در ستایش از طبل: خداحافظی آرتور هیز

در این فصل از مرگ ناشی از Covid-19 گاهی اوقات ما را از دست ندهید دیگر درد و رنج و از دست دادن است که رخ می دهد

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

در این فصل از مرگ ناشی از Covid-19 گاهی اوقات ما را از دست ندهید دیگر درد و رنج و از دست دادن است که رخ می دهد فقط به عنوان غم انگیز. این مورد اشاره کرد درامر آرتور هیز یک شکل غیر قابل تعویض در موسیقی زیرزمینی صحنه که شامل سن آنتونیو Austin و اخیرا هوستون. او در خانه اش به معنای واقعی کلمه دقیقه پس از پشت سر او درام کیت شنبه گذشته. او رفته است اما او محض مهارت های بی پایان سرزندگی و بخشنده داستان سرایی ها را تحمل مانند یک سنگ در زیر حتی بیشتر roiling آسمان.

تگزاس بومی و پسر به دنیا آمد که از دبیرستان فارغ التحصیل شد و در اوایل دهه 1970 در سن آنتونیو هیز بود راک اند رول درام افسانه که تایتانیک تپش خم ریتمیک نیروی محض پر سرعت پرونده بعد, آرمان, راز, تاریخ, انفجار باند Hickoids, Screech از مرگ ، همچنین در سال های اخیر فوق العاده خود را به اندازه تدی روزولت سبیل علامت تجاری عینک تیره و براق سر او را به راحتی به ایستادگی کردن در میان توده ها.

اول به صداقت اکثر مردم اغلب مرتبط با طبل ساده مفاهیم. آنها ریتم سازان, ستون فقرات, باند, اما همچنین تعویض آنهایی که حتی قابل تعویض با ماشین درام. در عین حال همه طبل بزرگ هستند در واقع تعریف شده توسط خصیصه های ذاتی است که نمی توان به راحتی تقلید. آنها را ترک متمایز ثبتشده شنیداری امضا به عنوان منحصر به فرد به عنوان یک اثر انگشت است.

آرتور هیز نشده اند ممکن است جان بونهام (Led Zeppelin), الوین جونز (John Coltrane) یا Neil Peart (راش). در عین حال خود را سبک ساخته شده ممکن است با خود آور, enormous ropey اسلحه منحصر به فرد به عنوان هر گونه تگزاس پانک در 1970s. در حال حاضر این نوع اغلب تبدیل شدن به پر تقلیدی کلون هر درجه حذف از منابع اصلی از اولین موج انتقال و اختلال.

به عنوان هیز به من توضیح داد "من عاشق جری نولان درامر برای نیویورک عروسک. اما من سعی کردم نه مربوط به هر موسیقی جدید به گذشته است. که ایجاد می کند بیشتر الهام بخش جدید. ضربت زنی شوخی بود برای من. نه به سرگرم کننده از هر کسی. فقط برای ایجاد سرگرم کننده برای همه است. اگر آنها گفتند که موسیقی تا به حال قوانین, من می خواهم آنها را شکستن. میل لنگ مورد است که شما را نگه می دارد به عقب. نمی معطل انتقاد. بهره برداری از آن. پیروی نمی روند آنها را ایجاد کنید. اگر شما یک هنرمند لطفا یک شخصیت. گفت: نه من به دنبال شما. فقط گفت من شما را دوست دارم. که این مشکل با هنرمندان است. هیچ کس متوجه شما تا زمانی که شما از بین رفته اند."

و در حال حاضر او است.

هیز بود و الگو ساز است که کمک به شکل دادن به صدای بعدی یکی از اعمال منی در آستین که شلوغ باشگاه مثل رائول است. موسیقی خود را oozes ذوق, با تکبر راه رفتن و sneers. گروگان چرخش, svelte خواننده Ty گاوین که رشد فروش مقالات در خیابان های شهر نیویورک گروه شد, پانک راک, آیکون برای ریگ جوانان خسته از کیهانی کابوی ها و فلزات سنگین آتش بازی. خود آهنگ احساس وحشی, lo-fi و رتبه با نگرش.

"یکنواختی" با اندکی jazzy ضرب و شتم در ابتدا به نظر می رسد به مهار هر دو کمی ارزان ترفند و ریچارد جهنم و Voidoids اما با bare-knuckle پرخاشگری است. این یک داستان از بیمار بودن از همه چیز از جمله احمق دروغ آشنایان قدیمی و همان samey زندگی روزمره است. هیز راند و آن را به جلو با غرش insistency هر ضرب مثل استادانه پتک.

اما بزرگترین دستاورد ممکن است ارزان "پاداش" با آن سبک hi-hat الگوهای درام پر درآورد و خودنمایی رها. یک بار در کاکتوس آهنگ وقتی که من جمع آوری یک گروه از Austin پانک جانبازان در مرحله به موم در مورد گذشته اشاره کردم این لحن خشم و پیام. خارج از مرحله در میان رکورد سطل آرتور chimed در – "این یک جنگ طبقاتی نوع از چیزی." آن را در مورد کار ضعیف جمع آوری درب بطری برای زنده ماندن, خوردن نیست و همیشه در پایین پله از نردبان. از این رو "ارزان پاداش شما را زنده نگه دارید."

In Praise of Drummers: Goodbye Arthur Haysگسترش

آرتور هیز, کاکتوس, موسیقی, 2014 توسط دیوید Ensminger

این گروه در نهایت ساخته شده راه خود را به معبد شهر نیویورک counterculture: حداکثر کانزاس سیتی است. "برخی از شخص به نام پیتر که من فکر می کنم مالک گفتن بود مدیر ما را تیز که بعد از بازی اول است. من به ضرب گلوله کشته دهان خاموش و به او گفت که ما نبودند باز عمل می کنند. خواهد گفت: من به جایی. او ساخت ترتیبات برای فیلم بعدی نشان داده شده است قبل از ما بازی کرد. ما رفیق علامت Rublee ساخته شده بود فیلم بعدی, فیلم و بدست یک بورس تحصیلی به کالج فیلم در N. Y. C. بود و کمک به اقامت ما در N. Y. C. به عنوان برنامه ریزی شده شب آغاز شده و با آن فیلم است."

"آن را به عنوان به پایان رسید در این صفحه نمایش برداشته شد و ما لگد آن را با آخرین آهنگ از فیلم "Teenage Frankensteins." نیازی به گفتن ما به سرقت برده است که نشان می دهد. قطعا برجسته از تور. دو شب بعد از آن ما یک محل به نام ردیف 3 با یک گروه پانک از سی بد مغز است. حداکثر بسته بندی شده بود و وجود دارد همه نوع از مردم است. من باید یک فرصت برای تقسیم با پانک. به او گفتم: تو که به من چسبیده بود با گروه است. او به من داد یک کبریت کتابی با آدرس چلسی هتل. دیو Spriggs نگه داشته هل دادن من به رفتن. حتی سوار من وجود دارد. من رفتم داخل ایستاده بود وجود دارد برای پنج دقیقه رفت و برگشت به ماشین و به او گفت که او وجود ندارد. نیویورک شده بود freaky به اندازه کافی. من فقط می تواند تصور کنید آنچه که می تواند از اتفاق افتاده است."

سپس آنها نیز مورد تاخت و تاز سواحل غرب نیز هست. "L. A. سفر بود. من ماندم در هالیوود باول متل. بسیاری از بعدی بود حلق آویز با Plugz. یک روز من در زمان راه رفتن با دوست دختر من بود و به دنبال در تمام گوشه روزنامه سکه ماشین آلات. من خریداری یک کپی سیاه و سفید که اعلام کرد در متن "یک دست سیاه بر روی سفید." خوب دختر من بود در حال اجرا در اطراف با یکی از دوست دختر خود را که در زندگی وجود دارد و این گروه آمد به من را انتخاب کنید تا. من در زمانی که آنها وجود دارد و در حالی که آنها منتظر بودند من آنها یافت B. M. آشپزی بر روی میز است. البته زمانی که من از حمام آمد من ضربه با یک مجموعه از سوالات. "چه شما انجام شده است امروز ؟ آنها ترک دست چاپ?' و البته زمانی که من آن را نمیفهمد من به آنها گفتم که من آن را برای آنها است."

یکی از بزرگترین داستان درگیر ضربت زنی برای ستایش روان-سنگ maverick Roky اریکسون بود که بازگو در هوستون مطبوعات ادای احترام به این خواننده از 7 ژوئن 2019. "در سال 1979 یکی از دوستان من برت خدمه که در Re*کابل به من گفت که او تا به حال فرار به Roky و مادر خود را در کشیدن گوادلوپ خیابان. Roky بود کردند از بیمارستان دولتی که آخر هفته. برت همچنین به من گفت که او قرار بود به کتاب Roky در Raul را چندین ماه از آن جلسه بعدی خود کردند. مادر خود را به حال توافق برای کمک به با این رویداد است. آن اتفاق افتاد و آن را بزرگ بود."

"دیوی جونز وجود دارد و ساخته شده دوستان با Roky و مادر" هیز همچنان ادامه دارد. "او مانند یک فرد زیبا. به هر حال این فقط پس از دیوی به حال خود را آغاز گروه آرمان با کیر هیز قبل از آنها شد اعضای بعدی. آن شش ماه تا یک سال قبل از دیوی رو با Roky و آنها تا به حال از من خواست به درام. من ایده آل پس از آن. دیوی برداشت Roky در مادر خود را در روز نشان می دهد."

"در Raul است و Roky رفت و به پارکینگ به دود. ما صحبت در مورد لیست مجموعه. Roky پریشان به نظر می رسید در قطار خود را از فکر و من احساس که همه چیز ممکن است دشوار به روی صحنه است. برخی از هیپی های خال خال و ما و نشئه به ایجاد ارتباط با او است. در طول جايزه هرج و مرج Roky ربوده و بلعیده چهار بازدید از اسید است. البته قلب من فقط ضربه زدن به کف."

"این گروه برای اولین بار بود بازی زمانی که ما وارد رائول و گفتم دیوی چه اتفاقی افتاده است. او freaked! ما برنامه ای برای بازی از طریق مجموعه ای بدون در نظر گرفتن. ما تا به حال تمرین این آلبوم بدون Roky و ما را به آن می چسبد. هنگامی که ما در مرحله Roky mellowed شده بود و صحبت نمی کنم. در ابتدا توجه داشته باشید Roky آمد و تا زنده گیتار. زمانی که او پا به آواز خواندن صدای او کامل بود و با صدای بلند. جونز, کیر, و من رفتم از شوک به تمام عیار سنگ. این فوق العاده بود. Roky بود با داشتن یک انفجار و قرار دادن در یک نمایش بزرگ است. چندین بار او تبدیل به چهره من با یک لبخند بزرگ و تکیه بیش از طبل و فریاد زدن که اسیدهای یک شخص ساده و معصوم!'"

آرتور همیشه به نظر می رسید به دامن خطر و از جمله پس از افتضاح خشن فرفره بعدی در TX. "من یک تایر به ضرب گلوله توسط یک پلیس در طول یک مبارزه من با برخی از دوچرخه سواران وجود دارد. آنها به ضرب گلوله از من جلو تایر در 69 وحشی." آیا رسیدن به محدودیت های موسیقی ترک با Roky یا مصرف در تگزاس دوچرخه سواران در یک نیمه شب پرسه زدن آرتور جان سالم به در برد و رونق است.

در سال 1980 آرتور عرضه whomping backbeat برای آرمان "بالا هنر" ثبت زندگی در کشوری است که قطع یک پروانه, ریتمیک, شیار که به نظر می رسید به ترکیب سنتی rollicking راک اند رول با سختی پنهان تگزاس پایکوبی.

In Praise of Drummers: Goodbye Arthur Haysگسترش

آرتور هیز و Lisafer/لیزا Pifer کاکتوس, موسیقی, 2014 توسط دیوید Ensminger

زمان آرتور پیوست انفجار باند در سال 1982 که سفر کرد و با بازی سالن به عنوان دور افتاده به عنوان قابل توجه CBGB, شهر نیویورک, هاردکور, haven, Hay, سبک sped تا به یک دیوانه راش. این درست است به خصوص در جنون و تیره "سرگرم کننده" خوانده شده توسط نازک-عنوان-یک-راه آهن و خاک اره kickin', پر انرژی جف اسمیت بود که یک دهه جوانتر از هیز. در سبک مشابه گردونه سرعت تزریق و کافئین دار "Dickhead" به پایان رسید تا در تدوین پنیر از لب مرگ: یک تگزاس, هاردکور, تالیف, که باقی می ماند یک بار طاق دولت به جنون هستند.

در سال 1982 هیز نیز تحویل یکی دیگر از گوهر با رمز و راز تاریخ رهبری روح گاراژ راک بارکر جو Pugliese. خود را به "جنگ جهانی سوم است تماس با من" است و در مجموع mastercraft پانک برش مملو از جنگ سرد اشاره به ال سالوادور و لبنان و دیکتاتورها خمینی و قذافی. این یک سرحال هماهنگی با skittering گیتار جعل باس و درامز هستند که هر دو سریع به عنوان جهنم مایع و در کامل مستمر آمریکا برای توقف-شروع گیتار انفجار.

در سال 1985 آرتور همچنین لنگر فحاش, "ذرت هسته ای" شیاطین شناخته شده به عنوان Hickoids واقعا تگزاس انحراف. آنها جعلی یک سرکش ترکیبی از فلج روان کشور jukebox صدای تودماغی و درهم و برهم آبجو-فوم ترش در آهنگ های مانند "هی Haw" و "Corntaminated."

"من مطرح در کشور است. پدر و مادر من باید shindigs یا hootenannies یک بار در ماه" هیز به یاد می آورد. "مادر من یک هنرمند بودم و گاهی اوقات بازی پیانو در کلیسا. ما تا به حال یک اتاق تمرین. او به تدریس پیانو از خانه ما. تا آنجا که Hickoids. آن را بسیار خود به خودی. من تمرین با آنها دو بار. بازی با آنها زندگی می کنند یک بار. ضبط این آلبوم با آنها در چهارم روبرو می شوند. من و Jukebox رو به همراه بزرگ است. او تنها فرد در گروه است که من تا به حال هرگز با ماجرا. بله آنها به من گفت که به بازی هر چه من احساس می شود. ساخته شده است که تمام تفاوت. من تمسخر کشور و بهره برداری پانک. در همان زمان آن را هنر از قلب است. آن را مانند نبود برنامه ریزی شده است. آن را در اطراف یک عشق معنوی برای موسیقی است. شما نمی فکر می کنم در مورد آن. شما به دنبال قلب خود را."

فلش رو به جلو دهه و پرش بیش از هیز' استفاده از مواد مخدر و حملات در زندان از جمله قدیمی ترین تاریک ترین چاله ها در هانتسویل واحد بود که در اطراف پس از جنگ داخلی. او منفور دوباره به آن دوره. از این رو گروه گوشخراش از مرگ یک مدرسه محلی مغرور پانک لباس لنگر با عشق از زندگی خود را Lisafer/لیزا Pifer باقی مانده مربوط است. که تلاش مشترک به او کمک کرد تا هدایت به دور از جنجال و هیاهو از راکی گذشته است. او یک محصول از جنوب کالیفرنیا دیرین پانک میراث یک دختر مطرح شده در اسب و امتداد کارت پستال, کالیفرنیا, اما او همچنین یک خالکوبی, shotgun-دارای حق اعمال اهل جهنم که کار با ضربه محکم و ناگهانی-او D. I. 45 قبر نینا هاگن و بیشتر او را شخصیتی.

In Praise of Drummers: Goodbye Arthur Haysگسترش

بعدی رائول را Austin سال 1979 توسط کن Hoge

آنها با هم قطع 45 واحد و یک کار سخت خود با عنوان آلبوم کامل از آهنگ های مانند "دست های گرم و سرد قلب" و "بیوه سیاه" که در بر داشت یک مشتاق مخاطبان در هوستون. در پایان او به حالت دمدمی فضل خود را از طریق جامعه موسیقی و پانک ارزش های خانواده. او واقعی شکل: همیشه صادقانه به هسته یک سرچشمه از خاطرات و حکایات ثابت خنده از حجم عظیمی و یک فرد است که می تواند هر چیزی را ثابت از یک ماشین چمن زنی و موتور سیکلت به یک راد drumset و اتاق در خانه.

در پایان شاید دیو Dictor از MDC یکی از طولانی ترین در حال اجرا, هاردکور, پانک باند در کشور نیز آغاز شده و در Austin, بهترین خلاصه هیز.

"او یکی بیشتر به زمین مردم در آن کلاس از سال 1979. فقط دوستانه و در دسترس در یک راه آسان. بسیاری دیگر بودند تمرین خود را در برخواهد داشت. بد نیست مردمی اما محدود در سخاوت و روح و روان. نه آرتور. او سخاوتمندانه و پر از guardedness. مرگ واقعی از دست دادن. من به یاد داشته باشید او سوار من و لیزا از یک کتاب خواندن من انجام شده بود در شرابی لبه به باشگاه محلی که در آن MDC gigged. او آنقدر بی شرم در مورد به اشتراک گذاری زندگی خود را. ما برنامه ریزی شده برای یک MDC/بعدی کنار هم قرار گرفتن. او در مراسم آشتی ترتیب دادند به نمایندگی از یک نوع ترکیبی از من و MDC درامر Al Shvitz شخصیت. بقیه خوب آرتور هیز."

مراسم یادبود او هنوز اعلام نشده اما یک صندوق من حساب ایجاد شده برای کمک به لیزا Pifer پوشش تمام هزینه های مربوط به مرگ هیز. لطفا به اینجا مراجعه کنید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب