من یک بار دیگر اجتناب از رستوران ناهار خوری اتاق در فلوریدا اینجا چرا — از JLB

ژان لو Boeuf JLEBOEUF@NEWS-PRESS.COMمنتشر شده 11:00 AM EDT Jun 30, 2020من یک بار دیگر از خوردن تمام وعده های غ

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

من یک بار دیگر از خوردن تمام وعده های غذایی از خانه.

من یک طعم و مزه از رستوران ها, عجله ئی یادآور چرا من آنها را دوست دارم و سپس COVID-19 موارد سر به فلک کشید که صدای مضطرب که غالب ذهن من بود همه مانند: چه چیزی شما حتی می دهند ؟ فکر می کنم از مادر خود را! فکر می کنم از شما دوستان که فقط به پایان رسید شیمی! آنها ارزش که تاکو? که limey, ice-cold مارگاریتا به پایان رسید با یک جوشان چلوپ شور-پوره میوه جات?

من بحث صدای درونی آن را پرسید اگر آن را حتی به یاد چه خوب است کسانی که tacos شد و پس از آن تصمیم گرفت تا صدای درست بود — آن را به عنوان اغلب است.

این به این معنا نیست من نمی خوردن از رستوران ها. همانطور که ما ایجاد کرده ایم من در بهترین حالت قادر به اما محزون می خوانی تنبل آشپزی. بله, من می توانم اهمیت en papillote با Robuchon-esque شلاق سیب زمینی (mmm کره). و سپس من را بعد از چهار روز خارج از آشپزخانه به عنوان تبریک برای یک کار خوب انجام می شود.

تعادل است.

در غیر آشپزی روز من شده است racking تا takeout سفارشات. کسانی از ما که راحت نیست ناهار خوری در حال حاضر هنوز هم می تواند حمایت های محلی و رستوران ها و کارخانه های لبنی و کافی شاپ و بدون نشستن در داخل از آنها — به یاد داشته باشید در اواخر مارس?

در مورد شما را فراموش کرده ام در اینجا برخی از یادآوری:

خندق شخص ثالث تحویل نرم افزار. من صحبت کردن در نیش تیم ملی بارگذاری می خورد, Grubhub و مانند آن. در حالی که راحت این برنامه مسئول رستوران (و شام) هزینه های گزاف گاهی اوقات گرفتن تا آنجا که 30 درصد رسید. که 30 درصد نمی به درایور های محلی و یا کارکنان آن را از این شرکت دفتر مرکزی شرکت. خندق برنامه ها و تماس سفارش خود را در راه قدیمی از مد افتاده.

بیشتر: 7 دیوانه بیش از حد بالا ظروف برای سیر کردن هر ولع مصرف از فورت مایرز به ناپل

و: پاک کردن رستوران خود را تحویل برنامه های ... در حال حاضر — JLB در 3 توییتهایی

انتخاب برای منظقه carryout که در آن ممکن است. این کاهش تعامل اجتماعی است که شما را نگه می دارد و کارکنان رستوران امن تر است. پیش تماس بگیرید تا مطمئن شوید که این رستوران ارائه می دهد منظقه به عنوان یک گزینه و سپس پیروی از دستورالعمل های خود را به آن را به عنوان بدون درز که ممکن است.

پوشیدن لعنت ماسک. شما بچه ها می دانید که چگونه من احساس می کنم در این مورد. مردمی در لی سلامت NCH و هر پزشکی دیگر سیستم شناخته شده برای بشر با من موافق: پوشیدن ماسک. مطالعه پس از مطالعه نشان می دهد که ماسک موثر در نگه داشتن ذرات ویروسی از هوا. حتی اگر این اثر است که در پایان پایین تر, آن را هنوز هم وجود دارد. در بدترین حالت شما به حداقل رساندن خطر توسط یک درصد است. در بهترین حالت شما در حال صرفه جویی در زندگی. که یک نمایشگاه در کتاب من است.

نوع است. بیش از حد نوع. کشتن آنها را با مهربانی. ما می توانیم با استفاده از تمام مهربانی ما می تواند جمع اوری در حال حاضر در هر دو طرف از رستوران معامله. صبور بود و مهربان و نکته خوبی است. رستوران کارگران قرار دادن زندگی خود را در خط بنابراین ما می توانیم tacos. آنها قهرمان هستند. نکته آنها را بر این اساس.

ژان لو Boeuf است نام مستعار استفاده شده توسط یک غذای محلی عاشق که dines در رستوران به صورت ناشناس و بدون هشدار با وعده های غذایی برای پرداخت های خبری-مطبوعات. ایمیل JLB در jleboeuf@news-press.com; دنبال منتقد در facebook.com/jeanleboeufswfl یا @JeanLeBoeuf در Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب