ترکیبی جدید عادی کار می آید با مجموعه خود را از چالش ها: مایکروسافت

یکs Covid-19 همه گیر در ادامه به تبدیل زندگی روزمره ما منطقه آسیا و اقیانوس آرام شتاب افزایش کلی تکنولوژی تصوی

توسط ABDOOSNEWS در 9 مرداد 1399

یکs Covid-19 همه گیر در ادامه به تبدیل زندگی روزمره ما منطقه آسیا و اقیانوس آرام شتاب افزایش کلی تکنولوژی تصویب متوجه ترکیبی جدید عادی از کار است که همراه با مجموعه خود را از چالش های مایکروسافت روز چهارشنبه گفت:.

مایکروسافت با تحقیقات از TechRepublic, حق بیمه, نگاه به تاثیر این بیماری همه گیر شده بود در منطقه میراث سبک کار و عملیات کسب و کار.

مایکروسافت نشان داد در حالی که سازمان های همگانی تکنولوژی تصویب برای فعال کردن کنترل از راه دور محیط کار و به طور کلی کسب و کار تحول تغییر نمی شد رانده از طریق تکنولوژی به تنهایی.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

با توجه به جو Sweeney, IBRS مشاور و آینده کار متخصص یکی از رایج پاسخ در میان مردم در شغل خود به "کار سخت تر و نه خاموش."

کسانی که شروع به کار از خانه در حال فیلدینگ تماس از کارفرمایان خود را در اواخر شب کرسی نیاز به ترسیم مرزهای خارج از ساعات کاری تماس بگیرید.

Hybrid new normal of work brings new challenges: Microsoft
همکاری ابزار می توانید اندازه گیری فعالیت های, اما نه ارزش است که یک فرد را به سازمان است. Pixabay

سازمان نیاز به ارزیابی مجدد چگونه عملکرد اندازه گیری شد. همکاری ابزار می توانید اندازه گیری فعالیت های, اما نه ارزش است که یک فرد را به سازمان است.

سازمان در حال حاضر پیدا کردن آن است که "درونگرا" است که در حال ارائه در حالی که کار از خانه در حالی که "بازیکن ستاره" برونگرا دیگر مرکز توجه است.

تحقیقات نشان داده که تقریبا نیمی (47 درصد) از مردم در حال کار از خانه گزارش مدیریت در خانه و حواس او را پرت به عنوان یک چالش.

"سازمان و همچنین مدیران و هم تیمی باید انجام بخشی خود را برای نه تنها کمک به کارکنان ایجاد حواس پرتی-رایگان محیط زیست بلکه بیشتر انعطاف پذیر در تحویل کار و همدردی با مردم چالش های کار از خانه گفت:" تحقیقات روی کاغذ.

به عنوان فن آوری تبدیل به یک جزء اصلی برای رشد کارکنان آموزش نیاز به رفتن دست در دست برای باز کردن پتانسیل کامل از سخت افزار و نرم افزار.

"به عنوان نقاط مختلف جهان شد آمار Covid-19 زندگی و کار بودند یک شبه تغییر برای همه" گفت: Kady Dundas رئیس بازاریابی مایکروسافت تیم است.

Hybrid new normal of work brings new challenges: Microsoft
47 درصد از مردم در حال کار از خانه گزارش مدیریت در خانه و حواس او را پرت به عنوان یک چالش. Pixabay

"ما می دانیم که ما باید حدود 200 میلیون شرکت کنندگان در جلسه هر روز که برابر با 4.1 میلیارد دقیقه از جلسات. کسانی که نقاط داده ها نشان می دهد فوق العاده ای جنبش به کار از راه دور," Dundas اضافه شده است.

همچنین بخوانید: آسایش جدید در این مستند سال

به پرورش محل کار آینده سازمان در این منطقه نیاز به سرعت بخشیدن به روند در حال توسعه سیاست های توانمندسازی افراد برای شکستن دور از استاندارد 9 به 5 ساعت تنظیم انتظارات معقول در اطراف در دسترس بودن و relooking شاخص های عملکرد.

"رهبران کسب و کار باید تجدید تمرکز خود را بر سیاست است که قادر به نگهداری از قوی استراتژی های امنیتی و همکاری موثر. به عنوان مستندات در ادامه به سهولت در سراسر منطقه گام بعدی خواهد بود تجدید تمرکز بر سیاست در طول این هیبرید جدید عادی از کار گفت:" مایکروسافت است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب