چگونه سرمایه گذاری و شیوه زندگی پیوسته با یکدیگر

توسط Amanda Jerelynآماندا Jerelyn به تازگی به اتمام مطالعات خود را در زمینه امور مالی و ساکن لندن است. او در ح

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

توسط Amanda Jerelyn

Amanda Jerelyn recently completed her studies in the field of Finance
آماندا Jerelyn به تازگی به اتمام مطالعات خود را در زمینه امور مالی و ساکن لندن است. او در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک وبلاگ نویس در پایان نامه کمک به پرداخت هزینه برای آموزش و پرورش بیشتر. او علاقه زیادی به بازی با اعداد و نوشتن بر روی موضوعاتی مانند.

وقتی که می آید به اندازه گیری و کمیت زندگی وجود دارد طیف گسترده ای از چیزهایی که در نظر بگیرید. این می تواند شامل رژیم غذایی, سلامت, الگوهای خرید و حتی مصرف مواد مخدر در برخی از موارد است. بدون شک وجود دارد که هر کالا مصرف کنیم و مالکیت دارایی های ملموس آمده با برچسب قیمت از توافق خود را.

این است که منابع مالی را به بازی می آیند آنها به عنوان کمک به ما در به دست آوردن تمام ضروریات در زندگی ما, از جمله توانایی برای پرداخت هزینه های آب و برق مانند برق و گاز و آب.

با توجه به یک مطالعه اخیر انجام شده توسط موسسه پزشکی آکادمی ملی food-borne عوامل بر 1 از 6 افراد و علت حدود 48 میلیون بیماری 128,000 بستری شدن در بیمارستان و بیش از 3 ، 000 مرگ و میر در هر سال.

این به وضوح نشان می دهد که مردم با انتخاب های بد زندگی رنج می برند از تصمیم ضعیف ساخت. به استادانه درست شده بیشتر, اجازه بدهید با یک نگاه سریع در چگونه یک فرد منابع مالی را به بازی می آیند و بر رفتار خود.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

پیوند بین امور مالی و شیوه زندگی

  • مسکن و املاک

توانایی خرید یک خانه و یا به دست آوردن آن در اجاره نامه تا حد زیادی بستگی دارد که چقدر درآمد فرد است که قادر به تولید. این نیز ارتباط چقدر اجاره یک فرد می تواند به اندازه کافی پرداخت به نگه داشتن یک سقف بالای سر خود را و برای عزیزان خود.

با توجه به وضعیت بی خانمانی گزارش برآورد 553,742 نفر در ایالات متحده با تجربه بی خانمانی در ژانویه 2017. وجود دارد تعداد زیادی از مطالعات انجام شده در گذشته و در حال حاضر نشان می دهد که نقش پول و توانایی پرداخت اتحاد اجتماعی و توسعه فیزیکی افراد است.

در سطح ملی, متوسط قیمت خانه در ایالات متحده در حدود $274,600. یک فرد نیاز به کسب حداقل $57,914.5 هر سال به استطاعت اصل بهره و مالیات و پرداخت بیمه به پرداخت هزینه یک خانه در یک منطقه شهری. در ماه فوریه سال 2020 متوسط اجاره ماهانه برای یک آپارتمان در ایالات متحده بود 1,468 دلار با توجه به ana ortega. com منابع است.

How Finance and Lifestyle Are Interlinked With Each Other
حالت سفر اما تا حد زیادی بستگی به چقدر درآمد یک فرد تولید می کند. Pixabay
  • تخفیف & حمل و نقل

همه ما نیاز به رفت و آمد از یک مکان به مکان دیگر. برخی منظم نیاز داخلی شهرستان سفر و برخی حتی سفر به خارج از این شهر مربوط به وظایف روزانه مانند رفتن به محل کار و یا حضور در برخی دیگر كاپتوپريل در مورد نگرانی های بهداشتی.

عمومی, از این رو, نیاز به یک مناسب استفاده از حمل و نقل خود را برای رسیدن به مقصد مورد نظر. حالت سفر اما تا حد زیادی بستگی به چقدر درآمد یک فرد تولید می کند. با توجه به گزارش اخیر توسط وزارت حمل و نقل, مسافرت در ماه نوامبر سال 2019 برآورد شد 260.3 میلیارد وسایل نقلیه.

حمل و نقل عمومی است و بخشی حیاتی از پارچه اقتصادی و اجتماعی مناطق شهری به خصوص برای افراد کم درآمد که اغلب وابسته به خدمات از جمله برای فعالیت های روزانه خود را. متوسط استفاده می شود قیمت خودرو در سال 2018 در سراسر $20,000 با توجه به Edmunds.

با توجه به اداره حمل و نقل خانوار در ایالات متحده صرف به طور متوسط $9,737 در حمل و نقل در سال 2017, ساخت آن را به دومین هزینه های خانوار پس از مسکن.

  • بهداشت و تندرستی

امور مالی کمک نسبت های کلی سلامت و تندرستی. توانایی برای به دست آوردن درمان و کمک از پزشکان واجد شرایط می توان پر هزینه. در سال 2017 داده های به اشتراک گذاشته شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری بیماری به وضوح آمده است که سرانه هزینه های سلامت در سطح ملی می آید به $10,739.

ملی سلامت هزینه برای همان سال به مبلغ 3.5 تریلیون. این به وضوح نشان می دهد که هر دو بازار و بازار غیر عامل به طور گسترده ای در تعیین قیمت و آشکارا علت این نرخ به مراتب بالاتر از دیگر کشورها است. بیماران اغلب تا پایان پرداخت قیمت های بالاتر برای خدمات مشابه در مقایسه با کشورهای دیگر.

این واقعیت است که سازمان همکاری اقتصادی و توسعه پرهیاهو را قبول می کند و نه انکار می تواند نسبت به این دولت و نه مداخله به اندازه کافی به درایو پایین قیمت ها. بعلاوه بسیاری از مطالعات نیز نشان داد که در مقایسه با درآمد بالا, آمریکایی, خانواده های کم درآمد صورت بزرگ موانع به مراقبت های پزشکی.

اکثر آنها بعید است که برای به دست آوردن بیمه سلامت, به دست آوردن داروهای جدید دریافت فن آوری های جدید و قادر به دسترسی اولیه و مراقبت های تخصصی.

How Finance and Lifestyle Are Interlinked With Each Other
با توجه به اداره آمار نیروی کار آمریکا خانواده صرف نزدیک به $1,700 روی لباس در هر سال است. Pixabay
  • لباس روزانه آیتم ها و لوازم جانبی

اول و مهمتر از همه ما نیاز به درک که هزینه زندگی در ایالات متحده به طور گسترده ای می تواند متفاوت باشد بسته به موقعیت شما و دولت است. از این رو درآمد سالانه لازم برای یک زندگی راحت در نیویورک به شدت بالا, لمس کردن نزدیک به $96K پس به صحبت می کنند.

با توجه به مطالعه انجام شده توسط Numbeo ماهانه آب و برق برای خنک کننده و برق و زباله گرمایش و آب برای 85 متر مربع آپارتمان می تواند طیف وسیعی از $94.26-$300. یک جفت شلوار جین Levis را می توان در حدود $25-$65. جفت از کسب و کار چرم کفش برای مردان می تواند هزینه حدود $50-$150. یک لباس در یک فروشگاه زنجیره ای مانند زارا یا H&M را می توان در حدود $20-$60.

با توجه به اداره آمار نیروی کار آمریکا خانواده صرف نزدیک به $1,700 روی لباس در هر سال است. این مقدار به 3.5 درصد از کل خانواده را هزینه. هزینه های زندگی به طور متوسط نیویورکر می آید به 1100 $در هر ماه به جز اجاره.

  • مسافرت و تفریح

وقتی که می آید به فعالیت های تفریحی, سفر و گردشگری در نظر گرفته شده بالا مورد علاقه در میان بسیاری از آمریکایی ها. با توجه به مطالعه انجام شده توسط ایالات متحده در انجمن سفر های داخلی و بین المللی مسافران هزینه سفرهای تفریحی به مبلغ $729.4 میلیارد دلار است. بیش از 80 درصد از محلی سفرهای گرفته شده برای اوقات فراغت اهداف و بیش از 1.9 میلیارد دلار ساکنان وارد سایت شخصی سفرهای تفریحی در 2019.

بالا برای فعالیت های اوقات فراغت سفر شامل ناهارخوری زیبا, روستایی, گشت خرید و بازدید از دوستان/بستگان. با توجه به مسافرت داخلی Boomers حساب به 44 درصد در حالی که در مقایسه با 26 درصد توسط Millennials. در حالی که افراد ترجیح می دهند بیشتر شهری محلات وای خوف بیشتر در مکان های از راه دور یک واقعیت است که می توان به افراد متعلق به نسل داشتن زمان بیشتر و درآمد قابل تصرف به صرف در طول تعطیلات.

How Finance and Lifestyle Are Interlinked With Each Other
داخلی و بین المللی مسافران هزینه سفرهای تفریحی به مبلغ $729.4 میلیارد دلار است. Pixabay
  • گردهمایی های اجتماعی & تعاملات

فعال اجتماعی زندگی می تواند به ما ارائه بهبود سلامت کلی ما و حتی افزایش عمر ما. در ایالات متحده این فرصت را به ارتباط برقرار کردن با مردم و فعال اجتماعی بی حد و حصر هستند. به غیر از رفتن به سینما, خرید ورزشگاه و خارج از خانه ناهار خوری وجود دارد تن از چیزهایی که در طول سال مانند کنسرت های اجتماعی و احزاب expos ،

اما توانایی انجام این کار به خصوص برای رایگان و پرداخت می شود, حوادث بستگی به درآمد. میزبانی یک مهمانی شام برای دوستان خود را در خانه خود را می تواند هزینه حدود $25-$125 در هر فرد بسته به سلیقه خود و توانایی به صرف در مغازه. از این رو هزینه های کل برای 25 مهمان می تواند در هر نقطه از $625 دلار 3,125.

  • فرصت های آموزشی

آموزش و پرورش برای جوان امروز و مشتاق ذهن کمک می کند تا آنها را به دست آوردن ارزشمند گواهینامه و مهارت های است که استفاده از آنها می توانید به بهبود استانداردهای زندگی به دنبال یک کار حرفه ای و حتی پشتیبانی از خانواده خود نیاز دارد. اما آموزش عالی است که هرگز ارزان.

با توجه به تحقیقات اخیر منتشر شده توسط برترین Universities.com سالانه هزینه های عمومی برای دو سال کالج ها از جمله محل اقامت شهریه و هزینه های دیگر به مبلغ $12,320 در سال 2019. اما به صورت خصوصی و غیر انتفاعی و چهار سال کالج می تواند به شما هزینه تا آنجا که $48,510 هر سال است.

مطالعات بیشتر نشان می دهد که 43 میلیون فرد بالغ آمریکایی های مسن تر از 18 سال سن حمل فدرال وام دانشجویی از 1.5 تریلیون دلار و اضافی $119 میلیارد دلار از منابع خصوصی حمایت نمی کند.

با توجه به هزینه های بالا در بسیاری از سیستم عامل های ارائه ارزان assignment writing service UK به دانش آموزان برای کمک به آنها با مطالعات خود را.

  • ازدواج و کودکان و نوجوانان

اگر شما برنامه ریزی در زندگی به تنهایی و در واقع می خواهند به حل و فصل کردن با یک شریک زندگی و بالا بردن خانواده خود را پس از آن بدون سوال از این توانایی به انجام این کار نشان داده شده است به طور عمده از طریق توانایی مالی خود را برای تحمل چنین بار.

با توجه به مطالعه انجام شده توسط وزارت کشاورزی با درآمد متوسط پدر و مادر صرف حدود 233,610 در یک کودک قبل از آنها به نوبه خود 18. همچنین در مطالعه دیگری نیز نشان داد که میانگین هزینه یک عروسی در ایالات متحده آمریکا است که در اطراف $33,900 با توجه به گره.

با توجه به اداره آمار ایالات متحده, متوسط درآمد خانوار در ایالات متحده حدود 73K در هر سال است. بنابراین اگر شما تعجب می توانید یک خانواده 4 برای زنده ماندن در یک 100K در هر سال ؟ پاسخ مثبت است اما زندگی در بیشتر شهرستانها گران قیمت مانند بوستون منهتن نیویورک و سان فرانسیسکو است که رک و پوست کنده از این سوال.

How Finance and Lifestyle Are Interlinked With Each Other
میانگین هزینه یک عروسی در ایالات متحده آمریکا است که در اطراف $33,900 با توجه به گره. Pixabay

همچنین بخوانید: پویا از تبت و چین رویای گسترش

نتيجه گيری

ما منابع مالی را تعیین نوع شیوه زندگی را انتخاب کنید را برای خودمان. در حالی که مردم ممکن است انتخاب کردن به صرف زندگی خود را پرخرج و یا تبدیل شدن به بسیار زرنگ و دانا که آن را به صرفه جویی در برچسب قیمت برای محصولات و خدمات یکسان باقی می ماند برای همه ما است.

از این رو هر چیزی از موارد استفاده روزانه, بهداشت و درمان, مواد غذایی, لباس, لباس آموزش و پرورش, و سفر به داشتن مالکیت یک خانه و دیگر خواص قابل توجهی است که عمدتا منعکس شده از طریق توانایی ما برای حفظ هزینه های قبل از خسارت تبدیل شدن به غیر قابل فسخ.

بیوگرافی نویسنده

آماندا Jerelyn به تازگی به اتمام مطالعات خود را در زمینه امور مالی. او در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک وبلاگ نویس در پایان نامه کمک به پرداخت هزینه برای آموزش و پرورش بیشتر. او علاقه زیادی به بازی با اعداد و نوشتن بر روی موضوعاتی مانند.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن