در خود واژه ها: کلاس 2020 به ما نشان می دهد چگونه به بالاتر از یک بیماری همه گیر با 'مشاوره مریم گلی'

جنیفر تاملینسون ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 6:00 AM EDT 22 مه سال 2020به عنوان یک معلم دبیرستان من به خوبی

توسط ABDOOSNEWS در 2 خرداد 1399

به عنوان یک معلم دبیرستان من به خوبی آشنا با senioritis. هر سال من شاهد بسیاری از دانش آموزان در من ارشد زبان انگلیسی کلاس های در حال رشد خسته از مدرسه بالا است. من با دیدن آنها شروع به حرکت از طریق آخرين مرحله از سفر خود با چشمان خود را بر روی نه چندان دور افق. آن دشوار است برای آنها را به تمرکز بر روی روزانه دبیرستان روال و مسئولیت. آنها اشتیاق زیادی برای حرکت به چیزهای بزرگتر و بهتر.

اما در این سال متفاوت بود.

که چهارم نهایی تمام rites of passage مانند مدل سالنامه امضای اتمام آن گذشته تکالیف تلاش برای تمرکز بر روی معلمان نهایی بررسی برای امتحانات — آنها هرگز رخ داده است. دانش آموزانی که در حال حاضر با داشتن یک زمان سخت کشیدن خود را از تخت به حضور در مدرسه در ماه فوریه و اوایل ماه مارس به طور ناگهانی گفت: آنها نمی توانند به مدرسه که در آن آنها در حال صرف چهار سال گذشته آموزش و خنده با همکلاسی. دبیرستان خود را اودیسه به توقف screeching آمد. آنها هرگز به خداحافظی.

جشن در سال 2019: عکس از فورت مایرز فارغ التحصیلی دبیرستان

مطمئن شوید که وجود دارد آموزش از راه دور. و کسی که تا به حال رویای حضور در مدرسه در لباس خواب و عامل برای بخش در برنامه خود را? معلمان ساخته شده ویدئوها و گوگل فرم ها و انجام زوم جلسات برای شبیه سازی یادگیری در کلاس درس تجربه به عنوان بهترین ما می تواند. اما نبود آن یکسان است.

سنجش من و سالمندان بودند تجربه طیف وسیعی از احساسات آنها هرگز انتظار می رود و مطمئن نبودند که چگونه به حرکت من طراحی شده یکی از آخرین نوشتن تکلیف برای ارشد زبان انگلیسی امید ارائه آنها را فرصتی برای تأمل و شاید یک مقدار از بسته شدن آنها گم شد. اعلان: چگونه است که COVID-19 شکل همه گیر سال ارشد خود را و راه شما فکر می کنم در مورد محل خود را در جهان ؟

خواندن پاسخ گاهی اوقات مورد نیاز بافت. من انتظار می رود به احساس غم و اندوه خود را بیش از آنچه که از دست داده بود و عدم اطمینان در مورد چگونه به انتخاب کنید تا قطعات و حرکت رو به جلو است. اما آنچه که من انتظار نمی بود عمق عقل خود را. جالب اینجاست که به طور ناگهانی مجبور به دور ماندن از مدرسه به تدریس کلاس 2020 درس آنها هرگز جذب می شود در حالی که هنوز در سالن موسسه شناخته شده به عنوان مدرسه بالا است. ارشد شوخی و نوجوان سفاهت داد راه را برای مشاوره مریم گلی.

عکس: Lehigh فارغ التحصیل از سالمندان دریافت لباس و کلاه

بله آنها نا امید شدند اما شگفت آور موضوعات مشترک مورد قدردانی و اهمیت درمان با دیگران با مهربانی. آنها قابل درک است که آنها بخشی از چیزی بزرگتر از خودشان است و در این طرح از همه چیز خود را فدای جزئی بودند. آنها نشان حکمت فراتر از سال خود را — چیزی است که من هرگز تا به حال افتخار برای تشخیص به ثمر رساند امتحان نهایی.

من افتخار می کنم برای به اشتراک گذاشتن این کلمات عاقل از کلاس 2020.

(جنیفر تاملینسون 29-سال کهنه Lee County مدارس آموزش زبان انگلیسی در فورت مایرز دبیرستان.)

عکس: ECS جشن آن grads با سالنامه حیاط نشانه کاروان از کلاه و لباس



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن