HRH Aditi Rao Hydari تولد خود را با دوستان خود جشن می گیرد و Delish Food را جشن می گیرد

[ad_1] آدیتی رائو هیداری روز تولد خود را به سبکی جشن گرفت.نکات برجستهآدیتی رائو هیداری در سی و چهارمین سالگرد

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

آدیتی رائو هیداری روز تولد خود را به سبکی جشن گرفت.

نکات برجسته

  • آدیتی رائو هیداری در سی و چهارمین سالگرد تولد خود دوید
  • این بازیگر در خانه در کنار خانواده و دوستان جشن گرفت
  • این چیزی است که او هنگام جشن خوردن خورد

آدیتی رائو هیداری ، بازیگر ، تولد 34 سالگی خود را در 28 اکتبر 2020 جشن می گیرد. او به عنوان یک نمایشگر در یک نمایش مد یا حتی در صفحه نمایش بزرگ ، او به بازی خود علاقه مند است و اینکه چگونه جذابیت غیرقابل انکار و حس سبک سبک او را در اینترنت جلب کرده است ، همراه با یک طرفدار اختصاصی 5.6 میلیون نفری در اینستاگرام. آرزوها برای دوستان و افراد خیرخواه این صنعت برای Aditi Rao Hydari ریخته شد. دوست نزدیک این دیواsanjreddy تصویری از جشن تولد به اشتراک گذاشت که شامل برخی غذاهای خوش طعم است. نگاهی بیاندازید:

q5lusbj

آدیتی رائو هیداری تولد خود را در کنار دوستان و غذا جشن گرفت.

دوست آدیتی رائو هیداری در اینستاگرام خود نوشت: "Haappyyy birthdayyy. love you". او تصویری از این دو نفره را که بالای میز ناهار خوری نشسته و در پس زمینه بادکنک تزئین شده بود ، به اشتراک گذاشت. آنها خواندند: "تولدت مبارک HRH Aditi ،" با نیشخوی از آدیتی رائو هیداری به عنوان "والای او" یاد می کنند. غذای روی میز واقعاً پخش چشمگیر بود. ما می توانیم انواع مختلفی را مشاهده کنیم دودی و دیپ هایی مانند سالسا و شیرجه پنیری. اینها باید به همراه تازه تهیه می شدند سمبوسه و ناچو نیز

اخبار

اگر شک داشتید که آدیتی رائو هیداری عاشق نهایی غذا است ، تصاویر تولد او این افراد را پاک می کند. دوست دیگر این بازیگر ، Karishma Karamchandani ، یک ویدیوی سرگرم کننده بومرنگ را به اشتراک گذاشت. Aditi Rao Hydari را می توان لبخند زد که به طرف كاسه ای از گل گپا، و هرچه از بین رفت ، او شروع به چرک زدن کرد. کرمچندانی در زیرنویس ویدیو نوشت: "بزودی گردهمایی گلگاپا" ، و هیداری در پاسخ گفت: "ههههههه نمی تونه صبر کنه کاررییی !!" نگاهی بیاندازید:

تبلیغ شده

mo4cefcg

(همچنین بخوانید: Meezaan Jaffrey بازیگر Malaal ، در Pani Puri در خارج از دفتر mentor Sanjay Leela Bhansali افراط می کند)

در صحنه کار ، او آخرین بار در فیلم تلوگو "V" دیده شد. آخرین نقش بالیوودی بازیگر نقش "مهرونیسا" در فیلم "پادماوات" 2018 نیز مورد استقبال گسترده قرار گرفت. او همچنین در کنار ارجون کاپور و جان آبراهام در فیلمی با اقتباس از یک داستان عاشقانه که در طول نسل ها بازی می کند ، بازی خواهد کرد. امیدواریم به زودی شاهد چنین نگاههای اجمالی به طرف غذای Aditi Rao Hydari باشیم. در اینجا آرزوی تولد بسیار مبارک او را دارم!

درباره Aditi Ahujaآدیتی عاشق گفتگو و ملاقات با همفکران همفکر است (مخصوصاً آنهایی که مومیاهای گیاهی را دوست دارند). اگر شوخی های بد او و ارجاعات سایتک را دریافت می کنید ، یا اگر مکان جدیدی برای غذا خوردن به او پیشنهاد می کنید ، امتیازات دیگری کسب کنید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن