تقویت ایمنی نوشیدنی را جایگزین چای صبح خود را

یک رژیم غذایی متعادل نقش مهمی در تقویت ایمنی خود را. در چنین سابقه بار, مطمئن شوید که شما از دست رفته بر روی ویتامین های ضروری و مواد مغذی است. یک شروع خوب می تواند با جایگزینی صبح خود را cuppa با آب سالم و نیرو بخش.

در اینجا چند مصونیت تقویت آب میوه به روز کردن شما و نگه داشتن شما در حال انجام. شروع صبح خود را با این نوشیدنی ها و توجه داشته باشید که تغییرات خود را.

دنبال کنید با ما در توییتر برای دریافت آخرین اخبار و به روز رسانی!!

لیموناد

داشتن یک لیوان آب گرم و لیمو آب روزانه است یک راه عالی برای برگرد تا سوخت و ساز بدن شما و افزایش ایمنی. شما می توانید لیموناد خنک در هر زمان از طریق روز به فرو نشاندن عطش خود را به عنوان به خوبی به عنوان مبارزه با کروناویروس! ایجاد طراوت آناناس, زنجبیل, لیموناد با آناناس خیلی چیزهای برگ نعناع و آب و رنده شده زنجبیل, آب لیمو تازه و یخ; شما حتی می توانید آن را دارند اولین چیزی که در صبح است.

آب آلوئه ورا

ضرب و شتم COVID-19 ترساندن و عصاره آلوئه ورا فراهم می کند که طبیعی و حمایت از سیستم ایمنی بدن است. نوشیدن یک لیوان آب آلوئه ورا در صبح زود می تواند کمک به نگه داشتن بدن سیستم ایمنی بدن به عفونت و بیماری است.

immunity
ضرب و شتم COVID-19 ترساندن و عصاره آلوئه ورا فراهم می کند که طبیعی و حمایت از سیستم ایمنی بدن است. IANS

آس آب

100 درصد مخلوط آب میوه های غنی شده با ویتامین های A-C-E پر از آنتی اکسیدان ها است که کمک خواهد کرد که شما خود را افزایش ایمنی. ویتامین A را قادر می سازد در عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن, C محافظت می کند شما را از عفونت ها و ویتامین E کمک می کند تا سلول های خون برای عملکرد کارآمد است. دلم مونته آس آب مصرف می تواند توسط تمام خانواده.

چغندر و آب هویج

همچنین بخوانید: شراب خواری-مشاهده می تواند باعث مشکلات شنوایی: تحقیقات

ترکیبی از هویج و چغندر نیروگاه از ویتامین های A, C و E با دوز خوبی از آهن و کلسیم است. این آب کمک خواهد کرد به تقویت ایمنی و مبارزه با تورم به عنوان به خوبی. شروع روز خود را با یک لیوان هویج و آب هویج به شما در حفظ انرژی در طول روز!

آب هندوانه

آب هندوانه بسیار سالم میوه بنوشید. نه تنها آن کمک به سیستم ایمنی بدن شما را, اما آن را نیز منتشر درد عضلانی. خوشمزه و سالم اسموتی با هندوانه تازه تکه های موز, انبه رسیده و دلم مونته زغال اخته لذت بردن از آن را به عنوان یک صبحانه چرب و یا میان وعده! (IANS)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de