چگونه شما نیاز به تغییر ما دوستیابی آنلاین بازی برای سال 2020

2020 شده است یک سوار وحشی و تا کنون از آن احتمالا در ادامه راه است که در حالی که برای. بین ظهور آنلاین دوستیاب

توسط ABDOOSNEWS در 27 خرداد 1399

2020 شده است یک سوار وحشی و تا کنون از آن احتمالا در ادامه راه است که در حالی که برای. بین ظهور آنلاین دوستیابی در سال های اخیر و هجوم مشکلات در سال 2020 دوستیابی را بیش از حد.

ما در حال حاضر به مراتب بیشتر تمایل به دنبال عشق آنلاین و اجتماعی فاصله ساخته شده است که حتی بیشتر شایع است. در واقع Tinder گزارش شده است 39 درصد افزایش در مکالمات با توجه به مستند!

امروز ما قصد داریم تا نگاهی دقیقتر به آنچه دوستیابی به نظر می رسد در سال 2020 و چگونه شما می توانید آن را برای شما کار می کنند.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

دوستیابی در سال 2020: آنچه شما باید بدانید

در حالی که قدمت سبک 2010 ممکن است در نزدیکی غیر ممکن است در حال حاضر ما هنوز هم باید گزینه های بسیاری در دسترس ما. برای برخی از, که ممکن است به معنای تطبیق با این محیط جدید.

برای کسانی مثل خودم که میرم راحت با نرم افزار دوستیابی برای مدت زمان طولانی در حال حاضر تغییر شدت کمتری برخوردار است.

یا راه بیایید نگاهی به گزینه های شما هنوز هم باید برای دوستیابی در سال 2020

پیدا کردن راست برنامه دوستیابی برای شما

این باید به عنوان جای تعجب نیست که این است که #1 در لیست. در یک جهان که در آن اجتماعی فاصله هنوز هنجار 'جلسه' مردم حاضر است که خود را بهترین گزینه است.

بی شماری وجود دارد دوستیابی برنامه ها و وب سایت های خارج وجود دارد را برای شما به از را انتخاب کنید. بهترین کاری برای انجام این است که نگاهی به برخی از زمان برای پیدا کردن یکی که مناسب شما بهترین.

آیا شما به دنبال یک رابطه جدی پرت کردن گاه به گاه و یا برای کشف تمایلات جنسی شما وجود دارد یک برنامه برای شما می باشد. در حال حاضر زمان برای کشف کردن که یکی از آن است.

آن را سخت برای پیدا کردن اطلاعات خوب در چه برنامه و سایت های در حال کار در بهترین اما بچه ها بیش از در فراتر از سنین انجام داده اند یک کار خیلی خوب از آن است. اگر شما با کلیک بر روی لینک شما خواهید دید که آنها یک دسته از بررسی های مختلف به ارزش چک کردن مانند است که در اینجا اگر شما به دنبال برای برنامه برای دیدار با در cougars.

What dating looks like in 2020
فقط به خاطر اینکه ما هنوز اجتماعی فاصله معنا نیست که شما باید تعطیل در فرصت های فرد. Pixabay

باقی می ماند باز به دیدار مردم "راه قدیمی از مد افتاده"

فقط به خاطر اینکه ما هنوز اجتماعی فاصله معنا نیست که شما باید تعطیل در فرصت های فرد.

در قلمرو COVID محدودیت شما هنوز هم می توانید دیدار با مردم در وحشی. شاید شما برای یک راه رفتن و یا ایستاده در خط در فروشگاه مواد غذایی.

دقیقا همان جایی که بی ربط است اگر شما علاقه مند به کسی و فرصتی برای صحبت کردن با آنها است ، در این نقطه ملاقات با افراد خارج از خانه است که تقریبا به تازگی به عنوان ما در انطباق با آنلاین دوستیابی.

البته هوشمند در مورد انتخاب های خود را و نگه داشتن یک فاصله هر کس راحت با. فقط احساس می کنم به عنوان هر چند آن را غیر ممکن است برای دیدار با کسی که در حالی که شما در خارج از خانه.

برای دوستیابی آنلاین آیا نمی شود تنبل خود را با افتتاحیه

آنلاین دوستیابی سریع ء امر بدان معناست که ما تمایل به کمتر تحمل برای تنبلی است. با 48 درصد از 18 تا 29 ساله گفت: آنها باید با استفاده از یک سایت دوستیابی و یا برنامه آن را یک بازی اعداد است. شروع یک گفتگو با "سلام" نمی توانید یک پاسخ دهی.

این درست است به خصوص برای مردان از آنجا که ما در حال به طور معمول آنهایی که برای شروع این گفتگو. خانم ها فکر نمی کنم شما امن از این یک یا چند.

این مفهوم هر دو راه می رود و دقیقا به همین دلیل است. با سرهم بندی کردن برنامه طراحی شده است به طوری که زنان باید برای شروع گفتگو. من از دست داده ام تعداد دفعات مشاهده که چگونه بسیاری از بار من تا به حال "سلام" یا "سلام" به عنوان تنبل راه برای شروع است.

نه تنها یکی از کسانی که یک پاسخ. آن را خسته کننده من گزینه های دیگر که در واقع می خواهید به صحبت کردن و اگر شما قرار دادن در تلاش نه من.

مهم نیست که شما هستند و یا آنچه شما دنبال آن هستید تنبلی صدمه دیده خواهد شد شانس خود را. دریافت خلاق و برخی از سرگرم کننده با آن!

What dating looks like in 2020
یکی باید در مورد نیت خود را. Pixabay

باز در مورد نیت خود را

یک تغییر فرهنگی است که برنامه های کاربردی مانند آتش زنه را آورده است که کنسول دیگر تابو. آن را خوب فقط باید به دنبال یک مجلس در هر حال حاضر و پس از آن و بنابراین شما باید در مورد آن.

نه هر کس است که به کنسول و به طور طبیعی وجود دارد هیچ مشکلی با آن. نکته این است که مهم نیست که چه شما به دنبال در حال حاضر به طور کامل باز در مورد آن.

اگر شما به دنبال یک مجلس و می گویند تا در بیوگرافی خود را, شما می خواهید به نوبه خود به دور کسانی که به دنبال یک رابطه است. به همین ترتیب اگر شما در جستجوی چیزی جدی شما به نوبه خود به دور از مردم به دنبال یک مجلس.

صدا مانند یک چیز بد است ؟ فکر می کنم دوباره. آنچه شما در واقع انجام است صرفه جویی در خود و این مردم زمان. آیا شما واقعا می خواهید به صرف ساعت (روز؟) صحبت کردن به کسی که تنها برای پیدا کردن شما به دنبال چیزهای مختلف ؟

من می توانم به شما بگویم از تجربه هر دو مردان و زنان خواهد بود بیشتر باز و پذیرای اگر شما فقط صادقانه در مورد نیت خود را. این یک تغییر طراوت و همه چیز بسیار ساده تر زمانی که شما هر دو در همان صفحه.

محتاط با چگونه شما با استفاده از رسانه های اجتماعی خود را

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم فکر می کنم در مورد آنچه شما در حال ارسال بر روی رسانه های اجتماعی خود را و که شما با. اگر شما فقط از طریق فروپاشی رفته, رسانه های اجتماعی خود را می توانید فروپاشی وضعیت بسیار بدتر است.

آن است که تمایل به مطرح کردن, پیر, در حال حاضر-خاطرات دردناک و بیش از بیش. اگر شما در حال دیدن کسی جدید و بمباران خود را Instagram and Snapchat با این عکس ها و داستان آن می تواند مقابله.

حدود 70 درصد از مردم 18-29 استفاده از رسانه های اجتماعی برای چک کردن بر کسی که آنها استفاده می شود به تاریخ. اساسا این بدان معنی است که در موارد متعددی کسی که شما مورخ و یا در رابطه با اتحاد stalked رسانه های اجتماعی خود را.

تصویر شما را به جلو وجود دارد می توانید تغییر دهید که چگونه آنها شما را و چگونه آنها احساس می کنید در مورد وضعیت.

What dating looks like in 2020
حدود 70 درصد از مردم 18-29 استفاده از رسانه های اجتماعی برای چک کردن بر کسی که آنها استفاده می شود به تاریخ. Pixabay

همچنین بخوانید: Sushant Singh Rajput را مورد خودکشی گسترش آگاهی در سلامت روان

من نمی گویم شما نباید پست کنه و یا مشاوره به شما برای ترک عکس ها با دیگر زنان فقط به فکر. این می تواند یک اثر در دیگران و شاید حتی خراب کردن فرصت های آینده برای شما.

دوستیابی است که به سختی سخت ترین چیزی که ما باید برای مقابله با در سال 2020 است. با این نکات را در ذهن پیش بروید و پیدا کردن سمت راست برنامه که با این نسخهها کار برای شما و قرار دادن خود در خارج وجود دارد.

می توان آن را یک انحراف بزرگ از همه چیز که اتفاق می افتد در اطراف ما و شما هرگز نمی دانید. شما فقط ممکن است پیدا کردن "یک" زمانی که شما حداقل انتظار آن.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن