چگونه به را انتخاب کنید و راست کننده ریش برای مردان

یک ریش گسترش شخصیت خود را و چگونه آن را مرتب ممکن است اولین برداشت خرما و مصاحبه های استخدامی است. ریش مد هستن

توسط ABDOOSNEWS در 11 تیر 1399

یک ریش گسترش شخصیت خود را و چگونه آن را مرتب ممکن است اولین برداشت خرما و مصاحبه های استخدامی است. ریش مد هستند با برخی از تلاش و زحمت است که شامل پیرایش منظم.از انبوه به ریش شما می توانید مدیریت ریش خود را به راحتی زمانی که شما را به بهترین کننده ریش برای مردان در دست است. در هنگام انتخاب یک صاف کننده وجود دارد چیزی است که شما باید در ذهن نگه دارید.

در اینجا عوامل است که شما باید در نظر بگیرید در حالی که خرید یک ریش صاف کننده برای مردان است.

  • طول ریش خود را

وجود دارد ریش پرچین است که با ارائه گزینه های مختلف به سبک ریش خود را. آنها مختلف شانه اندازه که اجازه می دهد تا شما را به تر و تمیز ریش خود را به طول های مختلف. ریش صاف کننده ارائه می دهد که متمایز شانه ظهر گزینه خواهد بود که بهترین انتخاب به عنوان آن را به شما آزادی به سبک ریش خود را به هر طول.

How to Choose the Right Beard Trimmer for Men
ریش صاف کننده ارائه می دهد که متمایز شانه ظهر گزینه خواهد بود که بهترین انتخاب Pixabay

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

یک عامل کلیدی در نظر بگیرید هنگامی که خرید یک صاف کننده برای مردان است که هدف آن خدمت خواهد کرد. آیا شما به دنبال خرید یک صاف کننده تنها برای خود ریش و یا همچنین برای بدن دارد ؟ اگر شما با استفاده از این برنامه برای بدن خود را به عنوان به خوبی برای body groomer است که دارای یک طراحی ارگونومیک. آن را می سازد پیرایش موهای بدن صاف و راحت است.

  • بی سیم و یا طناب دار

وجود دارد یک myriadof موجود در بازار زمانی که آن را می آید به بی سیم و طناب دار پرچین اما هر دو مجموعه خود را از مزایا و معایب. اگر شما می خواهید یک بی سیم صاف کننده و سپس اطمینان حاصل شود که شما خرید یک است که دارای یک باتری لیتیوم یون است. اما ضرر بی سیم صاف کننده این است که باتری آن ممکن است مرگ اواسط تر و تمیز است و هیچ چیز بدتر از نصف تقلیل صورت/بدن.شما را مجبور به شارژ صاف کننده و سپس استفاده کنید.

از سوی دیگر یک طناب صاف کننده برای مردان به شما می دهد صلح از ذهن از باتری می میرند اواسط تر و تمیز. اما بند ناف ممکن است دور صاف کننده جنبش و آزادی است که ارائه شده توسط بی سیم مو طرمرس.

  • ظهر تنظیمات

بسته به طول ریش شما می توانید انتخاب ظهر تنظیم گزینه. ترین پرچین آمده با چندین ظهر تنظیمات. استفاده از صاف کننده و بدون شانه به صورت صفر و تمیز نگاه 0.5 میلی متر تا 10 میلی متر برای 3 روز کلش نگاه 11 تا 20 mm به صورت متوسط / ریش

  • پیوست ها و تیغه های

طرمرس برای مردان نیز با پیوست برای رسیدن به سبک های مختلف و طول ریش مانند یک ریش بزی یا که کامل کلش. جدای از این کیفیت trimmer تیغه های تعیین کننده کیفیت پیرایش خود را تجربه. در حالی که خرید یک ریش صاف کننده برای مردان, شما باید انتخاب برای صاف است که تیتانیوم کروم و یا فولاد ضد زنگ-تیغه های فولادی. به این دلیل است که این تیغه ها راحت تر و طولانی مدت در مقایسه با دیگر انواع تیغه. ریش پرچین دیگری شانه USB کابل شارژ روغن های روان کننده و تمیز کردن قلم مو.

How to Choose the Right Beard Trimmer for Men
طرمرس برای مردان نیز با پیوست برای رسیدن به سبک های مختلف و طول ریش. Pixabay
  • راحتی

اگر شما در حال سفر برای کار و یا تفریح به طور منظم, شما باید خرید صاف کننده است که جمع و جور و سبک وزن و قابل حمل است. همراه با این, صاف کننده باید یک عمر باتری طولانی تر نیز هست.

همچنین بخوانید: دکتر Munish Raizada در گفتگو با رنه لین (قسمت-دوم)

انتخاب بهترین صاف کننده مو برای مردان

اگر شما ترجیح می دهند نزدیک کمرنگ کلش به جای پاک تراشیده, نگاه, صاف کننده, بهترین انتخاب شما است. اما نگه داشتن عوامل فوق در ذهن در حالی که انتخاب بهترین صاف کننده برای مردان است. مراقبت شخصی لوازم مارک های مانند وگا ارائه یک آرایه وسیعی از مردان و نظافت لوازم خانگی. کاوش خود را طرمرس برای مردان خود را به نگه داشتن ریش به دنبال شسته و رفته و تمیز و اقامت خوب و مرتب است. این محصولات به طور خاص ساخته شده است نگه داشتن metrosexual مرد از امروز در ذهن است. Sogo برای بهترین صاف کننده برای مردان که تونی استارک نگاه است که شما همیشه می خواستم!

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب