در گفتگو با Annu رضوی

Annu رضوی است که یک ترانه سرا و نویسنده ای که کار کرده است در چندین پروژه بزرگ از جمله شفافیت', 'meri saheli'

توسط ABDOOSNEWS در 14 تیر 1399

Annu رضوی است که یک ترانه سرا و نویسنده ای که کار کرده است در چندین پروژه بزرگ از جمله شفافیت', 'meri saheli' و بسیاری دیگر. او مشغول به کار در صنعت تلویزیون برای 25 سال و در حال حاضر ساکن در سونیپات. Annu رضوی همچنان به دنبال شور و شوق خود را برای نوشتن و الهام بخش برای بسیاری از دیگران است. Muskan <url> فرصت را به گپ زدن با او و رسیدن به او را بهتر می دانم. در اینجا برخی از گزیده ای از مصاحبه:

Muskan: چگونه شما علاقه مند به نوشتن و موسیقی ؟

Annu رضوی: در واقع من عموی مادر و بزرگان بودند به مقالات آموزشی و از این رو مشابه جو وجود دارد در خانواده و از دوران کودکی است. من علاقه مند به نوشتن و از این رو شروع کردم به نوشتن آهنگ ها در سنین. اما من عاشق نوشتن به عنوان سرگرمی من من هرگز فکر نمی کردم از آن به عنوان یک حرفه ای. پس از آن من آمد به دهلی نو از من ایجاد کرد و پیوست Navbharat Times. پس از آن من شروع به نوشتن برای دیگر روزنامه ها و مجلات. در این روند من به نوشتن ادامه شعر به عنوان یک سرگرمی. سپس بعد از آن من نوشت: آهنگ به عنوان یک نمایش به نام "meri saheli' استفاده می شود که به هوا در star tv و بر زنان و زندگی خود را. من همچنین نوشت: عنوان آهنگ از 26 قسمت مدت طولانی ورزش نشان می دهد با Kapil Dev به نام "سکته های مختلف'. این آهنگ خوانده شده توسط Suresh Wadkar و موسیقی داده شد توسط Vishal Bharadwaj. من انجام داده اند بسیاری از پروژه های مشابه, اما من هرگز آنها را برای پول چون من در حال حاضر روشن برای صنعت تلویزیون از Navbharat Times. در سال 2015 رفتم به بمبئی برای نوشتن متن ترانه در فیلم بود و آن را یک سفر بزرگ من ملاقات بسیاری از مردم جدید که عاشق کار من اما من نمی توانستم ادامه بیشتر به این دلیل که همسر من ناخوش شد. او مبتلا به سرطان خون. بنابراین من تا به حال به عقب بازگشت. متاسفانه ما از دست او در ماه سپتامبر سال گذشته است. بنابراین این چیزی است که سفر من به نظر می رسد با این حال من هنوز تماس از بمبئی. من به تازگی نوشت: یک آهنگ برای News24 در coronavirus و پس از گوش دادن به این آهنگ من همچنین دریافت تماس از دفتر نخست وزیر درخواست آهنگ. بنابراین من نوشت: یکی دیگر. Pravesh Mallick من مدیر موسیقی در هر دو آهنگ.

In Conversation with Annu Rizvi
Annu رضوی رفت به بمبئی برای نوشتن متن ترانه در فیلم در سال 2015. Pixabay

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

Muskan: پس آقا برای چه مدت شما شده است نوشتن?

Annu رضوی: Ummm...من نوشتن است از 80s. شاید 1984 یا 1985.

Muskan: آقا با توجه به شما است که پروژه به چالش کشیدن بیشتر از شماست ؟

Annu رضوی: Muskan نگاه هر پروژه چالش برانگیز است. گاهی اوقات شما قادر به تکمیل آن با تعالی و گاهی اوقات شما نمی. اما هر پروژه یک چالش است. ثانیا مثلا شما نوشته اید یک آهنگ قشنگ و اما تهیه کننده یا کارگردان موسیقی آن را دوست ندارد. پس از آن ؟ حتی اگر این شگفت انگیز است چه می شود اگر فرد دیگری آن را دوست ندارد? و سپس شما باید به نوشتن یکی دیگر. بنابراین همه آن را یک چالش است.

برای مثال من نوشت: آهنگ 'بولو Re Dilli بولو" و یا یکی دیگر 'Kitna Chanda جب Mein Aaya' بنابراین آقای Munish آن را دوست ندارم ، بنابراین این معمولا اتفاق می افتد.

Muskan: که در آن شما پیدا کردن الهام از زمانی که شما در حال نوشتن آهنگ ها?

Annu رضوی: زمانی که من در حال نوشتن آهنگ 'بولو Re Dilli بولو' من با الهام گرفتن از دهلی نو است. هیچ چیز وجود دارد در شعر این آهنگ که من در خود من. همه چیز با الهام از دهلی نو است. به طور مشابه مانند آهنگ 'Kitna Chanda جب Mein Aaya" من با الهام از این نظرات من بود چرا که یک فرد الهام گرفته از دیگران فقط. به طوری که الهام یا از درون می آید و یا شما تمایل به اتخاذ آن و یا شما به سادگی می توانید آن را از دیگران است. یا شاید گاهی اوقات از طریق خواندن.

In Conversation with Annu Rizvi
Annu رضوی نوشته شده در آهنگ ها "بولو Re Dilli بولو" و "Kitna Chanda جب Mein Aaya' برای وب سری "شفافیت". Facebook

Muskan: پس چه شد الهام بخش خود را هنگامی که شما به نوشتن آهنگ 'Kitna Chanda جب Mein Aaya'?

Annu رضوی: به طور عمده آن را از افراد مرتبط با 'Chandas" و این واقعیت است که وجود دارد هیچ شفافیت در این روند است. بنابراین هنگامی که شما بروید شما متوجه چنین چیزهایی.

Muskan: شما نوشته شده است 2 آهنگ زیبا برای شفافیت بنابراین شما چگونه بود تجربه کار در این دو آهنگ ؟

Annu رضوی: خیلی خوب بود! Pravesh ایجاد یک لحن برای آهنگ ها و من آن را دوست داشتم. آن است که بسیار نزدیک به قلب من.

Muskan: چه با توجه به شما چالش برانگیز ترین قسمت در مورد یک ترانه سرا یا نویسنده ؟

Annu رضوی: آن را یک چالش بزرگ برای من بود که من متولد شده با این مهارت است. من لازم نیست به فکر می کنم خیلی. اگر شما مختصر من در حال حاضر و من موضوع من می توانم نوشتن یک ترانه در 5 دقیقه بعدی. اما پس از آن به چالش کشیدن بخش این است که آیا شما آن را دوست دارم یا نه. پس از همه, من, نوشتن برای من, نوشتن برای شما. به طوری که به چالش کشیدن ، حتی اگر من نوشته شده است بیش از 100 آهنگ برای خودم نگه زمزمه آنها که برای من. نوشتن برای شخص دیگری است که یک مسئولیت است.

In Conversation with Annu Rizvi
Annu رضوی شده است و نوشتن از سال 1984 و یا 1985. Facebook

Muskan: پس آقا که چند بار فرد دیگری آن را دوست ندارد پس چه چیزی شما را انجام دهید ؟ مانند آنچه که در ذهن شما می آید و چگونه شما شروع به کار بر روی آن بیش از همه دوباره ؟

Annu رضوی: در ابتدا من احساس می کنم کمی عصبی است. و پس از آن من احساس تشویق به نوشتن چیزی متفاوت و به مراتب بهتر است. سپس من با الهام از شخص دیگر views.

بنابراین در هنگام نوشتن آهنگ از ژانرهای مختلف ما باید برای رسیدن به این موضوع و یا احساسات قادر به انجام عدالت به آن است.

همچنین بخوانید: مراقبت از پوست ملزومات هر کس باید این موسمی

Muskan: آقا شما شده اند بخش بزرگی از شفافیت پس چگونه بود خود را تجربه کلی کار با Dr. Munish Raizada و آقای Pravesh Mallick?

Annu رضوی: کار با آقای Munish یکی از بهترین کار تجربه از معدن. و مستند به خودی خود شگفت انگیز است. من به تماشای همه آن را. واقعا عالی بود. من به یاد داشته باشید آقای Munish استفاده می شود برای من ارسال هر قسمت پس از این ویرایش از بمبئی و من فقط آن را دوست داشت. من مشغول به کار در صنعت تلویزیون به مثل 20-25 سال و من باید به شما بگویم که ساخت یک فیلم مستند است که سخت ترین کار است. شما باید برای آوردن عدالت به داستان زندگی واقعی و آقای Munish بسیار خوبی انجام دادیم. این مستند خیلی سخت بود و من به او گفتم مثل 10 بار که شما را ساخته اند یک فیلم مستند است.

شما باید برای نگه داشتن توجه بیننده را و آنها را به یک دلیل به تماشای چیزی است که به آنها علاقه در هر آنچه که آنها در حال تماشای. آقای Munish ایجاد شده است که برای بینندگان است. پسر من آن را تماشا کردند و او آن را دوست داشت بیش از حد.

صحبت کردن در مورد Pravesh او دوست قدیمی من است. ملاقات ما در بمبئی. و من پیشنهاد کرد نام خود را به آقای Munish برای شفافیت به عنوان او را به خوبی و واقعا خلاق است.

آقای Munish واقعا شگفتی های انجام شده توسط ساخت این مستند آن را به عنوان سخت ترین کار است. و من باید بگویم که کار کردن با او در این پروژه به ما وصل هر دو برای زندگی است. او یک مرد شگفت انگیز و شگفت انگیز دوست.

ما خدا را شکر به آقای Annu رضوی برای گرفتن وقت با ارزش خود را و صحبت کردن به ما. ما مشتاقانه منتظر به او را می دانم بیشتر و ارائه دستاوردهای خود را و افکار خود را به بیننده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن