مهم برای آزمون Covid-19 بدون علامت در زنان باردار: مطالعه

یکlthough کم وجود دارد شيوع سارس Cov-2 ویروس بدون علامت در زنان باردار محققان در حال حاضر نشان می دهد تست از ز

توسط ABDOOSNEWS در 28 خرداد 1399

یکlthough کم وجود دارد شيوع سارس Cov-2 ویروس بدون علامت در زنان باردار محققان در حال حاضر نشان می دهد تست از زنان باردار به عنوان بخشی از یک چند جانبه با رویکرد کاهش انتقال رمان coronavirus در بیمارستان ها و درمانگاه ها.

"اگر چه نتایج ما نشان می دهد یک کم شيوع سارس Cov-2 در بدون علامت باردار جمعیت ما معتقدیم که تست از این جمعیت می تواند به ارائه یک پنجره را به جامعه شيوع عفونت است که می تواند به نوبه خود کمک راهنمای تصمیم گیری در مورد حرکت بین کاهش در مقابل مهار اقدامات در بیمارستان و در جامعه" توضیح داد که منجر نویسنده Ilona Telefus Sylvester از عمومی ماساچوست و دانشکده پزشکی هاروارد.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

این تیم در حال حاضر ارائه یک گزارش در مورد شيوع عفونت با این ویروس در زنان مراجعه کننده به این واحد در چند بوستون بیمارستان. تست در کار و تحویل واحد آغاز شد و بیش از 30 روز پس از فیزیکی فاصله سفارشات قرار داده شد در ماساچوست است.

Testing Covid-19 in asymptomatic pregnant women
در میان علامتی زنان 7.9% تست مثبت برای SARS-CoV-2. Pixabay

بیش از 18 روز از تست در واحد در چهار بیمارستان بزرگ و وابسته به توده عمومی Brigham سلامت 757 زنان مورد آزمایش قرار گرفتند. از این آزمایش تا به حال 139 علائم احتمالا سازگار با COVID-19 با توجه به مطالعه منتشر شده در مجله کنترل عفونت و بيمارستان اپیدمیولوژی.

در میان علامتی زنان 7.9 درصد مثبت آزمایش (11 زنان) برای SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19. در میان بدون علامت در زنان, 1.5 درصد مثبت آزمایش (9) بود.

در سراسر چهار بيمارستان هیچ یک از مثبت بدون علامت زنان در توسعه COVID-19 علائم در طول بستری و تمام 9 نوزادان آزمایش منفی برای SARS-CoV-2.

همچنین به عنوان خوانده شده: 2 در 5 هندی متخصصان بر این باورند در کاهش مشاغل در سالهای اخیر: لینک

محققان اشاره کردند که تست خاص در این جمعیت از بیماران به خصوص مهم بهداشت عمومی اولویت با توجه به خطرات بالقوه COVID-19 برای مادر و نوزاد مراقبت های حین و پس از تولد.

"ردیابی شیوع prospectively می توانند با مداخلات بهداشت عمومی و روش های ما برای تست" گفت: co-ارشد نویسنده Erica Shenoy. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب