هند: تامین کننده اصلی کالاهای پزشکی به سازمان ملل متحد

UN تدارکات کالا و خدمات از کشورهای در حال توسعه در اقتصاد در حال گذار و کشورهای کمتر توسعه یافته رسیده تمام زم

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

UN تدارکات کالا و خدمات از کشورهای در حال توسعه در اقتصاد در حال گذار و کشورهای کمتر توسعه یافته رسیده تمام زمان بالا از $12.3 میلیارد و 62 درصد از تمام منابع در سال 2019 می گوید: به تازگی منتشر شده گزارش.

سه کشورهای در حال توسعه — هند (US$1.1 میلیارد دلار) یمن (US$872 میلیون) و امارات متحده عربی (US$840.5 میلیون) — در میان پنج کشور تامین بر اساس این گزارش راه اندازی شده توسط دفتر سازمان ملل متحد برای خدمات پروژه (BALKANNEWS) در 9 جولای.

Follow us on Instagram به ماندن بگیرید به روز در آخرین اخبار!!

سازمان ملل متحد تهیه از تامین کنندگان در آسیا افزایش 15.3 درصد بین سال 2016 و 2019. هند مجددا دومین تامین کننده به سازمان ملل متحد در حالی که ما حفظ نقطه بالا (US$1.7 میلیارد دلار).

"هند تامین کننده اصلی دارو, جلوگیری از بارداری و واکسن به سازمان ملل متحد تا کنون بزرگترین تدارکات دسته از هند در مجموع US$829 میلیون دلار در سال 2019. این شامل تهیه شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) که یکی از 39 گزارش سازمان در سال 2019" یک BALKANNEWS رسمی می گوید SciDev.Net.

دارو ضد بارداری و واکسن بزرگترین تامین بخش از سال 2010 افزایش یافته 8.1 درصد یا US$243 میلیون نفر در سال 2019. از آن رانده شد تا حد زیادی توسط افزایش در تهیه immunomodulating مواد مخدر, به طور عمده توسط یونیسف (US$206 میلیون) سازمان بهداشت پان آمریکا (US$78 میلیون) و WHO (US$45 میلیون). سازمان ملل متحد صرف US$741 میلیون دلار تجهیزات پزشکی, نزدیک به یک چهارم بیشتر از در سال 2018 است.

India is main supplier of medical goods to UN
سه کشورهای در حال توسعه — هند (US$1.1 میلیارد دلار) یمن (US$872 میلیون) و امارات متحده عربی (US$840.5 میلیون) — در میان پنج کشور تامین ، Pixabay

در سال 2019 آژانس های سازمان ملل و سازمان صرف US$19.9 میلیارد دلار برای تهیه کالا و خدمات از نزدیک به 200 کشور و منطقه. این شامل US$3.9 میلیارد دلار از تهیه حداقل کشورهای توسعه یافته یک 11.4 درصد افزایش از سال 2018 است.

"2019 دیدم بزرگترین جهش در تهیه توسط سازمان ملل متحد پس از سال 2008 است. آن است که در درجه اول رانده شده توسط یونیسف در WorldFood برنامه (WFP) و برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) که کار نسبت به نشست هسته ای اهداف توسعه پایدار (SDGs) مانند کاهش فقر و دستیابی به حقوق صاحبان سهام و صفر گرسنگی" آلبرتو Posso استاد اقتصاد در مرکز بین المللی توسعه, دانشگاه RMIT در ملبورن می گوید SciDev.Net.

یمن تبدیل به سومین تامین کننده. سازمان ملل متحد صرف اضافی US$296 میلیون نفر در یمن در سال 2019 افزایش از 51.4 درصد از سال 2018 است. WFP افزايش تهیه آن دوره هزینه با ما$142 میلیون در حمل و نقل, ذخیره سازی و خدمات پست الکترونیکی و US$119 میلیون در مواد غذایی و آشامیدنی محصولات توسط یونیسف (US$258 میلیون) و BALKANNEWS (US$99 میلیون).

"یمن در حال حاضر سازمان ملل متحد بزرگترین عملیات بشردوستانه با بسیاری از آژانس های سازمان ملل متحد ارائه ضروری بحرانی نیاز به 24 میلیون یمنی. وجود دارد مقدار زیادی از سازمان ملل متحد با همکاری تدارکات به دلیل بودجه محدود در دسترس برای پاسخگویی به این نیاز دارد" پاتریشیا گارسیا افتخاری کاردانی در دانشگاه سیدنی می گوید SciDev.Net.

بزرگترین تامین کننده مواد غذایی و آشامیدنی محصولات ترکیه (US$83 میلیون) و به دنبال آن امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) یمن و کنیا است. امارات متحده عربی همچنان بزرگترین تامین کننده سوخت و گریس تهیه 44.3 درصد یا US$266 میلیون ارزش کل سازمان ملل متحد تهیه در رده.

India is main supplier of medical goods to UN
هند یک تامین کننده کالاهای پزشکی در جهان است. Pixabay

کنیا (ما 582 میلیون دلار) بود که دیگر کشور در حال توسعه و ساخت آن را به ده بالا. حمل و نگهداری و خدمات پست الکترونیکی (US$177 میلیون) اصلی بود تدارکات دسته از کشور است.

در خط با 2030 SDGs دستور کار و تعدادی از قطعنامه های سازمان ملل در تدارک اصلاحات سازمان ملل متحد همچنان به افزایش خرید از کشورهای در حال توسعه و کشورهای کمتر توسعهیافته. بیش از 97 درصد از سازمان های گزارش شده از جمله پایداری زیست محیطی به عنوان اصلی مورد توجه در پروسه تدارکات در حالی که اقتصادی و اجتماعی ملاحظات نیز رشد داشته است.

همچنین بخوانید: Shoploop: گوگل راه اندازی تعاملی تصویری خرید پلت فرم

استاد کمکی در مطالعات انجام شده در دانشگاه آدلاید Purnendra جین می گوید SciDev.Net "این دلگرم کننده است که توجه داشته باشید که خرید از کشورهای کمتر توسعه یافته ، در حال توسعه و گذار از اقتصاد است که به تدریج در حال افزایش معنابخش ظرفیت خود را برای عرضه کالا و خدمات به شیوه ای پایدار. خیلی از این تدارکات از کشورهای در حال توسعه برای کشور خود و کشورهای همسایه در مناطق; اما برخی از کشورها مانند هند نیز توزیع بسیار به طور گسترده ای."

مدیریت و خدمات اداری (US$45 میلیون) دومین دسته در سال 2018 کاهش با 20.7 درصد است. "این گزارش نشان می دهد که UNDP کاهش آن در تهیه مواد غذایی و نوشیدنی ها از امارات متحده عربی و پاناما و سوخت و روان کننده ها از کنیا و جنوب سودان است. داده ها با تمرکز بر هزینه های, که بدان معنی است که مقادیر می تواند افزایش یافته اما قیمت ها کاهش یافت و بیشتر" Posso می گوید SciDev.Net. (AlphaGalileo)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب