هند ممکن است شاهد یک حمله سایبری بزرگ از کره شمالی هکرها

هند در میان شش کشور که ممکن است دیدن یک حمله سایبری بزرگ در 21 ژوئن در قالب Covid-19 مضمون فیشینگ کمپین از دول

توسط ABDOOSNEWS در 31 خرداد 1399

هند در میان شش کشور که ممکن است دیدن یک حمله سایبری بزرگ در 21 ژوئن در قالب Covid-19 مضمون فیشینگ کمپین از دولت کره شمالی هکرها.

این حمله بخشی از لازاروس گروه در مقیاس بزرگ کمپین با هدف قرار دادن بیش از 50 لاخ افراد و کسب و کار از جمله شرکت های کوچک و بزرگ در سراسر شش کشور: هند, سنگاپور, کره جنوبی و ژاپن و انگلستان و آمریکا و با توجه به ZDNet گزارش روز جمعه.

"کره شمالی گروه هکر است که به دنبال به دست آوردن مالی از مبارزات انتخاباتی که در آن هدفمند ایمیل دریافت کنندگان خواسته خواهد شد به بازدید از وب سایت های جعلی و اغوا به افشای اطلاعات شخصی و مالی" با توجه به سنگاپور-دفتر مرکزی امنیت سایبر فروشنده تایید.

همچنین به دنبال ما حساب توییتر برای به روز رسانی بیشتر در اخبار مرتبط.

لازاروس' هکرها ادعا کرد که جزئیات 11 لاخ فرد شناسه ایمیل در ژاپن یکی دیگر از 20 lakh در هند و 180,000 تماس های کسب و کار در بریتانیا است.

این حمله شامل 8,000 سازمان در سنگاپور که در آن تماس های کسب و کار برجسته در یک قالب ایمیل شد خطاب به اعضای سنگاپور فدراسیون کسب و کار (SBF) گفت: این گزارش.

North Korean hackers
هند در میان شش کشور که ممکن است زیادی حمله سایبری در ژوئن 21 توسط کره شمالی حمله. Pixabay

معرفی شده در سال 2001 توسط وزارت تجارت و صنعت SBF مسئول ترویج سنگاپور کسب و کار و در حال حاضر نشان دهنده 27,200 شرکت.

"هدفمند سنگاپور کسب و کار خواهد گزارش دریافت پیام های ایمیل های فیشینگ — نوشته شده در چین — از جعل وزارت نیروی انسانی حساب ظاهرا ارائه پرداخت های اضافی برای کارکنان تحت حکومت Covid-19 بسته های حمایتی".

با توجه به Cyfirma بنیانگذار و مدیر عامل شرکت کومار Ritesh آنها را به اطلاع دولت CERTs (Computer Emergency Response Team) در سنگاپور و ژاپن و کره جنوبی و هند و آمریکا و همچنین UK, National Cyber Security Center.

تمام شش سازمان تا به حال اذعان کرد و هشدار و در حال حاضر مشغول تحقیق.

"در شش ماه گذشته ما نیز نظارت هکر فعالیت های مربوط به COVID-19 pandemic, به خصوص با توجه به جعل فیشینگ و کلاهبرداری مبارزات" Ritesh به نقل شد.

همچنین بخوانید Coronavirus در ایتالیا از دسامبر گزارش ها نشان می دهد

لازاروس گروه کنترل می شود شناسایی عمومی اداره کره شمالی اولیه اداره اطلاعات.

North Korean hackers
کره شمالی هکرها ادعا کرد که جزئیات 11 لاخ فرد شناسه ایمیل در ژاپن یکی دیگر از 20 lakh در هند و 180,000 تماس های کسب و کار در بریتانیا است. Pixabay

لازاروس گروه فعالیت های به طور گسترده ای گزارش شده و پس از آن بود سرزنش برای 2014 حمله سایبری به سونی پیکچرز و در سال 2017 WannaCry ransomware حمله به کشورها از جمله آمریکا و انگلیس.

در سپتامبر سال گذشته نرم افزارهای مخرب ایجاد شده برای نفوذ به هند خود پرداز atm و سرقت از مشتریان کارت اطلاعات ترسیم شد توسط محققان امنیتی کسپرسکی برای لازاروس ، (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب