در گفتگو با دکتر چاندرا Shekhar Mayanil در Yog, Dhyan و هندو

دکتر چاندرا Shekhar Mayanil یک عصب شناسی که در حال حاضر زندگی در Naperville, Illinois. او یک دانش عمیق در مورد

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

دکتر چاندرا Shekhar Mayanil یک عصب شناسی که در حال حاضر زندگی در Naperville, Illinois. او یک دانش عمیق در مورد یوگا, dhyan و هندو است. دکتر Mayanil داده است چند مذاکرات در یوگا در هند و خارج از کشور از طریق رسانه های مجازی مختلف به عنوان به خوبی. یکی از جلسات خود را در زوم با عنوان "تقویت قلعه درون" با حضور 600 نفر در سراسر جهان در طول COVID بار در ایالات متحده است. دکتر Mayanil مذاکرات و حقایق بافت اطراف حصول اطمینان از راه مناسب فیزیکی و روانی سلامتی با توجه لازم به عمل dhyan و yog که به منزله علوم تجربی همراه با آن است.

NewsGram را Kashish Rai رو یک فرصت برای تعامل با دکتر چاندرا Shekhar Mayanil که در آن او به صحبت در مورد اهمیت یا در زمان بی سابقه بار از COVID-19 و نیز به اشتراک گذاشته شده در مورد آیت هندو و Sanatan دارما.

در اینجا برخی از گزیده ای از مصاحبه:

Kashish: شما بسیار به عمل Dhyan و Yog. من آرزو می کنم به شما بپرسید~ چه تعریف شما از یوگا? چه چیزی شما احساس می کنید, یوگا همه چیز در مورد ؟

دکتر Shekhar: دیدن بسیاری از مردم درک یا با نوعی از فعالیت بدنی - که اغلب درک به عنوان تمرین "یوگا" اما "یوگا" از سوی دیگر در خود را گسترده و عمیق مفهوم است. تجربه اتحادیه با بی نهایت وجود دارد به نام yog!

آن را می تواند درک این مثال: Yog چیزی جز یک قطره در حال سقوط به اقیانوس. به عنوان قطره می افتد آن ادغام با اقیانوس! که رها کردن دست خود را محدود هویت و سپس اقیانوس می شود آن هویت است. بنابراین در یک روش مشابه که گستره هویت خود را از "محدود" به "نامحدود" است yog! بنابراین این تحقق است که شما باید با هم ادغام شدند با کیهان پشت سر گذاشتن موقت خود را هویت دولت از yog. یا چیزی است که در مورد چرخاندن بدن ما اما این معاملات با تقویت ذهن ما است. این چیزی است که من درک کرده اند تا کنون.

Interview
دکتر چاندرا Shaekhar Mayanil یک عصب شناسی که در حال حاضر زندگی در Naperville, Illinois. او یک دانش عمیق در مورد یوگا, dhyan و هندو است.

Kashish: این که خیلی عالیه! پس از چه مدت شما شده است تمرین یوگا? چه چیزی الهام بخش شما برای رسیدن به عمل dhyan و یا?

دکتر Shekhar: اوه این بوده است ، من فکر می کنم من 14 یا 15 سال وقتی که من آغاز شده است. ما استفاده می شود به زندگی می کنند در Prayagraj که در آن زمان. پدر من تا به حال فقط از یک اردوگاه توسط B. K. S Iyenger که در نظر گرفته شد به عنوان یکی از مهمترین معلمان یوگا در جهان است. پدر من یک جزوه از آنجا که در آن وجود دارد برخی از تصاویری از yogasanas.. پدر من از من خواست به تمرین آن asanas اما من پاسخ داد: من نمی دانم که چگونه به انجام همه آن را! پس از آن پدر من آغاز شده به من نشان می دهد چگونه به انجام مختلف yogasanas و پس از آن من به طور فعال آن را انجام می دهند. ضروری ترین یکی از آن من شروع شد Suryanamaskar پس از این بود که من شروع به yogasanas.. و نه yog!

بنابراین بعد از آن من شروع به یادگیری بیشتر در مورد این عمل است. این مادر من بود که مرا به درک "یا". من استفاده می شود بسیار استدلالی فرد همیشه پرسیدن سوال. من هم یک بیخدا! به طوری که مادر من بود که خیلی آغشته به dhyan, یوگا و مدیتیشن استفاده می شود به من بگویید که "من فقط می توانم به شما پاسخ و نه لزوما پاسخ به تمام سوالات خود را. شما نیاز به پیدا کردن پاسخ خود را". از آن او بود عمیقی ایده هایی که من رو به فکر وا. او می گفت: "اگر شما نمی توانید درک yog شما نمی توانید به مردم خدمت کنند چرا که یوگا کمک می کند تا به شما برای ایجاد خود را برای اولین بار". با این که او به من نشان داد یک پنجره به yog اما به من گفت که برای کشف بیشتر در مورد آن را در خود من. سپس من به ایالات متحده آمد و به من گفته شد در مورد علم که بسیار سخت بود و خمش با مشکل روبرو. من در بر داشت علم به عنوان یک واقعیت عینی بنابراین من خودم را به yog که من در بر داشت ذهنی واقعیت است. من فکر می کنم که yog پاسخ برای همه علیت. دوست من بود که همچنین یک عصب شناسی که بیشتر و عمیقتر دیدگاه من در yog و ساخته شده است که مطمئن شوید که من تمرین یوگا مناسب است. آن زمان من 9 سال به این عمل در یک راه درست.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

Kashish: پس می توانیم بگوییم که علم dhyan و یا در جایی هم پیوسته?

دکتر Shekhar: در واقع بله! yog, dhyan و علم همه پیوسته چرا که هر سه این ها در دستیابی به حقیقت است. علم است که به دنبال حقیقت در راه هدف, اما یوگا و dhyan به دنبال تمام پاسخ ها را در ذهنی راه است. آن را مانند زمانی که مردم می دانند که شما هویت خود هدف است.. اما که در واقع شما از داخل یک واقعیت ذهنی! بنابراین dhyan و یا در واقع می تواند کمک به شما را به می دانم که شما از داخل. علوم اعصاب به من کمک کرد به درک هدف این جنبه از چیزهای خاص, اما از آن است که yog است که به وضوح در جریان من در مورد هدف این جنبه از تمام چیزهای موجود. من باور دارم که همه صادقانه دانشمندان علوم اعصاب نسبت به yog, Dhyan, اوپانیشادها و Bhagavad Gita به خاطر این همه عمیقی پاسخ همه موجود علیت.

Interview
دکتر چاندرا Shekhar Mayanil تعریف می کند یا به عنوان گستره هویت یک فرد را از "محدود" به "نامحدود".

Kashish: شگفت انگیز! آقا شما نیز در حفظ و گسترش دانش در مورد هند دارما و دیگر فلسفه های مربوط به آیین هندو است. پس چگونه شما در متقاعد کردن نسل جوان به این باور در ارتباط هندو فرهنگ و میراث?

دکتر Shekhar: بدون شک هند است که زمین از روشنفکران. شده اند وجود دارد بسیاری از مردم بزرگ از هند که نظریه باید اذعان شده است در سراسر جهان یکی از این ریاضیدان بزرگ Ramanujan. تئوری های خود را در حال حاضر قابل استفاده در هوش مصنوعی است. همان می رود با هندو اوپانیشادها و کتاب مقدس مانند Bhagavad Gita و هانومان Chalisa که نگه جوهر همه چیز است. این کتاب مقدس به ما بگویید به رها کردن نفس و نهایی تحقق است که من فکر می کنم همه مردم و عمدتا جوانان نیاز به درک.

پاسخ به آموزش جوانان در مورد ارتباط فرهنگ هند است آسان نیست, اما من فکر می کنم که پدر و مادر کسی که واقعا می تواند upbring این را در کودکان خود را. اولا پدر و مادر باید به خوبی در مورد آن حقیقت و پس از آن دختران باید گفت در مورد عمق این ارزش به دلیل این است که تبدیل شدن به مادران و باید مسئولیت آموزش فرزندان خود ارزش های خوب که فکر می کنم در حال حاضر به وفور در فلسفه هندو. من به یاد داشته باشید که چگونه من مادر من تحت تاثیر قرار در صورت زیر و به من آموخت در مورد اهمیت هندو اوپانیشادها. بنابراین آن است که واقعا می تواند تاثیر کودکان و بنابراین نسل های آینده خواهد شد به طور خودکار تحت تاثیر قرار. نسل جوان هرگز یاد بگیرند که این ارزش ها از خارج از آنها همیشه باید گفت در مورد این همه در خانه های خود.

Interview
دکتر Shekhar می گوید:"علوم اعصاب به من کمک کرد به درک هدف این جنبه از چیزهای خاص, اما از آن است که yog است که به وضوح در جریان من در مورد هدف این جنبه از تمام چیزهای موجود.

Kashish: خوبه! بنابراین در اینجا می آید آخرین سوال من برای شما.. آیا شما بر این باورند که یوگا, dhyana و ارزش های کلیدی برای مردم برای دریافت از طریق این بی سابقه بار از COVID?

دکتر Shekhar: ببینید زمانی که من در انجام این پژوهش در COVID مشاهده کردم که بسیاری از افرادی که در حال مرگ بودند از COVID در نیویورک شد و جوانان است. اسپانیایی و ایتالیایی مدل پیشنهاد کرد که آن دسته از افرادی که سیستم ایمنی به خطر بیافتد و باید شیوه زندگی, بیماری هایی مانند فشار خون بالا و دیابت و غیره. بودند بیشتر در معرض ابتلا به COVID. من متوجه شدم که استرس دلیل اصلی است که تحت تاثیر بسیاری از مردم و آنها را بیشتر تردید به COVID. استرس و نگرانی با آنچه شما و آنچه شما پروژه. استرس است و به همین دلیل برای ساخت تعدیل کننده سیستم ایمنی ضعیف است. بزرگترین استرس در جهان است که ترس از مرگ و ترس از مرگ است که مسئول ساخت افراد بیشتر مستعد ابتلا به این عفونت است. مردم را به سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف با اجازه دادن به ترس ربودن مغز خود را.

بنابراین در حال حاضر این سوال مطرح می شود که چگونه ما غلبه این ترس از مرگ ؟ پاسخ به آن است~ می توان آن را شسته و از این تحقق است که وجود دارد هیچ چیز مانند مرگ است. مرگ یک دروغ است. شما این تحقق از باگاواد گیتا. این هویت به عنوان یک بودن است که می میرد که در حال حاضر در بدن انسان است. آن را مانند شما یک ماشین شما باید یک خانه با شما تماس آن اموال خود را, اما شما هرگز می گویند این است که من همان معنی با بدن انسان است. شما می توانید آن را با شما است اما هرگز واقعی شما. زمانی که مردم به این تحقق سپس ترس از مرگ را به طور خودکار محو می شود. شما این تحقق از yog و همه این نوع فلسفه را می توان بدون آن دیگری اما در هندو اوپانیشادها. این واقعا می تواند شما را با آن آشنا حقیقت نهایی.

افرادی که تمرین یوگا باید یک دولت قوی ذهن و قوی سیستم ایمنی بدن است. شما ممکن است شنیده ام در مورد Sylvia و عشا بنیاد من می خواهم به شما بگویم که در دانشگاه هاروارد آن را مطالعه ثابت شده است که کسانی که عمل عشا Yog 230 نوع ضروری ژن در آنها که به طور انحصاری مهم برای عملکرد خوب سیستم ایمنی بدن!

همچنین بخوانید: خدایان هندو به عبادت با توجه به Rashi

همچنین داروهای ذکر شده در آیورودا به همان اندازه ضروری برای حفظ یک بدن سالم در میان این زمان به چالش کشیدن. مواد تشکیل دهنده مانند میخک, زنجبیل, گشنیز, tulsi لیمو و زردچوبه مانند بخشش. شما آن را پیدا کنید اما هیچ جا در هند آیورودا. این "kadha" و coronil پزشکی است که پیشنهاد شده توسط Baba Ramdev نیز بسیار موثر است. من می توانم به شما اطمینان دهم که. وجود دارد هیچ درمان برای Coronavirus حداقل تا سال 2022 بنابراین تا آن زمان مردم سراسر جهان باید برای حفظ این درمان های خانگی خود را امن نگه دارید. بنابراین مردم باید باور ممکن است از این مفید شیوه های است که می تواند تنها در هندو فلسفه یوگا, dhyana و آیورودا برای دریافت جسمی و روانی قدرت است. که تمام است!

ما صمیمانه با تشکر از دکتر چاندرا Shekhar Mayanil برای این پربار بحث و امیدوارم که او برای بحث بیشتر در NewsGram!

 توسط Kashish رای از NewsGram (توییتر: KaafyyFilmyy )



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن