در زمان اجتماعی فاصله تئاتر دانش آموزان اجرای خطوط با اشیاء بی جان

در سراسر هوستون دبیرستان معلمان در حال تقلا برای آموزش درس آنلاین تا بدانند چگونه بهترین برای ترجمه برنامه درس

توسط ABDOOSNEWS در 26 فروردین 1399

در سراسر هوستون دبیرستان معلمان در حال تقلا برای آموزش درس آنلاین تا بدانند چگونه بهترین برای ترجمه برنامه درسی خود را به دنیای مجازی.

با افراد مانند ریاضی و زبان انگلیسی و سابقه برخی از این آموزش می تواند از مطالعه خود را در خانه با استفاده از کتاب و یا متن آنلاین. اما چه می شود اگر شما یک تئاتر معلم ؟ جدا از برخی از پردازنده کار کلاس درس چگونه انجام شما نگه داشتن دانش آموزان خود را درگیر و خم خود را تازه به دست آورد تئاتر عضلات چیست ؟ تئاتر بعد از همه این است که چهره به چهره گزاره که بهترین تدریس و آموخته شده در یک محیط جمعی.

در حالی که دبیرستان مدیر تئاتر بلیک ویر نمی توانم زیاد در مورد بخش های جمعی این روزها او را در بر داشت آموزنده و terrifically راه سرگرم کننده برای نگه داشتن دانش آموزان خود را تازه و ایجاد. ویر که هم یک مقدار-استخدام بازیگر در اطراف هوستون به وظیفه تمام دانش آموزان, مهم نیست که چه سطح برای ایجاد یک ویدیو از خود در تعامل با یک شی بی جان.

"تئاتر بازتابی از زندگی اغلب از روند فعلی و در حال حاضر همه ما در خانه ماندن" می گوید: Weir. "من می خواستم انتساب به چیزی که می تواند آنها را در صفحه اصلی است که می تواند سرگرم کننده اما به چالش کشیدن. و به آینه عمل ما مورد مطالعه در کلاس چه چیزی شما را بکنید هنگامی که شما در حال کار با یک بازیگر و شما در حال گرفتن مقدار از آنها را ؟ چگونه می توانم به شما در ساخت این داستان را در سر خود را?"

تمرین آنچه که او موعظه میکند ویر شات خود را دارد به عنوان مثال برای دانش آموزان است. خنده دار ارسال تا از ابتلا به تقلب خود را عاشق قرمز دست در طول یک بیماری همه گیر بازیگران بالش خود را و برخی از شیطان مبل بالشتک.

دانستن است که همه دانش آموزان می تواند و یا می خواهید برای شرکت Weir تکلیف است و بیشتر یک پیشنهاد از عملکرد فرمان. اما ویر می گوید: انتقادات و پیشنهادات ارائه خواهد شد و به همه شرکت کنندگان در یک شیوه ای به منظور تشویق و بهبود مهارت های خود را.

از 170 دانش آموزان تا کنون حدود 30 درصد شده اند که با کار بیشتر در آینده هر روز به این معنی است که ویر بسیاری از مشق شب را مشاهده و اظهار نظر در همه آنها را. اما بین آنها درس آموخته ام در تئاتر برنامه در استافورد و فیلمبرداری/ویرایش توانایی های بسیاری از آنها را از غوطه ور شدن در سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Instagram و Tik Tok, این فیلم ها و شادی به تماشای.

و برخی از آنها تماشایی است.

دانشجوی سال اول Daizha Moton تنها ممکن است 15 سال اما اگر او فیلم های حمام لوازم شورش در برابر او کروناویروس جدید پاکیزگی عادت هر گونه نشانه او بصورتی پایدار و محکم در راه خود را به گسترده تر هنری به رسمیت شناختن.

اقدام, ویرایش, داستان, صدای خارج از قاب از سه شخصیت های مختلف و به موقع موضوع به بوت مورتون ویدئو همه را دارد. "من می خواستم به چیزی خلاق و عادی می گوید:" مورتون. "و بنابراین من تصمیم به گرفتن اقلام در حمام من و آوردن یک صدای به آنها و دیدن آنچه که آنها می تواند از طریق رفتن در طول این شیوع کروناویروس."

"من واقعا احساس بزرگ در مورد ایجاد این. من می دانستم این بود که برای رفتن به یک راه برای بیان خودم واقعا نشان می دهد در حال ویرایش من مهارت ها و راه من می توانم برداشت می گوید:" مورتون که توضیح می دهد که حتی اگر این کار سخت بود آن را سرگرم کننده بزرگ است. "آن زمان حدود چهار تا پنج ساعت را به. من بسیاری از اوکراین برای به دست آوردن زاویه سمت راست. من متوقف نمی شد تا این که زمان شام من حتی یک ناهار."

این دقیقا این نوع انحراف از انزوا و اضطراب دانش آموزان در حال حاضر رو که ویر امیدوار بود برای به انجام رساندن. یک خروجی خلاق است که نیروهای دانش آموزان به تمرکز صرفا بر تئاتر برای کمی.

"من هیجان زده بود که من کردم این ماموریت می گوید:" 19 ساله ارشد شان می سوزد. "من عاشق بازیگری و بازیگری با یک شی بی جان به نظر می رسید بسیار جذاب بنابراین من آن را در زمان است."

سوختگی هدف از انتخاب یک چنگال چسب-به ضرب گلوله کشته به یک پایگاه به طوری که آن را ایستاده و نشسته در قاب. کامل ظروف به صحبت کردن به شیوه ای جدی در این مورد یک دختر اعدام و احساسی ساخته شکستن.

در حالی که برخی از دانش آموزان در زمان و ساعت برای برنامه ریزی و خود را ویرایش کنید ارسالی سوختگی رفت و مستقیم به صورت تک زاویه شات تریک روش. اما در حالی که ایده اش سرازیر شد به راحتی در یکی نبود اولین ایده او.

"اولین بار که من ضبط آن من آمد و در آن از زاویه من نشسته با یک دوست و گفتن او را که هی شما نیاز به توقف انجام مخدر" می گوید: می سوزد. "اما پس از آن من بود نه این خوب نیست. و بار دوم من از آن من فقط بداهه و رفت در آن از ارتباط نقطه نظر و آن را فقط اتفاق افتاده است."

حتی اگر سوختگی به اتمام تصویری کاملا به سرعت او می گوید انتساب به او کمک کرد فوق العاده. "من واقعا به مرحله خارج از من نگرانی در مورد اگر من قصد دارم به فارغ التحصیل یا رفتن به پارگی کیسه آب و یا فقط به طور کلی مدرسه می گوید:" می سوزد. "این به من کمک کرد تا گام به عقب و به من چیزی برای انجام چیزی که به ذهن من چیز است."

ویر می گوید او برنامه ریزی بیشتر تصویری تکالیف برای دانش آموزان خود را در هفته آمده است. و او امیدوار است که این درس تدریس آنها است و نه فقط چگونه برای سرگرم کردن در زمان بد اما به امید به آینده نیز هست.

"همه ما می دانیم که هنر گرفته اند یک ضربه بزرگ در اینجا در هوستون اما من کار من با دانش آموزان عهد به نشان می دهد باید در مفهوم می گوید ویر. "من امیدوار به آموزش این بچه ها که هی بدون توجه به آنچه که از آن به اینجا ختم نمی شود. این قراره انتخاب کنید به بالا. ما به همه حق است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب