هند زندگی می کند مهم نیست خشونت آمیز تحریک علیه سرخپوستان

توسط دکتر کومار MahabirDr Mahabir است که یک انسان شناس که منتشر کرده است 11 کتاب.در Facebook صفحه شناخته شده ح

توسط ABDOOSNEWS در 18 تیر 1399

توسط دکتر کومار Mahabir

Indian lives do not matter – violent incitement against Indians
Dr Mahabir است که یک انسان شناس که منتشر کرده است 11 کتاب.

در Facebook صفحه شناخته شده حاکم مردم جنبش ملی را (PNM است) فعال سیاسی ژولیت دیوی از ترینیداد و توباگو, ایجاد و به اشتراک گذاشته blood-curdling تصویری به تازگی.

هیچ کس در رسانه های جریان اصلی و حتی اشاره به آن به جز برای یک آفریقایی مخالفت ایالات کنگره ملی (UNC), رادیو, نشان می دهد بحث میزبان برينگتن مور "Skippy" توماس. ویدیو دستگیر شد برای آیندگان توسط یک UNC فعال Garth کریستوفر است که با نژاد مخلوط (25/6/20).

این به خوبی شناخته شده PNM فعال و حامی سرسخت کیت رولی و استوارت جوان Ms ژولیت دیوی است که یک بار دیگر...

ارسال شده توسط بدون مرز HC در روز پنج شنبه 25 ژوئن 2020

نه حتی یک Indo-ترینیداد ساخته شده یک نظر عمومی به جز روزنامه نگار Niala Maharaj شده است که در هلند زندگی 40 سال گذشته.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

در وبلاگ خود (30/6/20), Maharaj نوشت: بین پل [Black Lives Matter] جنبش و انتخابات در ترینیداد, هندی-هجوم گرفتن به طور طبیعی جدید در Facebook. هیچ کس چشم یک چشم در هفته گذشته زمانی که یک ویدیو ساخته شده بارها و بارها دور با PNM فعال اصرار 'آفریقا' به پرش از روی دیوار, هندی-خواص متعلق به عجله به خانه های خود و مقابله با آنها را"".

اکثر Afros (آفریقایی ها) پشتیبانی PNM در حالی که عمدتا Indos (سرخپوستان) به UNC.

در حال سرخپوستان واقعا مطیع و ترس به صحبت می کنند و حتی کسانی که در UNC در برابر آنها تهدید شده بود به طور خاص ؟ هیچ رهبر در PNM فاصله حزب از و تقبیح خشونت آمیز تحریک از دیوی.

Indian lives do not matter – violent incitement against Indians
تصویر بالا نشان می دهد که سابق UNC نامزد ژولیت دیوی در خارج از بسون خیابان ایستگاه پلیس در 23rd اکتبر, 2008.

من فورا گزارش این موضوع به کمیسر پلیس Gary گریفیث از طریق Facebook صفحه: اما من حتی دریافت ادب و آسایش اذعان. او شناخته شده است به اسکن و پاسخ به هر سایه که جهش در او را در رسانه های اجتماعی. فراتر از سایه شک دیوی مرتکب فتنه عمل می کنند و او باید بررسی شده است دستگیر و متهم شده است.

فتنه عمل

این فتنه عمل (1920, آخرین اصلاح در سال 1976) آمده است که فتنه قصد برنامه ریزی برای ایجاد و یا ارتقاء (من) احساس بد خواهد شد و یا خصومت بین یک یا چند بخش از جامعه از یک طرف و هر بخش و یا بخش از جامعه از سوی دیگر; یا (ii) احساسات بد را نسبت به خصومت و یا تحقیر برای هر کلاس از ساکنان ترینیداد و توباگو مشخص, نژاد, رنگ, مذهب, حرفه, تماس و یا اشتغال (بخش 3).

یک فرد است که به جرم یک جرم است که در بر داشت به ابلاغ هر گونه بیانیه داشتن یک فتنه قصد. موضوع بند (3) یک فرد مجرم از ارتکاب جرم تحت این بخش مسئول است (یک) در خلاصه محکومیت به جریمه نقدی سه هزار دلار و به حبس از دو سال; یا (ب) در محکومیت صدور کیفرخواست به جریمه نقدی از بیست هزار دلار و به حبس به مدت پنج سال.

سیاه و سفید-تحت سلطه پلیس خدمات (TTPS) نژادی و سیاسی مغرضانه? در مارس سال گذشته پلیس به رهبری بازرس Wayne استنلی, اعدام یک حکم جستجو در رادیو و تلویزیون Jaagriti به صورت صوتی و تصویری کلیپ. در این کلیپ اواخر هندو و رهبر جنبش حقوق مدنی, شنبه Maharaj گزارش شده است که گفت که Tobagonians تنبل هستند و مردان تجاوزگران. این موضوع به دادگاه رفت.

Sat را کلیشه ای توضیحات محدودتر نسبت به دیوی خشونت يک: "این است که بسیاری از شما نگه داشتن آن را به عقب; بسیاری از شما عقب نگه داشتن. ... آنچه ما واقعا نیاز به آنها بگویید که چگونه آنها مادر واقعا آنها را. این چیزی است که ما واقعا نیاز به آنها بگویید ... ما فرض کنید به پرش به بیش از آنها حصار اجرا در داخل آنها خانه آنها را نگه دارید و با آنها برخورد جدی شود."

Indian lives do not matter – violent incitement against Indians
اکثر Afros (آفریقایی ها) پشتیبانی PNM در حالی که عمدتا Indos (سرخپوستان) به UNC. Pixabay

در ماه اوت سال گذشته مخالفت رهبر اقلیت در توباگو واتسون دوک دستگیر شد برای یک سخنرانی او ساخته شده بود در سال 2018 است. به عنوان بخشی از این سخنرانی دوک بنا به گزارش ها گفت: "من در ارسال این پیام روشن است. اجازه دهید [PNM رهبر] رولی آنها را می دانم که بعد از آنها می آیند برای ما در WASA, ما در حال آماده به مرگ و سردخانه خواهد بود چیدن مردم است."

دوک دستگیر شد متهم به فتنه و منتشر شده TT 250.000 دلار وثیقه در حالی که دیوی صدمه ندیده باقی می ماند.

Hinds صدمه ندیده

بر روی یک پلت فرم سیاسی در Mafeking تقاطع مایرو در نوامبر 16, 2016, PNM وزیر فیتزجرالد Hinds خواست خود را عمدتا آفریقایی مخاطبان حامیان:

گفت: "من به همکاران من به عنوان یک نماینده مجلس سپس به من گفت: UNC به شدت زخمی شدند. ما باید به آنها پایان کردن. کشتن آنها مرده است. من می خواهم شما را به درک که در نوامبر 28 [انتخابات محلی روز] شما باید این فرصت را به درایو یک PNM balisier عمیق به دل ستمکاران UNC خون آشام ها. نگاهی به سهام با balisier در بالا و درایو آن را در اعماق قلب خود و پایان آنها را یک بار و برای همه است."

همچنین بخوانید: در اینجا چگونه شما می توانید مدیریت آنفولانزا در خانه

مخاطبان خود زوزه میکشیدند محکوم کنند: "RAYYY!"

Hinds شده است هرگز مورد سوال توسط پلیس دستگیر یا متهم برای فتنه برای داشتن علنا بیان "احساسات بد خواهد شد و یا خصومت" در برابر یک بخش از جامعه (از فتنه, قانون بخش 3 (i) و (ii)).

به عنوان با دیوی هیچ رهبر در PNM است فاصله این حزب از و محکوم خود نفرت و خشونت نژادی و سیاسی وسوسه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب