سرخپوستان صرف زمان بسیار زیادی E-learning: بررسی

دو ماه بعد از کار از خانه Shweta Andrews, دیجیتال, ویرایشگر در یک خانه چاپ و نشر می گوید او می خواهد به بازگشت

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399
Shweta-Andrews work
دو ماه بعد از کار از خانه Shweta Andrews, دیجیتال, ویرایشگر در یک خانه چاپ و نشر می گوید او می خواهد به بازگشت به کار به دلیل تعاملات شخصی با همکاران مهم هستند. (حسن نیت ارائه میدهد عکس: Shweta اندروز). فردا

یکs او حل و فصل کردن برای کار از خانه که هند اعلام کرد یک مستند در ماه مارس با توجه به کروناویروس (COVID-19), Shweta اندروز فکر exultantly "این راه رفتن است." پس از همه, او دیگر مجبور به انجام سنگ زنی رفت و آمد بین کار و خانه در پایتخت هند است که در زمان دو ساعت در روز.

دو ماه در, دیجیتال, ویرایشگر, یک انتشارات است دلتنگ مورد آن سوار. "من از دست من و همکارانم آن را باور یا نه من از دست رفت و آمد در مترو. من از دست راش. من از دست این جمعیت است."

این آزمایش بی سابقه از کار از خانه آغاز شد که در پی این بیماری همه گیر کوروناویروس باعث شده است تا برخی از شرکت های هندی به بررسی امکان پوسته پوسته شدن کار از راه دور به دور منافع دراز مدت مانند کوچکتر فضاهای اداری و پایین تر اجاره.

اما در زمانی که یک دقیق و مستند به تشدید انزوای اجتماعی بسیاری از پیدا کردن که تعاملی محیط اداری سخت است به جای در خانه.

یک دهلی نو-بر اساس ارشد حرفه ای در یک شرکت جهانی Apoorva Bapna سازمان این تصور که کار از راه دور می تواند جدید "عادی" و اشاره می کند که در حالی که فلکسی-ساعت خوش, آنلاین, ارتباطات نمی تواند جایگزین انرژی تولید شده توسط حرفه ای فضاهای.

Apoorva-Bapna work
Apoorva Bapna می گوید فضاهای اداری تولید انرژی است که نمی تواند به طور کامل جایگزین ارتباطات آنلاین. (حسن نیت ارائه میدهد عکس: Apoorva Bapna). فردا

"وجود دارد که بسیار قوی از ایده های من می توانید انجام دهید در یک تماس ویدیویی و یا یک تماس تلفنی. گاهی اوقات شما فقط نیاز به نشستن در سراسر جدول و که گرم گفتگو یا مناظره و یا فقط تبادل ایده ها می گوید:" Bapna.

بخش فناوری اطلاعات هند به نظر می رسد دنباله دار دنباله اتخاذ این کار در خانه مدل به عنوان صنعت چرخ دنده ها که تقریبا نیمی از کشور را چهار میلیون نفر از این کارگران کار از راه دور – از به طور متوسط 20 درصد قبل از مارس. این کشور بزرگترین شرکت فناوری Tata Consultancy Services می گوید که از آن خواهد شد که 75 درصد از نیروی کار خود را عامل از خانه تا سال 2025.

برخی از شرکت ها که به شدت تکیه بر کار آنلاین می تواند تغییر خیلی زودتر از آنجا که آنها آن را به یک مدل کارآمد در دو ماه گذشته.

"از صرفا بهره وری نظر ما را دیده اند نسبتا صاف گذار در کار از خانه می گوید:" Raghav گوپتا مدیر عامل و هند و آسیا و اقیانوسیه با Coursera ایالات متحده بر اساس پلت فرم آموزش آنلاین. او می دهد به عنوان مثال. "اگر من می خواهم به بنگلور و دیدار با دو مجموعه از مردم در یک روز, من می توانید انجام پنج دیدار امروز با نشستن در خانه است."

به عنوان هند برطرف آن دقیق مستند و دفاتر شروع به بازگشایی با یک مقدار لاغر کارکنان در محل بحث را آغاز کرده است تا حرارت.

برخی ادعا می کنند که تماس های شخصی ارائه شده توسط دفتر محیط زیست را نمی توان نادیده گرفت و حتی در آن بخش است. "شما آماده برای آن است که یک روانی تغییر شما را" با توجه به Abhimanyu Mukherji خدمات تحویل مدیر در دهلی نو با یک شریک شرکت از نرم افزار سازمان SAP. "فقط پیاده روی کردن به کسی و صحبت کردن به من در تیم های مختلف تاثیر است. در حال حاضر وجود دارد از دست دادن تماس انسان و تعامل اجتماعی است که همه ما در حال استفاده است."

Abhimanyu-Mukherji-2 work
در حالی که ممکن است به سازنده و حتی انجام کار از خانه Abhimanyu Mukherji می گوید بالا رفتن و صحبت کردن به طور مستقیم به تیم های مختلف تاثیر است. (حسن نیت ارائه میدهد عکس: Abhimanyu Mukherji). فردا

در حالی که او و تیم خود را تحویل داده و خود به رضایت مشتریان در طول مستند او اشاره می کند که کار در خانه از اتاق نشیمن و میز ناهارخوری می توانید چالش از نوعی که برخی از اعضای تیم خود را با فرزندان جوان مواجه شده است.

"هنگامی که بچه ها در خانه هستند آنها انتظار می رود توجه بسیاری از پدر و مادر و در نتیجه آنها با داشتن بسیاری از دشواری در واقع تمرکز بر روی کار می گوید:" Mukherji. "کودکان فرض کنیم که شما باید در مرخصی بنابراین شما باید به آنها توجه شود."

نیز وجود دارد که این محدودیت که زندگی در آپارتمان های کوچک و یا خانواده پرتاب کردن به خصوص در شهرستانها با گران اجاره. "این آسان نیست برای کسانی که زندگی در بمبئی در خانه های کوچکتر با شش تا هشت اعضای خانواده کهنه در دو اتاق خواب خانه" امتیاز Bapna.

و از خانه کار تنظیمات را می توان حتی بیشتر سنگین برای زنان است. "ما همه چیز را در خانه جلو و ما نیز ما را مدیریت کنند که نسبتا گیج کننده می گوید:" Bapna بود که در این مستند در شهر جیپور که در آن او از دیدن پدر و مادر خود را.

در میان این مستند شده اند وجود دارد هیچ جامع نظرسنجی ها نشان می دهد که راه سرخپوستان ترجیح می دهند برای رفتن. اما بررسی های اخیر توسط یک بنگلور بر اساس تحقیقات شرکت بازخورد بینش یافت که دو سوم از کارکنان نگران بودند در مورد شخصی تندرستی عدم ارتباط با این تیم و به طور کلی اضطراب در مورد محیط کار. آنها همچنین با اشاره مکرر حواس او را پرت در خانه به عنوان یک چالش کلیدی.

جزئیات بیشتر: این کتاب می توانید درایو خستگی دور در مستند 4.0

با این حال مزایای مانند پس انداز برای شرکت های ترافیک کمتر در جاده ها و آلودگی کمتر و کمتر هزینه سوخت و مهد کودک به ناچار منجر به بیشتر فشار برای کار در خانه مدل در پست Covid جهان است.

"با انتخاب و همچنین با برنامه ریزی های ما می گویند – شما را به دو روز در هفته شما ممکن است یا نه ممکن اختصاصی میز و دیگر سه یا چهار روز شما به طور مداوم کار در خانه می گوید:" گوپتا در Coursera.

اما کاهش فضاهای اداری به لطف تکنولوژی و تاکید بر اجتماعی فاصله چیزی است که بسیاری از نمایش با بیم و هراس. اندروز تساوی قیاس با خواندن یک کتاب در روشن شدن آن نیست تکرار اصلی است. "احساس از برگزاری یک کتاب در دست خود آن را لمس کنید که بوی آن احساس شخصی شما – این همان شخصی تماس در یک دفتر می گوید:" اندروز. "بله تکنولوژی و کامپیوتر و زوم و روشن شدن و کار نمی کنند و همچنین تعامل با یک انسان واقعی می کند." (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن