در این می دانم که: داغ گوشه بسیاری بهار به زندگی با آپارتمان های مراکز درایو-thrus

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 AM EDT مارس 19 سال 2020سه داغ گوشه بسیاری springing به زند

توسط ABDOOSNEWS در 30 اردیبهشت 1399

سه داغ گوشه بسیاری springing به زندگی سراسر Lee County, نشان دادن چگونگی ساخت و ساز صنعت تا کنون توانسته است حمل بر وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس.

از کیپ مرجان به شرق فورت مایرز به Alico جاده راهرو پول است که هنوز هم در حال حرکت به دست شرکت های ساخت و ساز است که به دنبال پایان سه پروژه های برجسته که همه زمین شکست در اواخر سال 2019.

یکی دیگر بسیاری در بخشی از یک گوشه ای آماده برای ساخت اما مالک در حال انتظار برای برخی از نوار قرمز را برش داده و برای COVID-19 پیامدهای اقتصادی برای روشن شدن.

سه سایت های پوشش طیف گسترده ای از انواع محصولات از چند خانواده مسکن به یک ایستگاه گاز خود ذخیره سازی مراکز نوار با درایو از طریق رستوران.

چرخه به این: دوچرخه کسب و کار پررونق در لی ذغال سنگ پس از coronavirus همه گیر آغاز شد

در اینجا نگاهی به آنچه در این سه مکان در راه خود را به تبدیل شدن به.

کیپ کرال آپارتمان

در گوشه جنوب شرقی جزیره کاج جاده و برت جاده قاره خواص و پیمانکار کافمن لین ساخت و ساز شکسته است زمین در یک مجتمع آپارتمانی.

این چشمه در کیپ کرال خواهد شد که 292 واحد در داخل از 11 ساختمان. وجود خواهد داشت 19 کل ساختمان در وسیع گوشه اموال از جمله محل باشگاه وانجمن و مراقبت از خودرو منطقه بهتر است به شلنگ مرده lovebugs سفت بر روی ماشین کوره.

قهرمانان گمنام: Lee سلامت تمیز کردن خدمه روشن COVID-19 اتاق با کمی هیاهو

سایت شکست زمین در ماه دسامبر و این پروژه باید به پایان رسید تابستانی 2021.

"تا آنجا که نیروی انسانی ما در واقع در حال کمک آن" سرپرست Jarrid اروین گفت: از COVID-19-مسائل مربوط. "برخی از مشاغل دیگر تعطیل شده اند و ما تا به حال کارگران منحرف به سایت ما."

قیمت امتیاز آپارتمان در عین حال پرده برداری شد. وجود خواهد داشت جدا پارکینگ و واحد خواهد طیف وسیعی از استودیو به سه اتاق خواب.

قاره خواص مستقر در منمنی فالز ویسکانسین همچنین دارای Fairfield Inn by Marriott hotel که در حال شکل گرفتن خاموش Pine Island جاده پشت Outback Steakhouse.

RACETRAC خود سازی و بیشتر

در گوشه شمال شرقی جاده دولت 31 و پالم بیچ بلوار RaceTrac ایستگاه گاز در مراحل پایانی است و باید باز در این تابستان.

سخت گوشه ای از بسیاری استفاده می شود که یکی دیگر از ایستگاه های گاز است که به پایین زده بود به اتاق را برای یک مرکز نوار است که باید سه تا پنج مستاجران متشکل 6,200 فوت مربع.

How bout یک brewski: فلوریدا کارخانه های لبنی مجاز به بازگشایی taprooms اگر کامیون مواد غذایی در محل

استیو سلطنتی سلطنتی شرکت های متعلق به که بسته از سال 1997 و نشسته است در آن زمان.

"ما منتظرش بوده ام برای این منطقه به دریافت یک کمی بیشتر آماده برای توسعه تجاری" رویال گفت. "ما در آغاز این پروژه حدود سه سال پیش است."

این پروژه متوقف شده است به دو دلیل او گفت: گرفتن مجوز از وزارت فلوریدا حمل و نقل برای ورود و خروج و مانند بسیاری از هر چیز دیگری COVID-19-مربوط به نگرانی.

این FDOT مسائل باید حل و فصل شود تا اواسط ماه ژوئن سلطنتی گفت.

"اگر ما می تواند قفل کردن 50 درصد از مستاجران ما یا بالاتر ما را در حرکت رو به جلو" رویال گفت. "وجود دارد یک زن و شوهر از قطعات متحرک. COVID رفتن به تغییر و پویایی بسیاری در تجاری بخش خرده فروشی. با قیمت امتیاز ما تا به حال در ساختار ما تا به حال برای رفتن به مستاجر و ببینید که آنها را قادر به زنده ماندن در پست جدید-COVID جهان است.

"قبل از اینکه من شروع به رفتن عمودی با ساختمان من را به مطمئن شوید که ما مستاجر می تواند تعهدات خود را در پست COVID جهان است. ما دو مستاجران که انجام می دهند بهتر است در COVID. اما ما نیز باید یکی دیگر از مستاجر که مطمئن نیست که چگونه آنها در حال رفتن به تحت تاثیر قرار به عنوان دور به عنوان COVID."

با توجه به این که یک یا دو نفر از کسانی که پنج واحد خواهد بود تا یک درایو از طریق سریع گاه به گاه و یا فست فود زنجیره ای با برند ملی, سلطنتی گفت که او فقط مطمئن نیستم که چگونه همه چیز را از بیش از دو ماه آینده.

"داغترین بخش سرگرمی بخش خدمات بود که ورزشگاه و رستوران ها" رویال گفت. "که مطلقا بدست کشته شدند. رستوران ها نمی توانید آن را روی 50 درصد اشغال. ما در حال سابق غذا و شما می توانید آن را بر روی آن است. یکی از چیزهایی است که گرفته شده است پیتزا takeout. فروش خود را از طریق سقف."

با این گوشه منطقه که فقط آغاز است. با وجود خواص اضافی در بازی.

شما ممکن است علاقه مند در: کارکنان از 2 بیشتر در جنوب غربی فلوریدا Publix مکان تست مثبت برای coronavirus

یک جاده برش در گوشه قطعه ملک پشت جدید RaceTrac سران شرق و منجر به خالی زیادی است که توسعه یافته خواهد بود به 100 ، 000 فوت مربع خود تسهیلات ذخیره سازی.

عامل املاک و مستغلات کریس مگنوس درگیر با, رزرو, کسب و کار است که بسته و دو نفر دیگر.

وجود دارد یک 0.62 هکتار بسته فقط غرب از ایستگاه های گاز و شمال سلطنتی را پیشنهاد مرکز نوار در بازار برای $700,000.

وجود خود سازی سایت, در بازار برای 1.6 میلیون دلار.

و وجود یک 0.86-بسته هکتار و در شمال ایستگاه های گاز در بازار برای $1.5 میلیون.

"در حال حاضر ما یک موجود 15-بسته هکتار در خارج وجود دارد" مگنوس گفت. "ما انجام داده ایم برخی از بهبود در آن است. ما باید جاده ها رفتن. ما باید به پایان رسید با کسانی که در ماه ژوئن. ما رو چراغ در. RaceTrac انتظار می رود که در ماه آینده به عنوان به خوبی. آنها در حال رفتن به دو ورودی 80 و دو در 31. وجود دارد خواهد بود برای دسترسی به و از اموال."

Babcock Ranch یک جامعه برنامه ریزی شده از 50,000 ساکنان است فقط نه مایل به شمال و جوامع اطراف آن مانند ایوان باید بیش از حمایت بیشتر کسب و کار و رستوران ها در آن گوشه Magnus گفت.

"من فکر می کنم که در خدمت Babcock در مرتع پرورش احشام بسیار خوب" مگنوس گفت. "اما دولت جاده 80 شریان اصلی برای رسیدن به I-75 از وجود دارد. وجود دارد یک تن از ترافیک وجود دارد. من فکر می کنم هر کسی که می رود در آن وجود دارد خواهد شد که توانایی انجام خیلی خوب.

"RaceTrac نشانی از یک کار خوب آنها واقعا یک ترافیک بزرگ ژنراتور. ما هیجان زده به دریافت این پروژه به پایان رسید."

کوچکترین موجود بسته به نظر می رسد مناسب برای رستوران. با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس قطعیت Magnus گفت که او انتظار ندارد یک تاخیر در گرفتن چیزی امضا شده و توسعه یافته است.

"این واقعا سخت به دانستن آنچه که مردم در حال تفکر" مگنوس گفت. "شما برخی از اشخاص که انجام می دهند بسیار خوب با وجود این شرایط برخی از اشخاص که نیست. ما فکر می کنیم وجود دارد بسیاری از فرصت های خارج وجود دارد."

ALICO جاده مرکز نوار

در گوشه شمال غربی Alico جاده و بن هیل گریفین پارک وی در شمال از سواحل خلیج فارس مرکز و بلافاصله در جنوب Twin Peaks, رستوران, دیوار آغاز خواهد شد برای رفتن به زودی در یک 12,000 فوت مربع مرکز نوار.

این مرکز نوار شکست زمین حدود سه هفته پیش و این می تواند به پایان رسید ظرف چهار ماه. ساخت و ساز است که مدیریت Bluewater Builders Inc., بر اساس در کورال اسپرینگز ،

ورایزون بی سیم خواهد بود یکی از پنج مستاجران.

مواد غذایی سریع یا fast-بازی گاه به گاه رستوران در عین حال اعلام خواهد شد در گوشه ای بخشی از اموال. وجود خواهد داشت سه واحد بیشتر برای کسب و کارهای دیگر هنوز مشخص نشده است.

اتصال: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن