در دانش: دیدار با همسایه جدید در تلاش برای فرار از فضاهای تنگ; آنها احتمالا از نیویورک و نیوجرسی میامی یا فورت Lauderdale

فیل فرناندز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 13, 2020به عنوان با شدت گرفتن بیماری همه

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

به عنوان با شدت گرفتن بیماری همه گیر در شما نمی توانید از دست خارج از محل روشن طلا نیویورک و یکنواخت و خسته کننده زرد نیوجرسی پلاک در جنوب غربی فلوریدا ترافیک.

یک مرکز تحقیقات پیو مطالعه منتشر شده در طول این هفته متوجه شد که 3 درصد از بزرگسالان ایالات متحده نقل مکان کرد به طور دائم یا موقت با توجه به COVID-19 بحران است. که ترجمه به 7.7 میلیون آمریکایی شمارش نیست بچه ها در حال حرکت است.

فلوریدا از جمله ساراسوتا ذغال سنگ و لی شهرستانهای خدمت به عنوان یک قرعه کشی بزرگ اپل ساکنان مستقر در ایالات متحده اداره پست را 137,000 مارس و آوریل mail forwarding درخواست تجزیه و تحلیل نیویورک تایمز.

علاوه بر این, بار,' تلفن همراه داده ها نشان می دهد حدود 420,000 مردم چپ Gotham بین 1 مارس و آوریل 1, و بسیاری از رهبری به دولت آفتاب.

و در حالی که تعداد زیادی از آنها شکست snowbird حکومت از ماندن در اینجا به خوبی گذشته تاسیس عید پاک خروج آنها شده ایم کمک درایو مسکونی فروش اغلب ترجیح جدید بیش موجود است. در این سن از coronavirus ممکن است یک لمس mysophobia که NPR می گوید به نمایش گذاشته شده توسط دیگر بومی نیویورکی مانند هوارد استرن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و Seinfeld تلویزیون ،

"هنگامی که ما صحبت کرد و به برخی از سازندگان خانه در اینجا به تازگی شنیدم اصطلاح خریداران ترجیح می دهند" غیر قبلا عطسه در خانه.'" گفت: جاستین تیبو رئیس جمهور LSI شرکت های عمده جنوب غربی فلوریدا املاک و مستغلات کارگزار با تمرکز بر هر دو زمین خالی و توسعه صفحه اصلی سایت و جوامع است. "قطعا وجود دارد برای رفتن به یک روند به سمت محصول جدیدتر در مقابل موجود عمدتا فقط به دلیل روانی عنصر, 'هی کسی بود که زندگی در اینجا' در مقابل 'سلام این نام تجاری جدید است و هیچ کس تا به حال شده است در اینجا قبل از آن و شما لازم نیست که به نگرانی در مورد آن.' که قطعا چیزی است که در صفحه اصلی خریداران ذهن در حال حاضر."

بیشتر بدانید: بیماری همه گیر است یا نه, جدید, فروشگاه, مواد غذایی پر کردن جای خالی; و آن را می گویند نیست پس Pei وی

و: در دانش: فرمول برای بازسازی امریکا ؟ توماس ادیسون می تواند کمک کند.

داده های علمی نشان می دهد شانس بینهایت کوچک است که هر کسی ممکن است coronavirus از نشستن در توالت چرخش یک دستگیره یا با تکیه بر یک کانتر آشپزخانه استفاده قبلی ساکن ، و هیچ مدرکی وجود ندارد که آن را کمتر از امن sparkly اقامتگاه ساخته شده توسط آرایه ای از کارگران ساختمانی در داخل و خارج.

بله موسسه ملی بهداشت است به این نتیجه رسیدند که ویروس است که باعث COVID-19 زندگی می کنند تا چهار ساعت در مس تا 24 ساعت روی مقوا و تا سه روز در فولاد ضد زنگ و پلاستیک. شنیده Lysol? مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است و نه مستند انتقال از یک سطح به یک انسان است.

اما برای چند خانه شکارچیان آن را مانند آینده در سراسر پلیس زرد نوار در آشپزخانه و دیدن صحنه جرم گچ ترسیم یک حرکت بدن در 1970s کفپوش وینیل. آره که وینیل مطمئن است turnoff.

"این درک زمانی که آن را می آید به مردم به خرید یک خانه. وجود دارد بسیاری از احساسات درگیر" تیبو گفت. "این بسیار احساسی متهم و عاطفی رانده می شود و هنگامی که آن را حیاط خود را و که در آن شما در حال رفتن به صرف تمام وقت خود را به مردم به دنبال که در آن کمی بیشتر از نزدیک."

بیشتر: Oakes مزارع شکایت لی مدرسه منطقه بیش از لغو قرارداد پس از مدیر عامل نظرات در مورد COVID-19 Black Lives Matter

بیشتر بدانید: این Oakes بازار سعی در بی سر و صدا باز

شاید قادر به یادآوری است که خانه جدید بوی خریداران به خصوص از خارج از منطقه نیست لزوما بازدید از سایت های ساخت و ساز و یا مدل در شخص قبل از خرید.

"هنگامی که ما در حال صحبت کردن با بسیاری از سازندگان خانه در اطراف در اینجا بسیاری از آنها گزارش که در ماه مارس به فروش آنها بیشتر خانه های این ممکن است از آنها گذشته است. جالب است چرا که بسیاری از کسانی که انجام شد با تورهای مجازی و نه لزوما دست در تکنیک های فروش مانند ما مورد استفاده قرار گیرد به" تیبو گفت: در اواخر ماه گذشته. "آن را به یک کمی از پرواز عاملی که آیا آن را از خارج از دولت یا حتی درون دولت آینده از میامی و تمپا و برخی از مناطق پر جمعیت به مناطق که در آن آنها احساس می کنید و به دور از مردم یک کمی آسان تر است."

که ممکن است کمک به توضیح آنچه اتفاق می افتد در جوانه شهرهای Babcock در مرتع پرورش احشام کردن جاده دولت 31 در لی/شارلوت کانتی خط و Ave Maria در شرق ذغال سنگ شهرستان است. جدید خود را به فروش در طول بیماری همه گیر در حال پیشی سال گذشته bigly اقتصاد, به اعتقاد من, در حالی که خانه های قدیمی در اکثر نقاط رفت و به یک بیت از غرفه اگر چه در حال حاضر شروع به انتخاب کنید تا دوباره.

بیشتر بدانید: ناپل فرودگاه $440 میلیون پارکینگش ثروتمند و معروف; به علاوه تلفات برادران و انرژی خورشیدی به روز رسانی

و: در دانش: خوش شانس بسته شدن تقریبا تمام مکان ها از جمله ذغال سنگ, لغو طرح برای شمال ناپل Lee County

خورشیدی Babcock که ساکنان شروع به ساکن در سال 2018 بیش از حد 600 مجموع فروش از آنجا که اولین آن با توجه به اواسط ماه آوریل گزارش. و سپس در ماه ژوئن آن را در صدر 700.

Ave Maria شمارش 38 تازه خرید در بهترین ماه پس استاد جامعه برنامه ریزی شده به نظر می رسد در سال 2007. جامعه است تا 35 درصد در سال بیش از سال.

"ما شاهد Ave Maria وطن احساس و جامعه-تمرکز فکر جذب خریداران و خریداران از خانه های جدید از سراسر کشور" گفت: Andrea McLendon مدیر بازاریابی برای بارون ذغال سنگ شرکت.

چه بخشی از سرزمین مادری?

"ما همچنان خریداران از مناطق مختلف از جمله ذغال سنگ ایالت فلوریدای جنوبی و جنوب شرق" گفت: کی کی Marinelli, مدیر توسعه برای Ave Maria.

بیشتر بدانید: 'نشانه بسیار بد برای جامعه ما' به عنوان جزئیات جدید ظهور در Nordstrom لنگر بسته شدن در دریا

و: در را می دانیم: آنچه لوکس فروشگاه ها در خط به جای بسته شدن Nordstrom? پیشنهادات خود را. به علاوه آنچه که در پاین ریج و I-75?

بیشتر بدانید: مدیر عامل محبوب بالا در مقیاس میانه نیروگاه چشمان جنوب غربی فلوریدا خالی

ملی کارگزاری Redfin پیدا کرده است که در جستجوی آنلاین برای مسکن در شهرهای کوچک در حال رشد در حدود دو برابر نرخ به عنوان پرس و جو برای مناطق عمده شهری است. دو میلیون نیویورکی در نهایت می تواند خود را ترک دولت برای خوب با توجه به تپه روزنامه.

"ما را دیده اند تقاضا برای روستایی بیشتر خواص - مردم می خواهند فضا وسعت زمین به جریب گفت:" بیلی نش لوکس مسکن به صورت مصور خواص که دارای دفاتر در ناپل و پالم بیچ. "این خواهد شد بنابراین شما لازم نیست که در شهرهای بزرگ دیگر. مردم می خواهند زمین بیشتر است."

علاوه بر این در شهرهای مصور به فروش می رساند در روستایی بیشتر از مناطق شرقی Collier اوکیچوبی و پولک استان ها و فروشگاه سوخته جاده راهرو لی و شارلوت. نش گفت: CBS انتقال در طول COVID-19 سردرگمی ساخته شده است آسان تر به عنوان کسب و کار صرفه جویی در گران شهری فضای اداری و نگه داشتن کارکنان امن به طور فزاینده ای اجازه می دهد تا کارکنان به کار از راه دور. و آب و هوا و فقدان دولت کمک مالیاتی قرعه کشی مهاجرت به فلوریدا.

"شمالی زندگی در مستندات همه سال تا به حال به اندازه کافی و در حال خرید کردن در اینجا (و) گفت: اگر آنها همیشه رفتن را از طریق چیزی شبیه به این خواهد بود تمام وقت در فلوریدا گفت:" شیکاگو بومی فرانک Kupiec یک ناپل LandQwest کارگزار است که بسته شده است بیش از $750 میلیون دلار در املاک و مستغلات و معاملات کسب و کار از سال 1995. "آنها در حال آمدن به اینجا به پناهگاه اما نه به خارج و در مورد."

این اشتیاق به خارج توسط مردم محلی شمالی و بازدید کنندگان به طور یکسان در همه گیر موجب سبد خرید گلف ترافیک در دوره های آموزشی در سراسر جنوب غربی فلوریدا که در آن آنها هرگز بسته شده است. برای مثال انگلوود را بوکا رویال که در آن نیل جوامع توسعه دیده می شود 44 درصد افزایش در این بازی همانطور که از ماه ژوئن سال تا به امروز بیش از 2019.

می تواند که به معنای شکوفایی گلف جوامع است ؟

بیشتر بدانید: برخی از مکان های مورد علاقه خود ممکن است تعطیل, اما شما ممکن است گزینه های بیشتر و نزدیک به خانه

بیشتر بدانید: چه خرده فروشی سرگرمی مرگ معنی CineBistro, Coastland مرکز Topgolf, Dave & شکن, Chuck E. Cheese?

"بحث سر وجود دارد نسبت به کسانی که دسترسی به انواع چیزها و نزدیکی به کسانی که در مقابل من نمی توانم پیش بینی وجود دارد که یک موج که در آن دسته از دوره های گلف در حال رفتن به ساخته شده است. من فکر می کنم فقط می خواهم شما را لمس روی ما مازاد این نوع توسعه" تیبو گفت. "این افرادی که مایل به آمدن به مناطق مانند این را به طوری که آنها را به چیزی برای انجام در این رویداد چیزی شبیه به این اتفاق می افتد. (شاید) آنها را در نظر نمی زندگی در یک زمین گلف قبلا اما در حال حاضر آن را به نظر می رسد بسیار جذاب تر است. چرا که اگر آنها را به یک نقطه که در آن آنها قرنطینه آنها کردم فضای باز به در نگاه کنید."

اجتماعی فاصله و دیگر عوامل پایدار شور و شوق برای چگالی بالا مترو زندگی دیده می شود در سراسر کشور با به راحتی موفق تنگ فضاهای زندگی و بسته بندی حمل و نقل انبوه شده است تبخیر.

"این یکی دیگر از روند ما را ببینید و در حال حاضر شروع به شنیدن در مورد به خصوص از سفارشی سازندگان در بازار ما. (بحران کنونی است) تغییر راه که مردم در خانه خود را و می خواهند کمی بیشتر از یک فضای" تیبو گفت. "اگر این چیزی است که ادامه دارد و همچنان به رخ می دهد, آن را می شود بسیار جذاب تر به برخی از فضا در خانه خود را از گیر در یک 1,100 فوت مربع آپارتمان."

بیشتر بدانید: Sad اخبار جدید, Popeyes صفحه اصلی فروش به روز رسانی و علائم در همه جا نشانه

و: در: دانم در اینجا جدید زنجیر کسب و کار در آینده به دیرین نقاط خالی در ناپل

در پیو تحلیل من قبلا اشاره, بزرگترین درصد تا کنون به حرکت با توجه به coronavirus شد, بزرگسالان سنین 18-29. نه درصد از آنها در آمریکا است.

قبل از کشور ما در حال حاضر ظروف سرباز یا مسافر تا به حال مطالعات نشان داد جوان مجموعه به طور کلی بیشتر علاقه مند به سفر جهانی از چهار پایه و دیوار جایی که آنها اتفاق افتاده به خواب بدانند آنها را نمی توان در خانه بسیار.

که همسان با مسکن محلی "انقلاب" از محموله کانتینر خانه ها و دیگر انواع ساده خانه تیبو شرکت طرح ریزی شده بود در فوریه دیده بان بازار 2020 برگزار شد اخبار مطبوعات.

"ما شروع به دیدن و بحث بسیار گسترده روند که در آن خانه های ساخته شده توسط چند متولدین در اوایل 2000s نمی شد و به عنوان جذاب به هزاره و Gen Z نسل زیرا آنها بزرگ" تیبو گفت: تفکر است که می تواند تغییر کند.

آن را تبدیل به یک جهان متفاوت است که در آن آمریکایی ها به دام افتاده در درون مرزهای خود را تقریبا ممنوع در بقیه سیاره است. بر خلاف تقریبا هر ملت دیگر ویروس همچنان به گسترش در نرخ بالا در سواحل ما به عنوان مرگ و میر افزایش می یابد و تخت بیمارستان پر کردن دارد.

سفر در خارج از کشور ممکن است محدود به یک زمان طولانی است. مجله فوربس به تازگی نوشت که آن را در حال حاضر انتظار بیشتر millennials که می توانیم آن را به حرکت به دور از آپارتمان های اجاره ای و خونتان شلوغ آسانسور به فضاهای بزرگتر است که شامل یک صفحه اصلی ،

بیشتر بدانید: Allegiant برنامه ریزی برای از سرگیری Sunseeker توچال پروژه برای یک زمان بسیار بسیار طولانی; 2 J. C. Penney بسته شدن; جوانه باز

بیشتر بدانید: Allegiant توقف ساخت و ساز از آن Sunseeker توچال

در واقع LSI 10 سالانه روند بازار برنامه برگزار شد و تقریبا در 4 p. m. Aug. 11 در رابطه با ذغال سنگ و لی صنعت ساختمان انجمن ممکن است کمی متفاوت تر از گزارش خود تنها شش ماه پیش. همچنین رایگان, فلوریدا CCIM فصل باد از شمال منطقه است که میزبانی آن Midyear دیده بان بازار در 4:30 بعد از ظهر جمعه پخش.

کمی قهوه با جمعه تاون هال

Y'all دانم که چگونه من بروید و در مورد عشق من برای کافه cubano. یکی دیگر از گزینه ورود در مرکتو در ناپل به روایت فعالیت های تجاری باعث می شود آن آجر و ملات کچ و عمل ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر روزانه.

"ما باز ژوئن 4 و مردم در انتخابات پس از آن واقعا بیش از انتظارات ما" گفت: مالک ویلیام دیاز-گارسیا دوم یک وکیل محلی و hermano با تمپا ریشه. "ما در حال گسترش به شب ساعت شروع بعد از این ماه و خواهد بود با اضافه کردن معتبر کوبا قهوه انتخاب به منوی ما نیز هست."

با تکنیک های متعدد در دسترس برای دم کردن چای یا لایحه نرخ کرایه در حال حاضر برجسته مورد علاقه با الهام از این کشور جزیره ای مانند گیاهان و بتها شیرینی و dulce de leche رول.

روایت امکانات 2,100 فوت مربع از جمله 800 از آن را شامل خارج از سالن و فضای صندلی فقط در زمان برای یک بیماری همه گیر.

مستقر در کیپ کرال روایت شده است برشته جاوا برای بیش از سه سال برای منطقه رستوران و خود را پاپ.

بیشتر بدانید: برادران بروکس به طور دائم بسته شدن دو حالت آفتاب نقاط از جمله در جنوب غربی فلوریدا

و: در دانش: کار آغاز شده در Vanderbilt, ساحل, جاده فرمت ؟ به علاوه ساخت و ساز شروع می شود در توسعه گسترده

به عنوان او در نظر دارد در سال 2019 برای فروشگاه شرکت مالک کالیب MacPherson گفت: ایده این بود که به خدمت در هر سطح از هنردوستان: "سرگرم کننده" قهوه برای مبتدیان "غنی" برای نسخه های دیرین جانبازان.

"ما قصد داریم به نگه داشتن درست به آنچه که ما انجام داده ایم, برجسته, طبیعی, طعم," او گفت:.

راه شنیدن از تجار مانند مک فرسون و اقتصادی منطقه ای رهبران در سه شنبه دیجیتال جمع آوری, میزبانی شده توسط ما روزنامه ها و WGCU رسانه های عمومی و به نام باز برای کسب و کار — یک Coronvirus مجازی سالن شهر.

بیشتر: Coronavirus تاون هال: به ما بپیوندید در جولای 14 برای 'باز برای کسب و کار'

و: مجازی کسب و کار کوچک تاون هال به ویژگی های تجار و رهبران اقتصادی

همانطور که من اشاره شده در یک ستون در هفته گذشته کوچک از قیمت نگه داشتن یک غلت که ممکن است ایجاد فرصت برای مشاغل محلی است که می تواند با سرعت بیشتری در ما به سرعت در حال تغییر محیط زیست است.

8 p. m. رویداد تعاملی خواهد جریان در سیستم عامل های مختلف پخش می در WGCU رادیو و تلویزیون و در دسترس خواهد بود به تماشای در اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه Facebook pages. زنده جلسه پرسش و پاسخ به دنبال خواهد داشت در 9 p. m. در Facebook با کارشناسان ما.

مستقر در ناپل اخبار روزانه نویس فیل فرناندز (pfernandez@gannett.com) می نویسد: در این که به عنوان بخشی از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. حمایت از دموکراسی و عضویت در یک روزنامه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن