هند با اعتماد به نفس از Covid واکسن آزمایشی مرحله نشانه "آغاز پایان"

یکs هند نژادها به یک واکسن برای Covid-19 اواسط ماه اوت دولت روز یکشنبه گفت که آن را در حال ورود به بشر محاکمه

توسط ABDOOSNEWS در 15 تیر 1399

یکs هند نژادها به یک واکسن برای Covid-19 اواسط ماه اوت دولت روز یکشنبه گفت که آن را در حال ورود به بشر محاکمه مرحله است که "آغاز پایان".

COVAXIN توسط بهارات بیوتکنولوژی و ZyCov-D واکسن توسط Zydus Cadila در حال هند تلاش های خود را به یک واکسن برای این بیماری همه گیر. همراه با دو تلاش, جهان بیش از 11 از 140 واکسن نامزدها باید وارد محاکمه انسان فاز.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

همچنین گفت که شش شرکت های هندی در حال کار بر روی یک واکسن برای COVID-19.

Allaying گمانه زنی در مورد هند توانایی وزارت علوم و فناوری گفت: در سال گذشته هند به عنوان یکی از مهم واکسن تولید هاب. هند تولید کنندگان حساب برای 60 درصد از واکسن لوازم ساخته شده به یونیسف." آن اضافه شده است که صرف نظر از کدام کشور می آید تا با Covid واکسن آنها را مجبور به بستگی به هند برای توانایی خود را برای تولید انبوه است.

Beginning of end, India sounds confident of Covid vaccine
شش شرکت های هندی در حال کار بر روی یک واکسن برای COVID-19. (تصویر نماینده). Pixabay

تاکید بر نقش مهم هند در واکسن های دولت ذکر شده چگونه دو بازیکن کلیدی باید امضا قرارداد با هند است. هر دو — AAZD1222 طراحی و توسعه توسط Jenner موسسه از دانشگاه آکسفورد و دارای مجوز به AstraZeneca; و MRNA-1273 واکسن طراحی و توسعه توسط Kaiser Permanente واشنگتن پژوهشکده سلامت "امضا توافق با هند تولید کنندگان برای تولید Covid واکسن".

همچنین بخوانید: Malaika Arora سهام درمان های خانگی برای تقویت ایمنی

صحبت کردن در مورد چگونه Covaxin آثار این وزارت در یک بیانیه مطبوعاتی توضیح داد: "این بهارات بیوتکنولوژی را COVAXIN با استفاده از این ویروس جدا شده از یک بیمار توسط موسسه ملی ویروس شناسی برای توسعه واکسن ویروس غیر فعال."

پیش از این در جولای 2, شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) سر, Balram Bhargava نوشت به 12 آزمایشی سایت برای Covid-19 واکسن نامزد Covaxin با بیان اینکه تمام آزمایش های بالینی نیاز به تکمیل همایون 15. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن