انسان ناشی از آتش سوزی در بزرگ سرو حفظ ملی نزدیک از 30000 هکتار بسته متحده 41

مایکل براون ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:32 AM EDT مارس 10 سال 2020یک انسان ناشی از آتش سوزی در یک بخش از سرو

توسط ABDOOSNEWS در 21 اردیبهشت 1399

یک انسان ناشی از آتش سوزی در یک بخش از سرو ملی حفظ در جنوب ایالات متحده 41 ذغال سنگ در شهرستان رشد نزدیکی از 30000 هکتار شنبه و تعطیل این جاده صبح روز یکشنبه.

به نام ماه, ماهی, آتش سوزی, شعله همچنان به رشد و در اواخر روز شنبه بود حدود 27,037 هکتار در Collier مرز با Dade County با مهار.

یک نسخه از سرو ملی حفظ و باتلاقی پارک ملی هشدار داد بازدید کنندگان و مسافران باید انتظار به بو و دیدن دود همراه 41 نزدیکی Miccosukee جامعه منطقه و منطقه میامی بیشتر بسته باد و سوخت است که در آن آتش در حال سوختن است.

فلوریدا گشت بزرگراه با صدور یک هشدار صبح یکشنبه در مدت کوتاهی قبل از 6:30 که 41 بسته شده بود در دولت جاده 90 با توجه به این آتش برس.

بیشتر: دو دروازه طلایی شهرکهای براش آتش سوزی 'نیز موجود" به عنوان خدمه کار به خاموش کردن

بیشتر: آتش سوزی در ذغال سنگ شهرستان بخش از سرو ملی حفظ موجود 35 درصد

بیشتر: بزرگ سرو ملی حفظ به طور موقت بسته به وسیله نقلیه خارج از جاده استفاده تفریحی

مقامات آتش مشغول به کار بودند با FHP برای نظارت بر شرایط و به منظور محدود کردن اثرات. به روز شده در شرایط جاده در دسترس هستند در 1-800-459-6861.

شرق و غرب ورودی از حلقه جاده در حال حاضر بسته به بازدید کننده و ترافیک با توجه به smoy شرایط آتش نشانی تجهیزات آتش نشانی و ایمنی. این جاده باز است به محلی ترافیک تنها تا اطلاع ثانوی.

مقامات آتش گفت: در حال انجام کامل سرکوب اقدامات و سوختگی-از عملیات هوایی و زمینی منابع شد ادامه خواهند داد.

پرسنل از ایالات متحده, جنگلداری, خدمات, خدمات شیلات و حیات وحش اداره مدیریت زمین و اداره امور هند در حال کمک بزرگ سرو و باتلاقی آتش و هوانوردی واحد میامی-Dade و نجات آتش نشانی در ساختار حفاظت.

منابع در حال حاضر مستقر شده اند عبارتند از: چهار هلیکوپتر; دو تک موتور هوایی تانکر; یک حمله هوایی یک نوع 3 موتور; هشت نوع 6 موتورهای; یک نوع 2 IA خدمه.

آتش در ابتدا کشف مارس 7, فقط جنوب از حلقه جاده در گوشه جنوب شرقی تالار سرو ملی حفظ و نزدیک به مرز پارک ملی اورگلیدز. منبع آتش بود انسان ایجاد می شود و فرد ذکر شده بود.

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب