارو می تواند یک درمان موثر برای COVID-19" آنها به این نتیجه رسیدند. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن