پدرم حذف "عادلانه" از نام تجاری عادلانه و دوست داشتنی بالیوود تحسین تصمیم

دهه نقد برای ترویج عدالت به عنوان نمادی از زیبایی گوش شنوا پیدا نکرد اما در نهایت در همراهی با خلق و خوی از جه

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

دهه نقد برای ترویج عدالت به عنوان نمادی از زیبایی گوش شنوا پیدا نکرد اما در نهایت در همراهی با خلق و خوی از جهان Hindustan Unilever است (پدرم) قطره کلمه 'عادلانه' از آن گل سرسبد زیبایی با نام تجاری 'نمایشگاه و دوست داشتنی است.' این تصمیم حمایت پیدا کرده و در سراسر بخش ها و گروه ها در کشور است.

در حالی که شهروندان با استقبال از حرکت توسط این شرکت به نام تجاری جدید کرم مشاهیر بیش از حد در زمان به رسانه های اجتماعی به ستایش حرکت می کند.

دنبال کنید با ما در توییتر برای بیشتر هیجان انگیز به روز رسانی اخبار از ما!!

بالیوود بازیگر Kangana Ranaut در زمان به توییتر برای بیان حمایت از او برای تصمیم گیری. او از طرف تیم او نوشت: "آن بوده است و گاهی اوقات بسیار تنها نبرد اما نتیجه فقط اتفاق می افتد زمانی که کل کشور, شرکت در جنبش".

Suhana خان که خودش را مواجه با تبعیض بر اساس رنگ پوست او نیز محور حرکت می کند. او در یک پست در Instagram که تکرار نام تجاری را اعلام. آن را بخوانید: "Hindustan Unilever اعلام کرد که نام تجاری جدید تعریف آن پوست روشن کرم 'نمایشگاه و دوست داشتنی و رها کردن کلمه 'عادلانه' از محصول'.

Fair and Lovely
Kangana Ranaut تحسین عادلانه و دوست داشتنی تصمیم. Wikimedia Commons

او افزود: "این نیز متعهد است که آن را به حذف تمام پیشنهادات که موفقیت مرتبط است به پوست و یا رنگ آن در ارتباط است."

در بیانیه ای به پدرم گفت: بیش از دهه گذشته Fair & Lovely تبلیغات تکامل یافته برای برقراری ارتباط پیام از توانمند سازی زنان. با نام تجاری چشم انداز است به اتخاذ یک رویکرد جامع برای زیبایی است که مراقبت برای مردم است که باید فراگیر و متنوع – برای همه در همه جا.

در اوایل سال 2019 نام تجاری ارتباطی نقل مکان کرد و دور از منافع و انصاف و سفید و پوست روشن نسبت به تب و تاب بودن, حتی تن پوست شفافیت و درخشندگی که جامع اقدامات از پوست سالم است.

همچنین بخوانید: Black Lives Matter: A یادآوری است که جهان نیاز دارد

پدرم نیز از حذف Fair & Lovely بسته بندی, کلمات مانند "نمایشگاه/انصاف', 'سفید/سفید' و 'نور/رعد و برق است که می تواند نشان دهنده انصاف به رهبری تغییر و تحول است. این cameo با دو چهره نشان دادن سایه تحول و همچنین سایه راهنماهای حذف شدند از بسته. این شرکت ادامه خواهد داد به تکامل آن تبلیغات به ویژگی های زنان از تن های مختلف پوست نماینده از انواع زیبایی در سراسر هند است.

جدید با نام در انتظار مصوبات قانونی و به پدرم انتظار دارد که برای تغییر نام در چند ماه آینده. (IANS)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن