هندی-کنگره آمریکا Ro خناس می شود منصوب به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن Coronavirus شورای مشورتی

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که او به زودی ارائه راهنمایی به امریکا فرمانداران برای تعیین توانایی خود را به

توسط ABDOOSNEWS در 31 فروردین 1399
Donald Trump
مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که او به زودی ارائه راهنمایی به امریکا فرمانداران برای تعیین توانایی خود را به دوباره به اقتصاد در ایالات مربوطه می باشند, با توجه به کاخ سفید در بیانیه ای. Pixabay

هندی-کنگره آمریکا Ro Khanna منصوب شده است به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی تشکیل شد-باز کردن امریکا دوباره کنگره, گروه, گزارش, گفت:.

روز پنج شنبه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مارس 16 اعلام کرد یک گروه از اعضای کنگره که در خدمت گروه و Khanna یک دموکرات است و تنها هند-کنگره آمریکا نام برد و گفت: هند-غرب اخبار گزارش. مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که او به زودی ارائه راهنمایی به امریکا فرمانداران برای تعیین توانایی خود را به دوباره به اقتصاد در ایالات مربوطه می باشند, با توجه به کاخ سفید در بیانیه ای.

"مردم آمریکا نیاز به اقدام و حمایت و جهت از دولت فدرال است. مدیریت کسب و کار کوچک چک حفاظت برنامه فقط فرار از بودجه را به نگه داشتن خیابان اصلی شناور. میلیون ها نفر از آمریکایی ها در حال تشکیل پرونده برای بیکاری هر هفته" خناس که نشان دهنده کالیفرنیا 17th کنگره منطقه در بیانیه ای گفت: پس مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram برای دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

"به همین دلیل من به همراه چند تن از دموکرات همکاران تصمیم به قبول رئیس جمهور تهمت را دعوت به خدمت در کاخ سفید Coronavirus شورای مشورتی است. هر چند ما همچنان برای به اشتراک گذاشتن آشکار و تلفظ اختلافات کاری که در دست است بیش از حد مهم برای تعصب.

"به عنوان یک عضو از این شورا من را به ادامه مبارزه برای رسیدن طبقه کارگر آمریکایی ها کمک آنها نیاز به آن را به طرف دیگر از COVID-19" او گفت:. علاوه بر این گشایش کنگره آمریکا دوباره گروه مورد بحث به سرعت در حال گسترش دسترسی به COVID-19 تشخیصی و تست آنتی بادی پنکه, ماسک صورت و دیگر PPE.

Coronavirus
هندی-کنگره آمریکا Ro Khanna منصوب شده است به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی تشکیل شد-باز کردن امریکا دوباره کنگره, گروه, گزارش, گفت:. Pixabay

"من تماس بگیرید برای سرمایه گذاری گسترده در تولید پیشرفته در ابتکاری پیشرفت علمی و فن آوری هوشمند," خناس اضافه شده است. "در حال حاضر ما دیده می شود که امریکا بیش از حد وابسته حیاتی و تجهیزات پزشکی و الکترونیک در چین و آلمان و کشورهای دیگر. مانند آیزنهاور را در طول جنگ سرد ما می توانیم شکل دادن به آینده صنعت آمریکا برای بازسازی اقتصاد ما اگر ما مهار قدرت نوآوری آمریکا," او گفت:.

در بیانیه کاخ سفید گفت که تهمت بود خوشحال به شنیدن چنین بازخورد مثبت از اعضای کنگره در مورد کاری که دولت انجام شده است به نگه داشتن امریکا سالم و مرفه و از آنها تشکر خود را برای مشارکت هند و غرب گزارش شده است.

همچنین بخوانید: بیماری همه گیر کوروناویروس به ارمغان می آورد تغییر ناگهانی در دارو نیازهای توده ها

در این گروه از 32 ما نمایندگان 22 هستند جمهوری خواهان و 10 دموکرات. از 65 نفر از اعضای سنای آمریکا به نام گروه 12 شد دموکرات ها یکی مستقل بود و باقی مانده 52 بودند خواهان. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن