ایممکلی می بیند سنبله در COVID-19 موارد; طرفداران می گویند به کمک های بیشتر نیاز

لیز فریمن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:26 PM EDT 28 مه سال 2020رمان coronavirus به سرعت در حال گسترش در ایممکل

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399

رمان coronavirus به سرعت در حال گسترش در ایممکلی و افزایش نگرانی های بالقوه دهانه به farmworkers به عنوان ستون فقرات صنعت کشاورزی در جنوب غربی فلوریدا.

تعداد موارد مثبت شروع به پریدن کرد از فقط 44 در آغاز ممکن است به 488 روز پنجشنبه دولت در بخش بهداشت و درمان داده ها را نشان می دهد.

فلوریدا گارد ملی انجام شده سه روز رایگان تست در اوایل ماه مه است که ممکن است نشانه شروع سنبله زمانی که 73 نفر مثبت برای COVID-19 از 1,212 آزمایش با توجه به آمار و ارقام از دولت وزارت بهداشت در ذغال سنگ شهرستان است.

این شهر در شرق ذغال سنگ شهرستان به حدود 25000 نفر بسیاری از آنها فصلی برای زمستان فصل برداشت که مهاجرت به کارولینای شمالی و جورجیا و میشیگان به کار در زمینه بسته بندی و بسته بندی گیاهان در تابستان.

نرخ فقر است 44% تا حدود 11,000 ساکنان در ایممکلی زنده بر درآمد زیر $26,000 برای یک خانواده چهار.

مهاجرت شمالی یکی از دلایلی است که چرا یک تیم از پزشکان بدون مرز وارد در ایممکلی در اوایل مارس برای کمک به تست و آموزش farmworkers در مورد اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از عفونت با COVID-19.

"اگر ما نمی رسیدن به آنها را در حال حاضر ممکن است بسیار مشکل تر برای اطمینان از ایمنی خود را" دکتر Adi Nadimpalli یک پزشک با پزشکان بدون مرز و یک هماهنگ کننده پروژه در فلوریدا گفت در سال های اخیر انتشار اخبار.

بیشتر: پزشکان بدون مرز همکاران با سازمان در ایممکلی به کمک COVID-19 پاسخ

ذغال سنگ شهرستان کمیسر لایحه McDaniel که نشان دهنده ایممکلی و دیگر مناطق شرقی ذغال سنگ گفت: نگرانی واقعی است به عنوان بسیاری از farmworkers در حال حاضر سمت چپ برای کار در کشورهای دیگر.

ائتلاف کارگران ایموکالی یک دیرینه حقوق بشر, گروه, حال, نام پزشکان بدون مرز به ایممکلی در ماه آوریل برای کمک به دو گروه مداخله و کنترل عفونت ویروس.

ائتلاف ترس از گسترش سریع این ویروس در میان farmworkers که سوار پر ازدحام اتوبوس ها به مزارع و بسته بندی گیاهان در طول روز و در شب خواب یک دوجین در یک گسترده ای همراه صفحه اصلی.

گرگ جستجوهای بنیانگذار ائتلاف 30 سال پیش نوشت: در یک مهمان سرمقاله ای در نیویورک تایمز ماه گذشته که farmworkers در ایممکلی و در سراسر کشور در حال ضروری کارگران اما در افزایش خطر از قرار گرفتن در معرض بدون ماسک توانایی خود منزوی و دسترسی به مراقبت های پزشکی.

"هنگامی که یک کارگر در یک خانه و یا بر روی یک خدمه بیمار می شود, آن را تنها یک ماده از زمان قبل از او مشاوره ازدواج و همکاران انجام بیش از حد" جستجوهای گفت. "و پس از آن ویروس خاموش است مسابقه در سراسر جامعه از خدمه به خدمه از تریلر به تریلر."

به تازگی در دسترس بودن کیت های آزمایش به پزشکان بدون مرز تیم از منابع محلی است پر از لکه و این تیم را لغو کرده است درمانگاه گفت: Gerardo ریس-چوس یک سازمان با ائتلاف.

"در حال حاضر هیچ تست," او گفت:. "ما نمی دانیم که زمانی که آنها شروع خواهد شد تا دوباره اما ما امیدواریم به زودی. نیاز به تست بیشتر فوری فوری گام."

یک سخنگوی با پزشکان بدون مرز گفت که او مطمئن نبود از وضعیت فعلی تست کیت برای تیم.

McDaniel توافق وجود دارد که نیاز به تست های بیشتر در ایممکلی و در عین حال با اشاره به جامعه چهره های متعدد دیگر موانع از زبان های متعدد به عام مسکن و فقر است که باعث می شود کنترل عفونت به چالش کشیدن.

زمانی که آنها تست مثبت و مقامات بهداشت عمومی انجام تماس ردیابی به طور بالقوه تعیین قرار گرفتن در معرض به دیگران farmworkers تمایلی برای پاسخ به سوالات صادقانه در مورد علائم و اینکه آیا آنها می توانند قرنطینه به مدت دو هفته و چشم پوشی حقوق McDaniel گفت.

"شما می توانید قرنطینه?" او گفت:, نما روال تماس با ردیابی سوال. "برخی از مردم نمی دانم چه کلمه به این معنی است."

دکتر ست هلمز متخصص داخلی با سابقه در کارگر سلامت و آمد به ایممکلی در اوایل ماه مه از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است. او داوطلبانه به کمک آدرس جامعه نیاز دارد در برابر ویروس.

خوب وجود منابع محلی از جمله از غالب سازمان های پزشکی در ایممکلی, بهداشت و درمان, شبکه جنوب غربی فلوریدا, اما آن را سخت بدانید که اگر مردم منزوی و یا نه بعد از تست مثبت است.

"در هر زمان شما بیشتر تست, تعداد مورد رفتن" هولمز گفت. "تنها راه شما پایین است برای انجام تست های بیشتر و تماس با ردیابی گام بعدی است. احساس من این است که ما نه در آن سطح است."

در ماه مه NCH بهداشت و درمان بستری 36 نفر با COVID-19 از ایممکلی اعم از نه پذیرش بیش از دو روز به تازگی قبل از فرو بردن به طور متوسط دو بار در روز و یا هیچ کدام, با توجه به NCH داده است.

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: ایممکلی ساکنان خط برای COVID-19 تست

وزارت بهداشت و درمان را شروع آزمایش در ایممکلی در اوایل ماه مارس و در ادامه به افزایش آن همراه با همکاری با شبکه بهداشت و درمان و پزشکان بدون مرز گفت: Kristine Hollingsworth, سلامت, سخنگوی وزارت.

"تست بیشتر به معنی بیشتر موارد مثبت که برابر بیشتر مخاطبین وجود دارد بیشتر, تماس, ردیابی," او گفت:.

موارد مثبت نیست خوشه در هر منطقه یکی در ایممکلی است که متفاوت از هر جای او اضافه شده است.

"ما communitywide گسترش," او گفت:.

بیشتر: ایممکلی جامعه می آید با هم به جشن کلاس 2020

اما McDaniel هشدار وزارت بهداشت ندارد کافی نیروی انسانی برای تماس با ردیابی است و هنوز هم آموزش کارگران به آن را انجام دهد.

"نمی توان آن را کارکنان تا اول ژوئن," او گفت:. "من فکر می کنم وزارت بهداشت در حال انجام بهترین آنها می توانند با آنچه که آنها به کار است."

به تازگی تینا De La Rosa Ortiz سابق ایممکلی مقیم برگزار شد off-campus رویداد برای ایممکلی سالمندان دبیرستان و دو روز بعد او علامتی و آزمایش مثبت است.

او تخمین می زند 200 نفر با حضور در این رویداد ممکن است 20. او در مواجهه با واکنش شدید برای پوشیدن یک ماسک حتی اگر او به دنبال اجتماعی فاصله توصیه های او مشخص نیست چگونه او قرار گرفت.

"مردم باید قادر به صحبت کردن در مورد این و بدون ترس یا شرم گفت:" De La Rosa Ortiz, 41, که در حال حاضر زندگی در LaBelle. او گفت که او در بیمارستان بستری و مرخص و برای ادامه خود انزوا در خانه.

Hollingsworth از وزارت بهداشت و درمان گفت: اگر مردم در حضور در این مراسم نشده اند تماس گرفته توسط وزارت بهداشت و درمان در مورد قرار گرفتن در معرض بالقوه آنها باید نظارت خود را برای علائم.

اگر آنها توسعه علائم آنها باید با وزارت بهداشت و درمان, بهداشت و درمان شبکه و یا خصوصی خود را ،

وجود دارد دو بار در هفته تماس بین مقامات شهرستان و سازمان های غیر انتفاعی در ایممکلی به آدرس بهتر دستياران نیاز با توجه به COVID-19, McDaniel گفت. ائتلاف دارای یک نماینده در تماس است, او گفت:.

McDaniel گفت: او می گوید هر کس در تماس اجازه دهید به این شهرستان می دانم که اگر کسی نیاز به خدمات و مراقبت های پزشکی.

"من همچنان به قول هیچ کس را اخراج و یا محروم مراقبت," او گفت:. "من آن را باور بوده است در سه هفته گذشته ما شاهد مردم برای رفتن به بیمارستان به دلیل آنها بیمار هستند."

این یک مبارزه برای برخی از مردم برای پیدا کردن که در آن به آزمایش ویروس و آنها را به زبان اسپانیایی-زبان برنامه رادیویی, رادیو, Conciencia در 107.7 FM در ایممکلی که ریس چاوز میزبان در شب به نمایندگی از ائتلاف.

وزارت بهداشت توافق جایگزین راه های برقراری ارتباط با farmworkers حیاتی است Hollingsworth گفت. آگهی توزیع شده و به ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر بینام و رزمناو پلیس رانندگی در محلات و به اشتراک گذاری اطلاعات در زبان های مختلف, او گفت:.

"ما نمی دانیم این است که یک منطقه منحصر به فرد," او گفت:.

بیشتر: ناپل زن و شوهر به جمع آوری کمک های مالی برای 15 بیشتر ایممکلی خانواده

وقتی که می آید به توصیه های اجتماعی در مورد فاصله و انزوا برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض است که غیر ممکن است در بسته بندی اتوبوس ها و از زمینه ها و در بسته بندی گیاهان ریس چاوز گفت.

چند تولید کنندگان گرفته اند گام برای کاهش قرار گرفتن در معرض خطرات از جمله ارائه اضافی حمل و نقل به طوری farmworkers باید فضای بیشتری در طول سفر به خانه های بسته بندی و مواد ضد عفونی کننده اتوبوس, او گفت:. غیر انتفاعی ایممکلی بنیاد نیز خریداری ماسک.

هلمز گفت: او می داند که یکی از رشد است که در زمان همه کارگران آن برای آزمایش و پرداخت آنها را برای روز دور از محل کار.

"من فوق العاده تحت تاثیر قرار" هولمز گفت. "این فقط سخاوتمندانه آن را در حال هوشمند است."

آنچه روشن نیست این است که چگونه بسیاری از مردم در ایممکلی فوت کرده اند از COVID-19 پس دولت تنها انتشار و مرگ و میر در استان ها و جوامع ریس چاوز گفت.

این بدان معناست که او و دیگران یاد مرگ و میر مرتبط با این ویروس توسط کلمه از دهان.

او گفت: او می داند که یک فرد از ایممکلی با یک نتیجه تست مثبت بود که کمک کرد با حمل و نقل و یک اتاق در یک ناپل هتل که در دسترس بود را از طریق شهرستان است.

زمانی که این بیماری همه گیر شروع به محلی این شهرستان امن اتاق های هتل برای افرادی که نیاز به کمک دارید با انزوا و که شامل افرادی از ایممکلی, Hollingsworth گفت.

او نمی باید دقیق تعداد دفعات مشاهده که چگونه بسیاری از ایممکلی داده شده است اما گفته است که بیش از یک نفر.

"آن را انجام داده در یک مورد به صورت" او گفت:. "ما وسیله ای برای ارائه جداسازی و حمل و نقل به کسانی که به آن نیاز دارید."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب