مرطوب, آب و هوای سرد را به قطرات تنفسی از سرفه و عطسه طولانی

یک مطالعه US رهبری هندی-منبع محققان دریافتند که قطرات تنفسی از سرفه یا عطسه سفر دورتر و طولانی در هوای مرطوب و

توسط ABDOOSNEWS در 1 مرداد 1399

یک مطالعه US رهبری هندی-منبع محققان دریافتند که قطرات تنفسی از سرفه یا عطسه سفر دورتر و طولانی در هوای مرطوب و سرد از در آب و هوای گرم و خشک هستند.

تیم تحقیق و توسعه این مدل های جدید برای درک بهتر نقش که قطرات ابر بازی در گسترش ویروس های تنفسی مطالعه منتشر شده در مجله فیزیک سیالات.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

مدل خود را برای اولین بار می شود بر اساس یک رویکرد اساسی گرفته شده برای مطالعه واکنش های شیمیایی به نام برخورد رای تئوری که به نظر می رسد در تعامل و برخورد با نرخ یک قطره ابر بیرون رفته توسط یک فرد آلوده با افراد سالم.

Respiratory droplets from cough last longer in humid, cold climates
تیم تحقیق و توسعه این مدل های جدید برای درک بهتر نقش که قطرات ابر بازی در گسترش ویروس های تنفسی.

کار خود را متصل جمعیت در مقیاس تعامل انسان با خود میکرو مقیاس قطرات فیزیک نتایج تا چه حد و سریع قطرات گسترش و چگونه آنها گذشته است.

"پایه های اساسی شکل یک واکنش شیمیایی است که دو مولکول ها برخورد. چگونه اغلب آنها برخورد خواهد به شما بدهد که چگونه سریع واکنش پیشرفت" گفت: نویسنده مطالعه Abhishek ساها از دانشگاه کالیفرنیا در ایالات متحده است.

"این دقیقا همان در اینجا; چگونه اغلب افراد سالم هستند که در تماس با یک آلوده به قطرات ابر می تواند یک اندازه گیری که چگونه سریع این بیماری می تواند گسترش" ساها اضافه شده است.

آنها دریافتند که بسته به شرایط آب و هوایی برخی از قطرات تنفسی سفر بین هشت پا و 13 فوت دور از منبع خود را قبل از تبخیر بدون حتی حسابداری باد.

Respiratory droplets from cough last longer in humid, cold climates
شش پا از فاصله اجتماعی ممکن است به اندازه کافی برای نگه داشتن یک فرد بیرون رفته ذرات از رسیدن به شخص دیگری. Pixabay

این به این معنی است که بدون ماسک شش پا از فاصله اجتماعی ممکن است به اندازه کافی برای نگه داشتن یک فرد بیرون رفته ذرات از رسیدن به شخص دیگری.

همچنین بخوانید: 91% سرخپوستان برای انتخاب جایگزین های سالم در حالی که وعده: نظرسنجی

"قطرات فیزیک به میزان قابل توجهی وابسته به آب و هوا. اگر شما در یک هوای سرد و مرطوب آب و هوا قطرات از یک عطسه یا سرفه در حال رفتن به آخرین طولانی تر و گسترش دورتر از اگر شما در آب و هوای خشک که در آن آنها تبخیر سریع تر" ساها گفت.

"ما گنجانیده شده این پارامترها را در مدل ما از گسترش عفونت; آنها را شامل نمی شود در مدل های موجود تا آنجا که ما می توانید بگویید" او اشاره کرد.

محققان امیدوارند که دقیق تر مدل برای رای دادن از گسترش عفونت و قطرات گسترش کمک خواهد کرد که اطلاع رسانی خط مشی های بهداشت عمومی در سطح محلی و می تواند در آینده برای درک بهتر نقش عوامل محیطی در گسترش ویروس. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب