چگونه است که در جنوب آسیا اقتصاد دوره نقاهت بعد از Covid-19?

Wمرغ اقدام به خلاصه عملکرد فعلی و آینده پناهگاهی برای جنوب آسیا اقتصاد این قابل بحث است که بسیاری از این منطقه

توسط ABDOOSNEWS در 28 خرداد 1399

Wمرغ اقدام به خلاصه عملکرد فعلی و آینده پناهگاهی برای جنوب آسیا اقتصاد این قابل بحث است که بسیاری از این منطقه به سازمان ملل در حال انجام نسبتا خوب است.

مالزی ارائه می دهد مربوطه در مورد نقطه که با وجود مقابله با Covid-19 همچنین در حالی که برخورد با جهانی قیمت نفت سقوط و بی ثباتی سیاسی این کشور آماده است به رکورد رشد اقتصادی 0.5% تا پایان سال 2020 است.

مطمئن شوید که این است که به طرز محسوسی پایین اولیه 2002 هوا از 4.8 درصد رشد داشته اما باید در نظر داشت در برابر پس زمینه از یک ترکیب بی سابقه ای از اجتماعی و اقتصادی و ژئوپولیتیک چالش است.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

روند مشابه گزارش شده در ویتنام و هنگ کنگ سابق که ثبت کرده است هیچ coronavirus مرگ و میر در همه باقی می ماند و یکی از چند سازمان ملل در دوره برای رسیدن به رشد اقتصادی در این سال است. اما کدام کشورها هستند واقعا منجر به بهبود در این منطقه و آنچه که باید ما انتظار رفتن به جلو ؟

بازمانده Covid – ارز و بسته های محرک

البته یکی از چیزهایی است که سازمان ملل متحد این است که فعال اجرای سخاوتمندانه محرک و کاهش کمی بسته های مالزی با داشتن ارائه یک RM295 میلیارد تزریق به اقتصاد است.

South Asia economy
مالزی آماده است به رکورد رشد اقتصادی 0.5% تا پایان سال 2020 است. Pixabay

از این حدود 15 درصد (حدود RM45 میلیارد دلار) است که مستقیم مالی تزریق در دولت با باقی مانده سرمایه معرفی شده در قالب کاهش پایه نرخ بهره و مدیریت تورم است.

هنگ کنگ نیز معرفی چند دور از سیاست های تسهیلی اقدامات از ماه فوریه تا مارس با را تکرار ارائه یک HKD120 میلیارد بسته امداد و مصرف مجموع دولت های محرک سرمایه گذاری به HKD290 (که برابر است با 9.5 درصد از هنگ کنگ تولید ناخالص داخلی).

در مورد هر دو کشور مالزی و هنگ کنگ این اقدامات نیز کمک به افزایش ارزش ارزهای داخلی. دلار هنگ کنگ, دلار افزایش یافت و برای پنجمین روز متوالی در هفته گذشته برای مثال در حالی که هنگ کنگ قدرت پولی به فروش می رسد بیشتر هنگ کنگ£3.72 میلیارد دلار از ارز محلی و ادامه داد: برای افزایش سرمایه به عنوان یک نتیجه.

مالزی Ringgit نیز انجام شده نسبتا خوبی در برابر ارزهای عمده از اواخر, اگر چه آن چهره چالش های اضافی در قالب جهانی اخیر قیمت نفت کاهش است.

بنابراین اگر قیمت نفت خام به تازگی دوباره کمی مالزی ارزش پول شده است تحت تاثیر افزایش outflows سرمایه و مجبور به تجارت در داخل به طور فزاینده ای باریک محدوده.

یک نگاه به آینده – چه کاری می تواند ما انتظار دارند ؟

آسیا بود و منطقه تاثیر Covid-19 و در نتیجه آن می ایستد به همین دلیل است که آن سازمان ملل باید شروع به بهبود خود را سریعتر از کسانی که در اروپا و آمریکا.

جالب است که این شاخه از بهبود ممکن است سبز در بیشتر راه بیش از یک با بانک صادرات و واردات از کره جنوبی پیشرو در بازگشت از اوراق قرضه سبز در اولیه بازار مالی.

South Asia economy
آسیا بود و منطقه تاثیر Covid-19 و در نتیجه آن سازمان ملل باید شروع به بهبود خود را سریعتر از کسانی که در اروپا و آمریکا. Pixabay

همچنین بخوانید: مایل به واقعا خوشحال ؟ سپس شما نیاز به دانستن در مورد ودانتا

البته ایده پایدار مالی و سرمایه گذاری شده است یک دکمه موضوع در آسیا در حالی که در حال حاضر در حالی که ما نیز دیده می شود یک افزایش قابل توجهی در تقاضا برای, سبز, اجتماعی و پایداری (GSS) اوراق قرضه در زمان های اخیر.

پس از این مقدمه از 700 میلیون یورو باند سبز و کره تعهد برای رسیدن به خالص کربن صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 (پس در قدم به قدم از انگلستان).

با این نکات در ذهن وجود دارد به وضوح پتانسیل برای آسیا به ساخت قدرت نسبی و اولیه Covid-19 بازیابی با سرمایه گذاری در پایدار دارایی ها و ساختمان قابل ملاحظه ای سبزتر آینده.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن