هندی آهنگسازان متحد برای از نو خلق کردن هر یک از دیگر یاد آهنگ برای آینده نشان می دهد

Vishal و Shekhar, Amaal Mallik, Amit Trivedi, Sachin-Jigar, Himesh Reshammiya, Mithoon, Ajay-Atul سلیم-سليمان

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1399

Vishal و Shekhar, Amaal Mallik, Amit Trivedi, Sachin-Jigar, Himesh Reshammiya, Mithoon, Ajay-Atul سلیم-سليمان Shantanu Moitra, Agnee و Sneha Khanwalkar در میان آهنگسازان که گرد هم آمده اند در یک موسیقی واقعی-چت نشان می دهد.

با عنوان "بار موسیقی" نشان می دهد همچنین قابلیت جانبازان صنعت به عنوان Bappi Lahiri, راجش روشن Alsolaxmikanth (از Laxmikant-Alsolaxmikanth), Anandji (از Kalyanji-Anandji), خوشحالی Viju شاه و اقیانوس هند.

توسط Vishal Dadlani, 11 قسمت نشان می دهد یک مفهوم جالب. آهنگسازان از ژانرهای مختلف و دوره را بازنویسی و دوباره یکدیگر را مشهور ترین آهنگ های. آنها را از نو خلق کردن 22 نمادین آهنگ.

Singers unite
خواننده و آهنگساز اواز یا موسیقی دو نفری از Vishal و Shekhar ارائه شده است بازدید در بالیوود برای دو دهه در حال حاضر Shekhar Ravjiani می گوید: امیدوارم او به همراه Vishal Dadlani نیز خواهد آمد را غیر کار فیلم روزی. IANS

برای اخبار بیشتر در به روز رسانی را دنبال کنید Newsgram در توییتر

در طول دوره 11, قسمت مخاطبان شاهد duos: Vishal و Shekhar — Bappi Lahiri سلیم-سليمان با Alsolaxmikanth, Sachin – Jigar با خوشحالی Shantanu Moitra — Amaal Mallik, Amit Trivedi — Agnee, Viju شاه — Mithoon, راجش Roshan — Himesh Reshammiya, Ajay -Atul با Anandji و اقیانوس هند با Sneha Khanwalkar.

همچنین بخوانید: اواخر خواننده Avicii به افتخار بود با موزه در استکهلم

این نشان می دهد جریان در MX Player. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب