چگونه به حرکت با خیال راحت در سراسر کشور در طول COVID-19

تیوی رمان coronavirus (COVID-19) تا به حال تاثیر بسیار زیادی در زندگی روزمره برای مردم در سراسر ایالات متحده ا

توسط ABDOOSNEWS در 22 تیر 1399

تیوی رمان coronavirus (COVID-19) تا به حال تاثیر بسیار زیادی در زندگی روزمره برای مردم در سراسر ایالات متحده است. مردم توصیه شده است تا تمرین های اجتماعی فاصله و تنها سفر در صورت لزوم. با این حال وجود دارد برخی از موارد زمانی که یک حرکت نمی توانید صبر کنید. شما ممکن است مجبور به حرکت می کند برای یک کار جدید و یا اینکه شما یک خانه جدید. هر چه دلیل اجازه دهید به شما برخی از راهنمایی در مورد چگونه برای ایمن ماندن در زمانی که در حال حرکت در سراسر کشور است.

آن را ضروری است که شما حرکت می کند ؟

این اولین و مهم ترین سوال شما نیاز به خودتان بپرسید چرا که اگر آن را ضروری است که شما حرکت می کند حق دور شما بهتر است صبر کنید تا همه گیر شده است.

اگر شما در حال حرکت به یک خانه جدید و یا جابجایی به دلیل کار خود را این جزئیات هستند و احتمالا انعطاف پذیر نیست. بنابراین بسیار مهم است که شما باید دسترسی به خدمات است که اجازه می دهد تا شما را به نقل مکان. بسیاری از شهرها و ایالات متحده در سراسر ایالات متحده دستور داده اند که بسته شدن موقت از "غیر ضروری" کسب و کار. خوشبختانه برای شما, شرکت های در حال حرکت هستند یکی از این به عنوان آنها در نظر گرفته شده ضروری است.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

ما باید اشاره کنم که بسته شدن غیر ضروری کسب و کار می کند ایالتی به ایالت متفاوت است و حتی شهرستان یا شهرستان. COVID-19 سفارشات ممکن است متفاوت باشد در محل شما. مطمئن شوید که شما انجام تحقیقات خود را برای روشن شدن آخرین COVID-19 و اجتماعی فاصله گرفته است.

شما می توانید آخرین به روز رسانی عمومی در مورد COVID-19 بازدید www.coronavirus.gov.

How to move safely across country during COVID-19
نگاه برای یک شرکت در حال حرکت قرار می دهد که ایمنی شما و اموال خود ، Pixabay

در حال حرکت خدمات هنوز هم در دسترس است ؟

در زمان نوشتن این مقاله شده اند وجود دارد هیچ قابل خاموش شدن ناگهانی از عمده شرکت در حال حرکت. اگر شما نیز نیاز به حمل و نقل وسیله نقلیه خود را به وسایل اکثر خودرو شرکت های حمل و نقل هنوز در حال کار. را انتخاب کنید یک ماشین شرکت حمل و نقل ارائه می دهد که درب به درب حمل و نقل ماشین و شما لازم نیست به نگرانی در مورد رانندگی به یک وانت و یا تحویل در محل.

اگر شما نیاز به استفاده از یک شرکت در حال حرکت با دقت انتخاب کنید

هنگامی که شما تماس با یک شرکت در حال حرکت مطمئن شوید که شما از آنچه که اندازه گیری آنها در حال گرفتن برای اطمینان از امن تجربه حرکت در طول COVID-19. به دنبال یک شرکت قرار می دهد که ایمنی شما و اموال خود ، آنها باید همچنین نشان دادن هوشیاری در طول این بیماری همه گیر. در اینجا چند سوال شما باید بخواهید هر آینده نگر تکان دهنده است.

  • چه اقدامات احتیاطی شما برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19?
  • چه اقدامات احتیاطی شما گرفتن خود را برای محافظت از رانندگان و خدمه ؟
  • وجود دارد هر گونه اقدامات احتیاطی توصیه شما من را ؟
  • اگر یک کارگر یا راننده تشخیص داده COVID-19 چه خواهد شد شما انجام دهید ؟

آیا شما هر گونه مفید حقایق یا اطلاعات من می توانید اطلاعات در مورد در حال حرکت در طول COVID-19?

وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی شرکت می توانید انجام دهید برای اطمینان از حرکت خود را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است. به عنوان مثال:

  • آنها می تواند ارائه مجازی بررسی و نه در فرد و بررسی برای برآورد قیمت
  • آنها می تواند صفحه نمایش خود را به کارکنان به طور منظم برای علائم کروناویروس
  • همه کارکنان با توجه به دسترسی به دست عفونی
  • همه تکان دهنده تیم های ارائه شده با دستکش و ماسک
  • مناطق پر ترافیک در خانه خود را بر روی کامیون در حال حرکت تجهیزات و دفتر افزایش یافت, روزانه, روش های تمیز کردن
  • ارائه رایگان سازی اگر خانه جدید خود را هنوز آماده نیست اما شما مجبور به ترک خانه های قدیمی خود را
How to move safely across country during COVID-19
سعی کنید همه چیز شما نیاز به در فقط یک سفر به فروشگاه. Pixabay

آنچه شما می توانید انجام دهید برای آماده شدن برای حرکت خود را صلیب کشور

وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی که شما می توانید انجام دهید برای اطمینان از حرکت خود را صلیب کشور است که به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است. اما مهم این است که برای ایجاد یک طرح است. سعی کنید به فکر می کنم پیش از حرکت خود را و مطمئن شوید که شما آماده برای تمام eventualities. داشتن یک طرح را تضمین خواهد کرد حرکت خود را صاف و بدون دردسر تجربه و به ویژه مهم است در طول COVID-19.

باید تمام منابع شما نیاز به آماده و به دست مانند جعبه های بسته بندی, برچسب ها, توالت رول و نوار چسبیده بنابراین شما لازم نیست برای نگه داشتن سفر به عقب و جلو به فروشگاه.

در اینجا چند چیز شما می توانید انجام دهید برای اطمینان از حرکت خود را یکی از امن است:

  • نگه داشتن در تماس با محرک خود را: قوانین و مقررات و نیازهای دائما در حال تغییر در طول COVID-19 بنابراین نگه داشتن در تماس با محرک خود را به اطمینان حاصل شود که شما در همان صفحه.
  • سفر به فروشگاه باید به عنوان چند که ممکن است: سعی کنید همه چیز شما نیاز به در فقط یک سفر به فروشگاه. که راه شما در حال نگه داشتن خطر ابتلا به کروناویروس به عنوان کم به عنوان امکان پذیر است.
  • پاک کردن به عنوان شما بروید: در حالی که شما در حال بسته بندی برای حرکت خود این فرصت را به در بالا از تمیز کردن. پاک کردن همه موارد را با مواد ضد عفونی کننده یا استفاده از محلول یک قاشق غذاخوری از مایع سفید کننده به یک گالن آب است.
  • پایان بسته بندی 24 ساعت قبل از محرک خود را وارد: coronavirus می تواند مدت زمان طولانی گذشته بر روی سطوح. برای همه, ایمنی خود را در جعبه بسته بندی شده و ترک آنها را دست نخورده برای حداقل 24 ساعت قبل از محرک رسیدن به آنها را جمع آوری.

نکات مهم برای هر کسی که در حال حرکت در طول COVID-19

همه چیز در حال تغییر به صورت روزانه و می توان آن را دشوار است به نگه دارید تا با آخرین COVID-19 توصیه. نگران نباشید اگر شما مطمئن نیستید که چه چیزی برای انجام وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات آنلاین به شما کمک کند.

How to move safely across country during COVID-19
آیا استفاده رایگان و یا بازیافت حرکت جعبه در حالی که در حال حرکت است. Pixabay

ما در حال حاضر در وسط یک وضعیت منحصر به فرد است و شما می توانید نگه دارید تا تاریخ با هر گونه توصیه و با مراجعه به سازمان بهداشت جهانی و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از وب سایت. شما همچنین می توانید پیدا کردن آخرین نکته در پیشگیری از عفونت با مراجعه به Ready.gov. به طور منظم به روز رسانی نیز منتشر شده توسط کاخ سفید در coronavirus.gov.

همچنین بخوانید: پیری توده عضلانی و سلامتی شما

در اینجا برخی از راهنمایی برای کمک به شما:

  • اجازه دهید محرک خود را می دانم که اگر هر کسی در خانواده شما در حال تجربه علائم کروناویروس
  • ارائه محصولات بهداشتی برای خود محرک
  • آیا استفاده رایگان و یا بازیافت حرکت جعبه
  • لغو حرکت خود را است هر کسی در خانواده است که در یک گروه پر خطر
  • اجازه دهید خود را محرک می دانم به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است اگر شما نیاز به لغو

حرکت صلیب کشور در طول COVID-19 یک چالش است اما ممکن است به آن را انجام دهد با خیال راحت اگر شما گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب و برنامه ریزی سفر خود را در پیشبرد.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن