در دانش: Scotlynn گروه ساختمان ستاد خاموش Alico, جاده, I-75

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 16, 2020زمانی که رایان کارتر کمک

توسط ABDOOSNEWS در 27 خرداد 1399

زمانی که رایان کارتر کمک کرد تا شرکت پیدا کردم Scotlynn گروه او را کاملا تصور که 10 سال بعد او را در خط مقدم در حال گسترش به یک جدید 11 میلیون دلار دفتر مرکزی شرکت کردن ایالتی 75.

Seagate گروه توسعه خواهد ساخت سه داستان از 60 ، 000 فوت مربع ساختمان فقط در شمال Alico جاده و غرب از بین ایالتی فقط شمال غرب سواحل خلیج فارس مرکز شهر.

ستاد باید امکانات رفاهی مانند یک مسیر پیاده روی یک زمین بسکتبال یک مرکز تناسب اندام و کافه تریا. آن را نیز یک سیستم تصفیه هوا بود که اضافه شده به طراحی پس از آغاز coronavirus جهانی همه گیر.

زمین خریداری شده از آلن فریمن برای $2.9 میلیون دلار و ستاد اجازه خواهد داد که برای Scotlynn به اضافه حدود 140 کارکنان جدید در طول سه سال آینده در ازای مشوق های مالیاتی از دولت و لی شهرستان. ستاد خواهد بود ساخته شده است در اینجا به جای Indianapolis, Indiana یا تمپا که در آن شرکت همچنین دارای دفاتر. در حال حاضر این شرکت از دو محل یکی در نزدیکی سایت جدید و دیگری در جنوب فورت مایرز.

بیشتر از دیو دورسی: رونی Lillard از فورت مایرز کاستن از مرگ دوست, مربی جورج فلوید

Scotlynn به عنوان "واسطه" بین مواد غذایی فاسد شدنی ارائه دهندگان مانند جنوب غربی فلوریدا گوجه فرنگی کشاورزان و فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها که در خدمت این محصولات در سراسر کشور. آن را مدیریت تدارکات با دولت از هنر نرم افزار و تکنولوژی ردیابی است.

"ما به کمک به آنها را با تدارکات و تجهیزات برای توزیع گسترده" گفت: کارتر معاون اجرایی رئیس جمهور از Scotlynn. "ما همه در مورد آن وجود دارد و آن وجود دارد در زمان."

بیشتر بدانید: عظیم پوسته بتنی به Sunseeker تفریحی برای نشستن خالی در پورت شارلت

پیشگامانه آغاز خواهد شد در اواخر این ماه یا در اوایل ماه ژوئیه با ساخت و ساز در زنجان به پایان برساند در جولای 2021 گفت: Matt قیمت Seagate مدیر عامل شرکت.

Seagate همچنین ساختمان دفتر مرکزی شرکت NeoGenomics در سراسر ایالتی از Seagate خود شرکت های بزرگ, صفحه اصلی, به معنی وجود خواهد داشت مجموعه ای از سه Seagate تمام پروژه های قابل مشاهده از یک دیگر.

"رایان واقعا می خواستم به خیاط ساختمان خود را به کارکنان خود را," قیمت گفت.

کارکنان این طرف. از Scotlynn گذشته 20 استخدام 15 نفر از آنها به تازگی فارغ التحصیل از FGCU کارتر گفت. از این رو, بسکتبال و مرکز تناسب اندام.

شغل چشم انداز نیست, نگاه بزرگ: در سه ماهه سوم, مشاغل, چشم انداز می شود گریمر برای Cape Coral فورت مایرز

Scotlynn انجام نشده بسیار از نظر ارتقای اما این موقعیت با دید خاموش من-75 برای همیشه تغییر خواهد کرد که.

"این نوع از مشروعیت می بخشد که ما که هستیم" کارتر گفت. "مردم را رانندگی کنید و ببینید ساختمان ما که خوب خواهد بود."

"این است که مرکز رشد جنوب غربی فلوریدا" قیمت گفت: از Alico و I-75 تقاطع. "رایان و تیم او نمی توانست برداشت یک مکان بهتر برای خود ساخت."

دانیلز عبور می شود, علاوه بر جدید,

تونی n. y. پیتزا باز کرده است در Daniels عبور از مرکز خرید در فورت مایرز. آن است که باز از 11 صبح تا 9 بعد از ظهر در هر روز است.

مدرسه راک در حال حاضر با بیش از 260 مکان در سراسر جهان نیز باز کرده است در این مرکز است. آن را ارائه می دهد کلاس های کارگاه اردوگاه ها و عملکرد برنامه. آن ساعت 2 تا 8 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق پنج شنبه ها و از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر شنبه.

"مدرسه راک یکی از نوآورانه ترین و قابل اعتماد در مدارس موسیقی در جهان در حالی که تونی می افزاید: منحصر به فرد به صورت محلی و متعلق به رستوران به رستوران گزینه ها در این مرکز گفت:" ریک استین, Stiles ارشد مدیریت دارایی که دارای مرکز خرید.

فیزیوتراپی در حال حاضر می شود محل جدید

فیزیوتراپی در حال حاضر باز دوم آن Lee شهرستان محل فقط پس از شروع بیماری همه گیر کوروناویروس.

جدید نقطه در 12621 S. کلیولند Ave. واحد 50 در فورت مایرز است که در آنچه شناخته شده به عنوان کف پوینت مرکز خرید. آن است که فقط در جنوب زمینه صفحه و در سمت شرق ایالات متحده 41. آن را باز کرد پس از عبور از همه بازرسی با احتیاط در محل.

کیم و جف Johner که تاسیس فیزیوتراپی در حال حاضر در کیپ کرال در 706 SW Pine Island جاده در سال گذشته شده است نظارت بر فورت مایرز ،

"ما زیر CDC دستورالعمل" کیم Johner گفت. "ما تمیز کردن با مواد ضد عفونی کننده. کارکنان پوشیدن ماسک. ما حتی یک جعبه بافت و زباله ها می تواند در خارج از درب با یک علامت به استفاده از یک بافت بر روی دسته را وارد کنید. ما تمیز کردن قلم و یک قلم بازگشت. ما مطمئن شوید که بیماران در حال فاصله کافی با بار ملاقات و جدا از یکدیگر است."

کسب و کار رفته است بهتر از پیش بینی, او گفت:.

"ما در واقع انجام نمی دهد بد" Johner گفت. "مردم در حال بازگشت به داشتن عمل جراحی و پزشکان ارجاع برای درمان post op و برای صدمات است."

جدید تعقیب شعبه بانک آینده به کیپ کرال

چیس بانک ساختمان جدید شعبه در گوشه شمال غربی کیپ مرجان پارک وی و وسن بلوار. آن است که میله میله به پایان رسید در اواخر اکتبر.

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب